האוזניות נטולות החוטים החדשות של סוני: האמנם הן כה מוצלחות?

Sony WF-1000XM5B True Wireless הגיעו ארצה ולפי החברה מדובר במוצר שעבר מקצה שיפורים משמעותי למדי לעומת הדור הקודם - שגם כך זכה לתשבחות רבות ● האם אלו האוזניות האולטימטיביות?

WF-1000XM5B True Wireless החדשות של סוני.

כחודש לאחר ההכרזה הגלובלית על האוזניות נטולות החוטים החדשות של סוני, WF-1000XM5B True Wireless, הן נחתו גם בארץ באופן רשמי, והן מציעות לפי החברה מקצה שיפורים משמעותי למדי לעומת הדור הקודם – שגם כך זכה לתשבחות רבות. התכונות החדשות הללו נתחבות כעת לאוזניות מהטובות ביותר בתחומן, אם לא בהא הידיעה.

הדרייברים באוזניות החדשות גודלם 8.4 מ"מ, לעומת 6 מ"מ בדור הקודם, ולפי החברה, האוזניות מציעות סינון רעשים טוב יותר בכ-20%, כשחלקו מושג באמצעות שינוי במבנה של האוזניות. אבל זה גם בזכות שילוב של מעבד שהחברה מכנה בשם QN2e: הוא, יחד עם שלושה מיקרופונים בכל אוזנייה, מסייע להבין אלו רעשים צריך להנחית יותר כדי לא להפריע למשתמש. בסוני גם מספרים שיש מערכת זיהוי רעשים דינמית, שיודעת לאפיין את רמת סינון הרעשים הנדרשת בהתאם לסביבה – הליכה ברחוב, שהייה במשרד, נסיעה ברכבת וכדומה.

גם העיצוב של WF-1000XM5B True Wireless השתנה במעבר מדור לדור, והן קטנות יותר ב-25% וגם קלות יותר ב-20%, ויש גם תוספת של אטם לחבילה, לאוזניים מאוד קטנות. האוזניות אמורות להחזיק מעמד במשך שמונה שעות פעולה רציפה, ומארז הטעינה מסוגל להוסיף עוד שני סבבים, והוא תומך גם בטעינה אלחוטית.

את האוזניות אפשר לחבר לשני מכשירים במקביל באמצעות בלוטות' 5.3, וכיאה למעמדן בשוק, הן ממש לא זולות: כדי להכניס אותן לאוזניים תצטרכו לשלשל לקופת החנות כ-1,250 שקלים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טל

    קניתי אותם והם ממש מעולות תמורת הכסף

  2. קורא

    איפה ההשוואה עם המתחרים? הניתוח המעמיק בתנאי סביבה שונים? מרגיש שאפילו לא נגעתם במוצר. הכותרת שואלת שאלה והתוכן השטחי בכלל לא מנסה לענות עליה.

  3. לקוח מאוכזב מאוד

    יש לי את הדור הקודם ובעקבות עדכון התוכנה הסוללות נהרסו ( תוך 20 דק נגמר הסוללה לחלוטין)

אירועים קרובים