Audio Pro A28: רמקולים יוקרתיים על באמת

הדור החדש של רמקולי ה-Audio Pro לא שונים חיצונית מהדור הקודם, אבל כוללים מעבד שלפי החברה משפר בצורה ניכרת את איכות הצליל, ואת מהירות התגובה והביצועים ● לא סתם משתמשים בהקשר שלהם במילה "פרימיום"

ה-Audio Pro A28.

הדור הקודם של הרמקולים בסדרה, A26, נחשב לאחד המוצלחים ביותר בהיסטוריה של Audio Pro – באופן יחסי למותג יוקרה שמציע מוצרי פרימיום שאינם זולים. כעת, היבואנית, TR, מביאה לארץ את הדור החדש, Audio Pro A28.

מבחינה חיצונית, ייתכן שאלה שמכירים את הדור הקודם לא ישימו לב להבדלים – ולא שזה רע, כי לפעמים לא צריך לתקן את מה שלא מקולקל, ומבחינה ויזואלית, ה-A28 נראים אלגנטיים כמו הדור הקודם ועדיין לא תופסים יותר מדי מקום. אבל בפנים, מספרים בחברה, יש שינוי בדמות מעבד חדש, שלא רק שמשפר את איכות הצליל של הרמקולים, אלא גם את מהירות התגובה והביצועים. זה אומר שה-A28 מתממשקים טוב יותר לאפשרויות השונות שמזרימות מדיה צלילית בבית – מטלוויזיה, דרך מערכת סטריאו ועד לשירותי סטרימינג כאלה ואחרים.

כמו בדור הקודם, מדובר במערכת מוכללת, שאינה זקוקה למגבר כדי לתפקד, אבל עדיין ניתן לחבר את הרמקולים לסאב וופר, אם רוצים עומק צליל רחב יותר. הם תומכים בחיבורי Wi-Fi ובלוטות', כך שהם יעבדו טוב גם מול מכשירים ניידים, והם גם תומכים ב-AirPlay 2 של אפל וב-Chromecast של גוגל לעוד רמקולים בחדרים אחרים בבית, אם רוצים לפזר את אותה המוזיקה בכל פינה.

יש גם אפליקציה שמלווה את הרמקולים ומאפשרת תפקודים ותפעולים שונים, ולפי Audio Pro, היא עברה שדרוגים משמעותיים, כולל, למשל, בחירה אוטומטית של מצב לילה, שמשנה את הסאונד במידה ניכרת – לרגוע יותר.

ה-Audio Pro A28 זמינים בצבע שחור או לבן, והמחיר הוא 2,899 שקל. זה לא מפתיע, מאחר שמדובר ברמקולים יוקרתיים, בפרימיום אמיתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים