נשים ומחשבים: ספיר ונונו, מורפיסק

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: ספיר ונונו, מפתחת בצוות Windows בחברת מורפיסק

ספיר ונונו, מפתחת בצוות Windows בחברת מורפיסק.

שם ותפקיד: ספיר ונונו, מפתחת בצוות Windows בחברת מורפיסק (Morphisec).

ותק בתפקיד: שנה.

השכלה: תואר ראשון בהנדסת תוכנה במכון טל (המרכז האקדמי לב) והשתתפתי בתוכנית "סייבר עילית" – תוכנית לאומית ראשונה מסוגה, המכשירה נשים וגברים דתיים בתחומי הסייבר ואבטחת המידע.

שירות צבאי: שירות לאומי בעמותת עזרה מגד בבת ים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? מאז ומתמיד נמשכתי לתחום המחשבים, אבל אף פעם לא חשבתי על זה בתור מקצוע. בתיכון פעלתי שתפתח אצלנו מגמת מחשבים אבל לא היה ביקוש, בסוף למדתי לבד באופן וירטואלי במגמת פיזיקה. כשרציתי להתחיל ללמוד, הרבה אנשים סביבי כיוונו אותי לתחום הנדסת התוכנה. בדקתי וזה היה נשמע לי ממש מעניין ומתאים, התחלתי את התואר ובשנה האחרונה של הלימודים התחלתי משרת סטודנט בחברת הסייבר הישראלית מורפיסק, בתפקיד פיתוח. אני בתחילת הדרך ומאוד שמחה שבחרתי בתחום הזה. אנחנו לומדים, מתחדשים ומתפתחים כל הזמן.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? לא. אני בכל אופן לא חווה אותה ולא מתעסקת בהבדל הזה. אני לא חושבת שההשוואה בין גברים לנשים רלוונטית, אנחנו שונים מעצם היותנו. צריך להתייחס לכל אדם בפני עצמו ולפי היכולות שלו.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא. אני עובדת בצוות שרובו גברי, ואף פעם לא הרגשתי אפליה, להפך. באופן יומיומי אני מרגישה שמאוד מעריכים ומעודדים נשים בתפקידים טכנולוגיים לעשייה, צמיחה והתקדמות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים