וייטנאם רוצה את ההיי-טק הישראלי

לאור איומי סייבר שהולכים וגוברים, ענף ה-IT הווייטנאמי משווע לטכנולוגיות אבטחת מידע מתקדמות ● האם החברות הישראליות ירימו את הכפפה?

ביקור מקצועי שערכה מנכ"לית שדולת ההיי-טק, אסתי פשין, בווייטנאם, הראה כי יש במדינה מרחב הזדמנויות עסקיות לתעשיית ההיי-טק שתואר על ידה כ-"מפתיע ומשמעותי ביותר".

לדברי פשין, שערכה את הביקור בליוויו וסיועו של הנספח המסחרי בוויינטאם, צפריר אסף, בכיר בחברה ממשלתית שנפגש עמם סיפר, כי רמת החרדה במדינה עלתה משמעותית לאחר שאתרי הממשלה הותקפו לפני מספר חודשים, ככל הנראה על ידי גורמים סיניים. הבכיר לא חסך במילים והגדיר את מצבה המקוון של וייטנאם כ-"מלחמת סייבר המתנהלת מזה מספר חודשים בעצימות נמוכה". יחד עם זאת, אמר, כי תשתיות המיחשוב, אבטחת המידע והרשת במדינה, רחוקים מלהיות משביעי רצון – ועל כן הממשלה הווייטנאמית תשקיע תקציבים בהיקף מאות מיליוני דולרים שיוקצו לפרויקטים בתחום תשתיות המיחשוב והאבטחה.

ראשי החברות איתם נפגשו פשין ואסף הביעו תקווה שהם יוכלו ליהנות מהפיתוחים הישראלים המובילים בתחום, על מנת לענות על צרכיה של וייטנאם. הם פנו בקריאה לחברות הישראליות לבוא לווייטנאם על מנת לקדם עסקאות בנושא. על רקע המיתון המאיים על אירופה וארצות הברית, ועל רקע ההמלצות לשוק ההיי-טק הישראלי לחפש שווקים אחרים, נראה שווייטנאם עשויה להיות אופציה לא רעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים