נשים ומחשבים: עדי גונן, XRHealth

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: עדי גונן, מהנדסת תוכנה ומפתחת משחקי XR בכירה ב- XRHealth

עדי גונן, מהנדסת תוכנה ומפתחת משחקי XR בכירה ב-XRHealth.

שם ותפקיד:  עדי גונן, מהנדסת תוכנה ומפתחת משחקי XR בכירה ב-XRHealth, המאפשרת שירותי שיקום מקצועיים בליווי אנשי מקצוע מובילים ובשילוב טכנולוגיית מציאות מדומה (VR).

השכלה/שירות צבאי: שירות כחובשת בחיל המודיעין, תואר ראשון בהנדסת תוכנה בשנקר עם התמחות סייבר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

מגיל צעיר תמיד הייתי קצת בעולם משלי, העדפתי את חברת בעלי החיים, פנטזיה והמחשב על פני חברי הכיתה שלי. בהמשך הכרתי את עולם משחקי המחשב, ובמהירות מצאתי את עצמי מתעלמת ממשחקים מרובי משתתפים ושקעתי בעולמות דמיוניים ובשעות על גבי שעות של הרפתקאות. ההחלטה ללכת ללמוד הנדסת תוכנה הייתה מתוך מעין חלום ללכת לעבוד בהמשך כמפתחת משחקי מחשב, אבל ידעתי שבתור מפתחת צעירה היישר מהלימודים וללא ניסיון הסיכויים שלי היו קלושים למצוא עבודה באחת מהחברות שעוסקות בזה בארץ. בזמן החיפושים עלה לי בפייסבוק (זה הזמן להודות לאלגוריתם) פוסט שמחפשים ב-XRHealth מתכנת יוניטי ג'וניור. לא חשבתי שיש לי סיכוי רציני, בטח בזמן שיש מלא מועמדים לתפקיד ואני קצת מוזרה עקב כך שתקשורת בין אישית זה לא התחום הכי חזק שלי ואני נוטה להילחץ בסוג כזה של מבחנים. אבל התקבלתי, ומאז אני כאן וללא ספק שלא מצטערת על אף רגע.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אני לא חושבת שיש כזאת אפליה. אני חושבת שבאופן כללי יש פחות מפתחות, אם כי בלימודי התואר היינו בערך חצי חצי.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא. כפי שאמרתי, עבדתי רק ב-XRHealth, אבל מעולם לא חשתי באפליה משום סוג שהוא. לא לגבי המין שלי ולא לגבי ההפרעות החברתיות שלי או בעיות הקשב והריכוז. ההיפך, העובדים וההנהלה בחברה כל כך מקבלים, מבינים ומכילים שמבחינתי אני אשמח לעבוד כאן תמיד. אני מרגישה שמעריכים אותי ושלהנהלה בארץ אכפת ממני כבנאדם, בלי קשר להיותי אישה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים