יום בחיי: קרולין גל, ביוניק

קרולין גל (48), שעלתה לארץ מצרפת, היא מנהלת מוצר בסטארט-אפ ביוניק - שפיתח פלטפורמה להגנה על אפליקציות ארגוניות ותהליכי פיתוח - ובנוסף היא גם נשואה ואם לשלושה וקומיקאית ● כך נראה היום שלה

קרולין גל, מנהלת מוצר בסטארט-אפ ביוניק.

קרולין גל (48), מנהלת מוצר בסטארט-אפ ביוניק, נולדה בפריז למשפחה מסורתית ועלתה לארץ לבד בגיל 18, הישר לאולפנה בירושלים.

לאחר שנה באולפנה, החליטה גל להירשם ללימודי מתמטיקה ומחשבים, ומיד בסוף התואר התחילה לעבוד בהיי-טק, תחילה כמתכנתת ובהמשך כראש צוות פיתוח בסימנס (Siemens). לפני כשמונה חודשים הצטרפה לסטארט-אפ הישראלי ביוניק, שפיתח פלטפורמה להגנה על אפליקציות ארגוניות ותהליכי פיתוח, והפכה למנהלת מוצר. גל נשואה ליניב ואמא לעדן (12), נועם (9) ואיתן (6).

לוקחת אוויר בים. קרולין גל, מנהלת מוצר בסטארט-אפ ביוניק.

לוקחת אוויר בים. קרולין גל, מנהלת מוצר בסטארט-אפ ביוניק. צילום: פרטי

כך נראה יום בחייה של קרולין גל 

6:30 – אני מתעוררת, מכינה קפה לי, שוקו וארוחת בוקר לילדים, וכבר מציידת אותם בארוחת צהריים למסגרות. אחרי ששלחתי אותם לבית הספר, אני משתדלת לקחת רגע להירגע מהטירוף של הבוקר ויוצאת לריצה בטיילת או לשיעור פילאטיס – תלוי ביום.

09:30 – אני מגיעה למשרד, מכינה לעצמי יוגורט עם גרנולה ומתחילה לעבוד, אחרי שעברתי לומר שלום בין כל החדרים. אחרי שנים בהן עבדתי בתפקידים שונים בהיי-טק, ב-ביוניק נכנסתי לתפקיד של מנהלת מוצר – פונקציה מרכזית בארגון שנמצאת בקשר עם כל המחלקות ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם יתר העובדים. הצטרפתי רק לפני שמונה חודשים, וכבר הספקתי להתחבר מאוד לאנשים שעובדים איתי.

10:30 – אני מתחילה את היום בפגישה עם המעצב המהמם שלנו, ליאור, בה אנחנו עוברים על העיצובים שהוא עשה לפיצ'רים שאני מנהלת. עיצוב וחווית משתמש הם חלק בלתי נפרד מניהול מוצר, בטח בפלטפורמה עמוקה ומורכבת כמו שלנו, ולכן חשוב לי להקדיש זמן לשיח איתו. אני מאתגרת את ליאור, ליאור מאתגר אותי ואנחנו עושים שינויים תוך כדי תנועה – אחד מהיתרונות המשמעותיים של סטארט-אפ הוא היכולת לזוז מהר, וזה מאפיין מרכזי של העבודה שלי כמנהלת מוצר. לאחר מכן אנחנו עורכים ישיבה עם כל צוות הפרודאקט, הכולל את מנהלי המוצר, המעצבים וצוות הדוקומנטציה, מחלקים משימות ומתכננים את הצעדים הבאים.

13:00 הגיע הזמן לארוחת צהריים, בה לרוב אשב יחד עם שאר נשות ביוניק. שליש מעובדי החברה הן נשים, החל ממחלקת משאבי אנוש ועד למתכנתות ומנהלות מוצר – ולגיוון יש השפעה מאוד חיובית על סביבת העבודה בעיניי. בתעשייה שהרבה פעמים סובלת מרוב גברי מובהק, אני שמחה על הכוח הנשי שמקיף אותי ועל ריבוי הדעות שבא לידי ביטוי בכל פגישה וישיבה.

14:00 ישיבה ארוכה עם צוות הפיתוח, המעצב והמנהל שלי, כדי להציג קונספט חדש שבנינו לתהליך ה-onboarding של הלקוחות שלנו. המטרה של הישיבה היא להציג לפיתוח את מה שאנחנו רוצים לשנות ולמה, כדי לשמוע את המחשבות שלהם על השינויים. הפגישות האלו עוזרות לזהות סוגיות שלא חשבנו עליהן, להבין אילוצים טכניים ואת השפעתם על הביצועים, ובהרבה מקרים גם לחשב מסלול מחדש. חשוב לי לארגן את כל ההערות שקיבלנו בזמן אמת, ולרוב אני מתפתה כבר להתחיל ולעבוד על השינויים.

16:00 – בימים בהם אני אוספת את הילדים, זה הזמן שלי לצאת לכיוון הבית. בעלי ואני עלינו לבד מצרפת, כך שאין לנו הורים בארץ שיכולים לעזור עם הילדים, ואחרי כמה ניסיונות לא מוצלחים עם בייביסיטרים החלטנו שאנחנו צריכים לחלק את השבוע בינינו. גם בעלי הוא מנהל מוצר, עם סדר יום עמוס, ולכן זו משימה לא פשוטה – אבל לשמחתנו, הגמישות במקום העבודה מאפשרת לנו גם לתקתק משימות וגם לבלות עם הילדים.

20:00 – אחרי ארוחות ערב, עזרה בשיעורי הבית וזמן איכות עם בעלי ועם שלושת הילדים, כל אחד מקבל 'זמן מסכים' – אותו אני מנצלת בחלק מהמקרים לשיחות והתייעצויות עם צוותי המכירות שלנו, שיושבים מחוץ לארץ. השיחות האלו תמיד נותנות פרספקטיבה חדשה וחומר למחשבה – אני מראה להם את מה שהוצאנו לפיתוח באותו הבוקר, ומקבלת פידבק מסוג אחר, שרואה טוב יותר את הלקוח, את חוויית המשתמש והשימוש במוצר.

ערב סטנד-אפ, בו קרולין גל משתתפת כקומיקאית.

ערב סטנד-אפ, בו קרולין גל משתתפת כקומיקאית. צילום: פרטי

21:00 אחרי שהילדים ישנים, אני מתארגנת ויוצאת לערב סטנד-אפ – בו אני משתתפת כקומיקאית. אני נרשמת לבמות פתוחות, ובדרך כלל מופיעה אחת לשבוע, עם המון בדיחות על החיים שלי שאחרים יכולים להזדהות איתן. אני לרוב פותחת בבדיחה על צרפתים ועולים חדשים, כי אי אפשר לפספס את המבטא שלי; ממשיכה לחוויות מהתקופה האולפנה בירושלים, צוחקת על הקריירה בהיי-טק וגם על מערכת היחסים שלי ושל בעלי.

בסוף, אחרי יום ארוך אני חוזרת הביתה, חוטאת במשהו מתוק והולכת לישון.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דבורה

    מהממת! חכמה מגניבה ומצחיקה כל הכבוד!

אירועים קרובים