גאדג'Time: להאזין למוזיקה ולנשום נקי – Dyson Zone

האוזניות המשולבות עם מתקן סינון האוויר מבית דייסון הופכות את מסיכת הבד הפשוטה לכזו אלקטרונית קבועה ומובנית, שמגיעה כיחידה אחת עם התקן השמע ● חבל רק שהיא לא משחררת מהמסיכה נגד קורונה, שאותה עוטים מעל

מסיכת סינון אוויר מחוברת לאוזניות מבית דייסון. Dyson Zone.

תושבים רבים בחלק הדרום-מזרחי של אסיה כבר התרגלו להסתובב עם מסיכות פנים, עוד הרבה לפני שהקורונה נחתה על ראשינו. זיהום אוויר חמור במיוחד היה אז המניע העיקרי, ולא נגיף כזה או אחר.

אז כמו שבטח כבר אמרו לכם פעם אחת, ואמרתם בעצמכם, הקורונה לא העלימה שום דבר, גם אם היא תופסת מבחינה רפואית כמעט את כל הכותרות בשנתיים האחרונות, כך גם זיהום האוויר – ממש לא נעלם.

הרעיון להתמודד עם הזיהום באמצעות מסיכת פנים אלקטרונית, שדואגת לסנן את האוויר המגיע לפה ומשם לריאות, אינו חדש. אלא שבדייסון (Dyson) החליטו לחבר את המסיכה לאוזניות. בשביל דייסון, שידועה בעיקר ומאוד בזכות שואבי האבק החכמים שלה, זו פריצת דרך לשוק חדש.

האוזניות עם המסנן, שנקראות Dyson Zone, אמורות לספק צליל איכותי עם יכולות השתקת רעשים, ומצד שני ללכוד עד 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון – ולא, המסיכה הזו אינה במקום מסיכה להגנה מפני הידבקות בקורונה, שאותה צריך ללבוש מעל, ואפשר להשתמש בתפסנים למסיכות N95.

בדייסון מספרים שהפיתוח של Dyson Zone נמשך עשר שנים, עם 500 אבות טיפוס. עם זאת לא ברור עדיין מתי יגיעו הגאדג'טים האלו לשוק, וכמה יעלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים