נשים ומחשבים: קורל ארואתי, V-CHECK

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: קורל ארואתי, סמנכ"לית הצלחת לקוח בחברת V-CHECK

קורל ארואתי, סמנכ"לית הצלחת לקוח בחברת V-CHECK.

שם: קורל ארואתי.

תפקיד: סמנכ"לית הצלחת לקוח (Customer Success Manager) בחברת V-CHECK.

ותק בתפקיד: כשבעה חודשים.

השכלה ושירות צבאי: תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן בתחום משאבי אנוש. שירות צבאי מלא ביחידת בתי הדין הצבאיים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? התחום הטכנולוגי תמיד ריתק וסיקרן אותי. בן זוגי מתכנת וגם אני, וגם הסובבים אותי עושים כיום שימוש תדיר בטכנולוגיה, ובפרט בתחום הפיננסי. אני מגיעה ממשפחה של רואי חשבון ואנשי כספים, כך שתמיד היה סביבי שיח בתחום הפיננסי. עוד בתיכון בערה בי התשוקה ללמוד ולחקור על עולם התשלומים. למדתי כלכלה ולאחר השירות הצבאי גם עבדתי בבתי השקעות.

חיפשתי מקום שבו אוכל לשלב בין שני התחומים הללו ותחום הפינטק הוא השילוב המושלם עבורי. כך מצאתי את עצמי ב-V-CHECK, שהיא חברת פינטק שמשלבת את התחום הטכנולוגי עם התחום הפיננסי בעולם התשלומים הדיגיטליים.

עם תחילת עבודתי ב-V-CHECK, נוכחתי לגלות עד כמה עולם התשלומים הדיגיטליים הוא תחום המתפתח בקצב מהיר וראיתי מקרוב כיצד V-CHECK משתלבת בתחום מרתק זה ומשמשת כאמצעי תשלום דיגיטלי וחדשני עבור לקוחות ובעלי עסקים רבים.
CHECK-V למעשה נתנה לי את כרטיס הכניסה לעולם הפינטק. התפקיד שלי, שעוסק בעיקרו בגיוס לקוחות ומתן שירות, מאוד מאתגר ומעניין, כולל העבודה מול מערכות מתקדמות בשוק והיכולת להשפיע על המוצר של החברה, כך שבכל פעם מחדש אני נפעמת מהקדמה הטכנולוגית ומהצורך והצמא הברור שיש היום בשוק הפרטי והעסקי להעמדת פתרונות טכנולוגיים ובפרט בתחום התשלומים הדיגיטליים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? ממש לא. יש לא מעט נשים בתעשייה שאני רואה בהן כמודל להשראה. ניתן לראות היום לא מעט נשים שזוכות לנהל, להוביל ולהנהיג מעצמות גדולות בתחום הטכנולוגיה בכלל ובתחומי הפינטק בפרט, ללא כל אפליה. זכיתי לעבוד תחת נשים ששימשו בתפקידי מפתח וניהול בחברות ענק. ישנן לא מעט נשים בעולמות הטכנולוגיים שאני עוקבת אחריהן בלינקדאין ושואבת מהן השראה בכל פעם מחדש.

לדעתי, בעולמנו היום, נשים יכולות ומסוגלות לעסוק בכל מקצוע אשר יבחרו, בדיוק כמו גברים. אני לא חושבת שיש איזושהי אפליה, ולהפך, יש רצון לעודד נשים להתפתח ולהוביל חברות גדולות במשק הישראלי. כמובן שתמיד יש מקום לשיפור, אבל נדמה שהמגמה ברורה וכולי תקווה ששילוב של נשים בתחום הטכנולוגי בכלל והפינטק בפרט, רק יתרחב ויתעצם.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא. להיפך, בכל מקום אליו הגעתי תמיד קיבלו אותי בצורה יפה ומכבדת. מעולם לא הרגשתי שאני נחותה בצורה כלשהי או צריכה להוכיח את עצמי יותר מעובד כזה או אחר. 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ידעי רן

    את אלופה !! את בהחלט מודל אמיתי לנוער , שיכול ללמוד ממך איך מגשימים כל יעד . זכו בך בחברת ויצ'ק . ואת זכית בהם . בהצלחה .

אירועים קרובים