תפקידם של כלי מיפוי היברידיים בתקופת ה-IT המודרנית

כלי ADM ממלאים תפקיד קריטי בסביבות IT מודרניות באמצעות מתן מבט מקיף על התשתית כולה ● פלטפורמות שונות, כמו זו של פאדום, מציעות תצוגה מלאה של תשתית ה-IT המקומית והענן של החברה - מדוע כדאי להיעזר בהן?

14/05/2023 15:25
אביב הוקר, סמנכ"ל מכירות ושותף מייסד של פאדום.

בסביבות ה-IT הדינמיות והמורכבות של ימינו, ניהול משאבי IT הפך למשימה לא פשוטה, וארגונים זקוקים בדחיפות לפתרונות אוטומטיים ויעילים לניהול של סביבות המחשוב שלהם, בדגש על השרתים שמאפשרים את התפקוד הרציף של האפליקציות העסקיות שלהם.

פתרון אחד כזה הוא כלי מיפוי התלות בין האפליקציות והשרתים (Application Dependency Mapping), הממפה את כל סביבת ה-IT ומזהה תלות בין הרכיבים השונים. על ידי מתן תצוגה מקיפה של תשתית ה-IT, כלי ה- ADM עוזרים לארגונים להבין מה יהיו ההשלכות של שינויים נדרשים בסביבות המחשוב שלהם, להפחית את זמן ההשבתה ולתכנן משימות ותהליכים בצורה פרואקטיבית מובססת מידע מדויק ומעודכן.

כלי ה-ADM יכולים לעזור לארגונים לייעל עלויות על ידי זיהוי משאבים שאינם בשימוש או שאינם נחוצים עוד. עם תצוגה ברורה של כל תשתית ה-IT, ארגונים יכולים בקלות לסגור כל משאב ענן מיותר, להפחית עלויות ולשפר את היעילות הכוללת

כלי ADM שימושיים במיוחד בסביבות היברידיות, שבהן הגמישות של משאבי הענן יכולה לגרום לשינוי מתמיד בנכסים ובמשאבים הזמינים. אלו מסייעים לארגונים לזהות בקלות אילו שרתים בשימוש ולאיזה צורך, וכיצד הם מחוברים, מה שמקל על הניהול והאופטימיזציה של תשתית הענן והתשתית המקומית שלהם.

בנוסף לניהול פרואקטיבי, כלי ADM גם עוזרים לארגונים באבטחה על ידי מתן יכולות מיקרו-פילוח, שיכולות להגביל את רדיוס ההתקפה במקרה של התקפה.

כלי ADM יכולים לזהות חריגות, כגון שרתים או חיבורים חדשים ברשת, ויכולים לנקוט בפעולה מהירה כדי למזער נזקים. בנוסף, לרבים מאיתנו גם החשוב מכל – כלי ה-ADM יכולים לעזור לארגונים לייעל עלויות על ידי זיהוי משאבים שאינם בשימוש או שאינם נחוצים עוד. עם תצוגה ברורה של כל תשתית ה-IT, ארגונים יכולים בקלות לסגור כל משאב ענן מיותר, להפחית עלויות ולשפר את היעילות הכוללת.

הפלטפורמות שיסייעו לכם עם תצוגה מלאה של תשתית ה-IT המקומית והענן

כאדם שחי את תעשיית תשתיות הענן ההיברידיות, מרגש לראות את ההתקדמות של פאדום (Faddom) בתחום. הפלטפורמה הייחודית של פאדום מציעה תצוגה מלאה של תשתית ה-IT המקומית והענן של החברה, תוך 60 דקות בלבד, עם עדכונים רציפים ואוטומטיים.

בניגוד לרבים מהמתחרים שלנו, הפתרון של פאדום מהיר, מאובטח ובמחיר הגיוני, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור ארגונים בכל הגדלים. תוך שנה מהקמתה, בפאדום צברנו בסיס משתמשים חזק בחמש יבשות, כולל ארגונים בולטים כמו כלל ביטוח, בנק ישראל וסולאראדג'. ככל שהתעשייה תמשיך להתפתח, יהיה מרגש לראות כיצד פאדום וחברות אחרות במרחב ממשיכות לחדש ולהניע התקדמות בתשתית ענן היברידי.

בסך הכל, כלי ADM ממלאים תפקיד קריטי בסביבות IT מודרניות, על ידי מתן מבט מקיף על התשתית כולה, זיהוי תלות ואפשור ניהול יזום, אבטחה ואופטימיזציה של עלויות.

קיימים כלים נוספים של ADM בשוק, כמובן, אך יש לזכור כי ארגונים צריכים להעריך בקפידה את הצרכים שלהם ולבחור בכלי המתאים ביותר לדרישותיהם. הייחוד שלנו היא ההתקנה המהירה ללא אייגנטים, המפות שנוצרות מיידית ומתעדכנות בזמן אמת, ההתקנה הבטוחה ללא צורך בשום הרשאות או חיבור לאינטרנט, הפשטות של השימוש במוצר והמחיר.

הכותב הוא סמנכ"ל מכירות ושותף מייסד של פאדום

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Faddom

    Faddom חברה מעולה עם אנשים מקצועיים ברמות!

אירועים קרובים