הנמר בדרכים בפורום CyberZone

רשמים מפורום CyberZone, שקיימה פרטנר עסקים בשיתוף עם פורטינט, שעסק בנושא התמודדות עם איומי סייבר במציאות משתנה ובפתרונות שמספקות שתי החברות ללקוחות

24/12/2023 12:00
מימין: אלי פרנס - סגן נשיא אזורי בפורטינט, שרון ישראלי - מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת לקוחות עסקיים בפרטנר, עופר ישראלי - מנהל פורטינט ישראל.

בשבוע שעבר קיימה קבוצת התקשורת פרטנר עסקים, בשיתוף עם פורטינט (Fortinet) את פורום CyberZone שהתקיים במשרדי פורטינט בהרצליה, ועסק בנושא התמודדות עם איומי סייבר במציאות משתנה. במפגש השתתפו לקוחות עסקיים, בעלי תפקידים בכירים ומובילים של החברות הגדולות במשק הישראלי.

אבי דבורה, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בפרטנר, פתח את המפגש ובירך את המשתתפים לאחר זמן ממושך שבו לא התקיימו מפגשים פיזיים לאור המצב הביטחוני במדינה.

במסגרת הפורום הציג עופר ישראלי, מנהל פורטינט ישראל, את פעילותה של החברה בארץ ובעולם, את המגמות ואת מפת האיומים בתחום הסייבר וסיפר כיצד פורטינט יחד עם פרטנר נותנות מענה לאיומים שרק הולכים ומתפתחים.

אלי פרנס, סגן נשיא אזורי של פורטינט, כיבד את האירוע בנוכחותו ודיבר על מפת האיומים ההולכת ומתעצמת, ועל כך שפורטינט מתקדמת בשילוב כלי AI בשירותי אבטחת המידע שלה, וכי החברה מאמינה בתפיסה היברידית ותמיד תנוע על התפר של הענן למול הפיזי.

שרון ישראלי, מנהל אגף אינטגרציה בפרטנר, דיבר על עולם האינטגרציה של פרטנר עסקים, על מגוון שירותי הענן, על הדאטה סנטר ועל רשת אינטרנט הסיבים של פרטנר, שיכולה לעצור מתקפות סייבר עוד בחו"ל, לפני חדירתן לארץ.

מציג את עולם האינטגרציה של פרטנר עסקים. שרון ישראלי, מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת לקוחות עסקיים בפרטנר.

מציג את עולם האינטגרציה של פרטנר עסקים. שרון ישראלי, מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת לקוחות עסקיים בפרטנר. צילום: זהר גיא ורון

משה בן סימון, סמנכ"ל מנהל מוצר בפורטינט, הציג את תפיסת הפתרון של פורטינט לעולמות ה-SOC וכיצד באמצעות פתרונות ה-SecOps של פורטינט ניתן לזהות ולהגיב לאיומי סייבר קריטיים במהירות וביעילות.

רועי שרביט, מנהל מחלקת אינטגרציה בפרטנר, הרחיב על פתרון ה-SDWAN החדשני, שהושק לאחרונה על ידי פרטנר ופורטינט.

איתי גורן, מנהל קבוצת ה-Presale בפורטינט ישראל, שיתף ב-Best Practices של פורטינט וכיצד נערכים למצבי חירום באופן מיטבי.

בסיום הכנס התקיימה הרצאה של ד"ר לירז מרגלית על אודות הלוחמה הפסיכולוגית והמערכה על התודעה שמתקיימת כעת בישראל ובעולם כולו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים