כנס IMPACT Israel 2022 – המסע חוצה היבשות של סייברארק

הכנס בארץ חתם סבב כנסים גלובלי, שהתחיל בארה"ב, קנדה וברזיל, המשיך דרך הולנד, אנגליה, איטליה, גרמניה ועד לאוסטרליה, הודו וסינגפור, ואז חזר לישראל - במה שהסתכם בסך הכל 11 מדינות ו-16 כנסים

15/12/2022 13:39
אודי מוקדי, מנכ"ל, מייסד ויו"ר סייברארק.

חברת סייברארק (CyberArk) קיימה באחרונה את כנס הלקוחות השנתי שלה, IMPACT 2022 Israel, בדגש חזק על אבטחת הזהויות כצעד ראשון לאבטחה של כל ארגון.

הכנס בארץ חתם סבב כנסים גלובלי חוצה יבשות של סייברארק, שהתחיל בארה"ב, קנדה וברזיל, דרך הולנד, אנגליה, איטליה, גרמניה, עד לאוסטרליה, הודו, סינגפור, וחזרה לישראל. בסך הכל 11 מדינות ו-16 כנסים.

הכנס המקומי, שהתקיים באולם לאגו, התמקד בעתיד של עולם אבטחת המידע, עם עדכונים בכל הטרנדים החמים, הטכנולוגיות וגישות האבטחה המתקדמות ביותר, הדגמות וסיפורי לקוח מהשטח. כל אלה במטרה לאפשר למקצועני האבטחה לתכנן את ההגנה על הארגונים שלהם בשנת 2023.

אודי מוקדי, מנכ"ל, מייסד ויו"ר סייברארק, שפתח את הכנס הסביר מדוע המיקוד של סייברארק הוא על אבטחת זהויות. "בשנתיים האחרונות חל גידול מסיבי במספר הזהויות הדיגיטליות – של בני אנוש ושל מכונות בארגונים. מספר זהויות המכונה עולה כיום על מספר הזהויות האנושיות פי 45 בממוצע. התוקף מצידו, תמיד רוצה להגיע לזהויות, ולא רק של משתמשים פריבילגיים אלא גם של משתמשים רגילים, של ספקים חיצוניים, של לקוחות החברה, והוא ישאף לעשות זאת בכל הסביבות – מולטיקלאוד, SaaS, ועוד".

"סייברארק, כחלוצת הגישה לאבטחת המשתמשים החזקים ביותר בארגון (בעלי גישה פריבילגית)", המשיך מוקדי ואמר, "התרחבה לעולם של אבטחת זהויות, מתוך מחשבה על הצרכים השונים של סוגי הזהויות השונות בארגון, וגישה מאובטחת שלהן לכל משאב או סביבה, מכל מקום ומכל מכשיר. לפיכך, מאבטחה של המשתמשים הפריבילגיים בלבד, עברנו לאבטחת כלל המשתמשים בארגון, עם זהויות אנושיות וזהויות מכונה. כל זאת, על בסיס תפישה שאבטחת זהויות מחייבת גישה הוליסטית, שבמרכזה בקרה חכמה על גישה פריבילגית".

מימין לשמאל: חזקי גיל, סמנכ"ל מכירות אזורי ישראל ומזרח אירופה בסייברארק, אודי מוקדי, מנכ"ל ויו"ר סייברארק, פרץ רגב, סמנכ"ל המוצרים הראשי בחברה.

מימין לשמאל: חזקי גיל, סמנכ"ל מכירות אזורי ישראל ומזרח אירופה בסייברארק, אודי מוקדי, מנכ"ל ויו"ר סייברארק, פרץ רגב, סמנכ"ל המוצרים הראשי בחברה. צילום: שי שבירו

רצים למרחקים ארוכים

"כיף לסגור את המסע העולמי שלנו בישראל, המקום בו סייברארק נולדה", אמר מוקדי לקהל האורחים באירוע. "חלק ממה שהביא את סייברארק להיות חברה בינלאומית כל כך גדולה הוא שתמיד הערכנו את הלקוחות הישראלים, אלו שתמיד האמינו בנו. לפני חודשיים ציינו שמונה שנים כחברה ציבורית. זה מעניין כי לקוחות לאורך הדרך אמרו לנו תמיד – 'זה קריטי לנו מה שאתם עושים. אנחנו רוצים שתהיו איתנו למרחקים ארוכים'. אז הלכנו על זה, חברה למרחקים ארוכים, חברה שיכולה להשקיע, לכוון לחדשנות ולמרחקים ארוכים".

מוקדי הדגיש את ההשקעה בחדשנות של סייברארק, כחלק ממה שמאפיין את הריצה שלה למרחקים ארוכים. "ב-2021 השקענו 30% מההכנסות שלנו בחדשנות ופיתוח. כל ההתרחבות שלנו ל-SaaS, גם היא השקעה הולכת וגוברת. ובעיקר – בנינו פלטפורמה שלמה של אבטחת זהויות". 

"עם יותר מ-2,600 עובדים בעולם, מרכז הפיתוח הגדול ביותר שלנו הוא בפתח תקווה, ואנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות ולהתרחב עם מרכזי פיתוח ברחבי העולם. לפני שנה וחצי התרחבנו לבאר שבע וכבר פעמיים הגדלנו שם את כמות העובדים, ועדיין במגמת גידול", המשיך מוקדי וסיפר.

מימין לשמאל: יאיר שדה, סמנכ"ל ניהול מוצר, קרן אלדור, סמנכ"לית ניהול מוצר, גיל רפפורט סגן נשיא תחום Identity, סייברארק.

מימין לשמאל: יאיר שדה, סמנכ"ל ניהול מוצר, קרן אלדור, סמנכ"לית ניהול מוצר, גיל רפפורט סגן נשיא תחום Identity, סייברארק. צילום: שי שבירו

"הצפי הוא שכמות הזהויות תוכפל"

חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל.

חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל. צילום: שי שבירו

חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל, ציין: "בכל ארגון בינוני-גדול יש היום מאות אלפי זהויות בממוצע. אם מסתכלים קדימה לשנה הבאה – הצפי הוא שכמות הזהויות תוכפל. מהות הבעיה ועוצמתה היא ענקית ואיתה הגיע גם הצורך שהרגשנו לתת מענה: מערכת אבטחת זהויות אחידה, שמשתמש יכול להיות מאובטח בה מכל מקום, לכל מקום. שמספקת הגנה אפקטיבית מפני התקפות מתוחכמות".

פרץ רגב, סמנכ"ל המוצרים הראשי בסייברארק: "חלק מרכזי בתפישת האבטחה שלנו הינו Shared Services. שיפור חוויית הלקוח מבחינתנו גם תורם להגברת רמת האבטחה של החברה. הוא ציין לדוגמה את שירות Identity Security Assistance – שמזהה אנומליות, בעיקר התנהגויות חריגות של משתמשים כדי לאתר סכנות עתידיות. עוד ציין רגב כי סייברארק משקיעה בשותפויות טכנולוגיות עם מעל 230 חברות, כדי לקיים אינטגרציה עם התוכנות השונות שלקוחות עשויים לעשות בהן שימוש.

"יש לנו בסך הכל כרגע מעל 350 אינטגרציות. הפוקוס שלנו כרגע מתחלק לשלושה תחומים: שיפור חווית משתמש בהטמעת מוצרינו, כדי למקסם את הערך של יכולות האבטחה; שילוב ותמיכה של שירותי הפלטפורמה יחד עם שותפינו (במסגרת רשת השותפויות (C3 באמצעות Shared Services); ויצירה של כלים חדשים בענן.

כיצד המגמות בעולם הסייבר מניעות שינויים בארגון

מימין לשמאל: שי נחמני, מנהל ה-IT במערך הדיגיטל הלאומי, יוסי מרמרלי, מנהל גלובלי לאבטחת מידע עסקי (BISO) בחברת נטפים (מקבוצת אורביה), שלי בראונשטיין, ה-CISO של מנורה מבטחים, ומנחה האירוע, עמית גרינמן, מנהל אזורי בסייברארק.

מימין לשמאל: שי נחמני, מנהל ה-IT במערך הדיגיטל הלאומי, יוסי מרמרלי, מנהל גלובלי לאבטחת מידע עסקי (BISO) בחברת נטפים (מקבוצת אורביה), שלי בראונשטיין, ה-CISO של מנורה מבטחים, ומנחה האירוע, עמית גרינמן, מנהל אזורי בסייברארק. צילום: שי שבירו

פאנל מעניין של מומחי תעשיה עסק בסוגיה, כיצד המגמות בעולם הסייבר מניעות שינויים בארגון. המשתתפים היו שי נחמני, מנהל ה-IT במערך הדיגיטל הלאומי, שלי בראונשטיין, ה-CISO של מנורה מבטחים ויוסי מרמרלי, מנהל גלובלי לאבטחת מידע עסקי (BISO) בחברת נטפים (מקבוצת אורביה).

מנחה האירוע, עמית גרינמן, מנהל אזורי בסייברארק, ביקש את טיפ הזהב לאנשי אבטחת המידע מכל פאנליסט.

מרמרלי ענה: "מנהלי האבטחה חווים עומס ושחיקה – האיומים, המתקפות, המשימות, משטח התקיפה – אלה לא יגמרו ואין להם גבול. אבל מה שיש לו גבול זה השעות שלנו ביממה. לכן חשוב להסתכל כמה חמצן יש לנו בבלון, וכשצריך, עולים מהמים לקחת אוויר. בניגוד למונדיאל, שקורה פעם בארבע שנים, לנו באבטחת מידע אין הפסקה בעבודה שלנו. הטיפ שלי הוא לקחת את הזמן, לעצור כשצריך ולקחת אוויר. תשמרו על עצמכם, על הצוותים שלכם ועל השפיות של כולם".

בין מאות האורחים היו לקוחות ושותפי סייברארק בישראל, בהם מומחי ומנהלי אבטחת מידע, מנמ"רים ואנשי IT ממגוון הארגונים הגדולים במשק הישראל, שבאו לשמוע על נושאים כמו: הפתרונות החדשים לאבטחת זהויות, הרשאות וגישה בענן, בתהליכי DevOps, אפליקציות, Just in Time, וגישה מרחוק – והכל תחת פלטפורמת ענן מרכזית. מי שרצו גם לחוות את המוצרים עצמם הוזמנו לתערוכה בחוץ שכללה הדגמות מוצרים ועמדות דמו מתוך הפורטפוליו הרחב והחדשני של מוצרי סייברארק.

מימין לשמאל: ד"ר חיים שפירא, אודי מוקדי מנכ"ל ומייסד סייברארק ונמרוד הראל.

מימין לשמאל: ד"ר חיים שפירא, אודי מוקדי מנכ"ל ומייסד סייברארק ונמרוד הראל. צילום: שי שבירו

לסיום האירוע המקצועי התקיים מופע "משחקי המוח", מופע מצחיק וחכם של המנטליסט נמרוד הראל וד"ר חיים שפירא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים