נשים ומחשבים: שני קשת, קרביין

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: שני קשת, מנהלת מוצר בכירה, קרביין

שני קשת, מנהלת מוצר בכירה, קרביין.

שם ותפקיד: שני קשת, מנהלת מוצר בכירה, קרביין.

ותק בתפקיד: 6+ שנים.

השכלה ושירות צבאי: בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, עם התמחות במערכות מידע. בצבא שירתי בחיל האוויר (חצרים) בתפקידי הדרכה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? אהבה למחקר, יצירה, ייעול וחדשנות. ההזנה בלהיות בלמידה ותנועה מתמדת, ולהבין כל יום מחדש שיש עוד כל כך הרבה מה ללמוד.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? שוויון מגדרי לא קיים בהגדרה בהרבה אספקטים לצערי, אך כן ניתן לראות את ההקדמות בתעשייה והכוונות הטובות לשים קץ לאפליה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? עד כה במסלול המקצועי שלי זכיתי לא להיתקל בזה. יתרה מכך, בצוות הקודם שלי היינו רוב נשי. למעשה, השיח שאני נוכחת בו הרבה לאחרונה הוא סביב מאמצים לשלב יותר נשים בתעשייה.

שמעתי לא אחת על נשים שמתחילות עבודה חדשה בעודן בהריון, וזה לא משמש כפקטור לרעתן. אמנם סיכוי סביר שזה נובע ממקום של אפליה מתקנת, אך בבוא היום, כשזה יהפוך לנורמה, אף אחד לא יבוא ויגיד "וואו, כל הכבוד למקום העבודה הזה" כי זה יהיה מובן מאליו.

יש לנו עוד דרך להגיע לשם כמובן, אבל יש סממני התכנסות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים