גאדג'Time: לא רק מסך, אלא גם חפיץ

מסך הגיימרים AGON Pro AG275QXL מבית AOC עוצב סביב המשחק הפופולרי League of Legends וכולל תאורת RGB בכל חלקי המסך, שמשתנה בהתאם למה שקורה במהלך המשחק

תאורה ייחודית. AGON Pro AG275QXL מבית AOC

לפעמים, עבור מוצרים מסוימים, השאלה הנשאלת היא מתי הם הופכים מציוד מחשב רגיל, מתקדם ככל שיהיה, לסוג של חפיץ דיגיטלי מודרני? מה הקו הדק , אולי העבה, שמפריד אותם ממיינסטרים לנישה? בעולם הציוד למשחקי מחשב, עולם שחי ונושם בשוק המחשוב האישי גם בעידן הקורונה, זה לכאורה קל: העיצוב.

במקרה של המסך לגיימרים AGON Pro AG275QXL מבית AOC זה אפילו עוד יותר פשוט: העיצוב של המסך נובע משיתוף פעולה סביב המשחק League of Legends של Riot Games, אולי אחד המשחקים הכי מזוהים עם היקום של ה-eSports. זהו משחק ותיק יחסית, מהז'אנר המכונה "משחקי תפקידים המוניים מקוונים" (MMORPG), שזכה מרגע השקתו למעריצים רבים, בעיקר בדרום מזרח אסיה, וגם מוכר היטב בכל רחבי העולם עם מאות טורנירים שמתקיימים בין יחידים וקבוצות בכל הרמות, עד למקצוענים.

המסך מעוצב באלמנטים שמוכרים מהמשחק מכל הכיוונים שלו, ומביא כמה דברים ייחודיים אל השולחן, כולל תאורת RGB בכל חלקי המסך שמשתנה בהתאם למה שקורה במהלך המשחק. מדובר בתאורה בת הגדרה, שמלווה לא רק באפליקציה ייעודית, אלא גם בהתקן חיצוני ייחודי, שמאפשר למשתמשים לשנות בנוחות אלמנטים בתצוגה מבלי לגעת במסך עצמו.

כמסך גיימרים בגודל 27 אינץ' מציע AGON Pro AG275QXL פאנל בגודל של 27 אינץ' ברזולוציית 2560×1440 פיקסלים, או 2K, עם קצב רענון מרבי של 170 הרץ ועם זמן תגובה מהיר של 1 אלפיות השנייה (מאפור לאפור). הוא תואם תקן VESA DisplayHDR 400 וכן תומך ב-Adaptive Sync כדי למנוע וגמגומים – ואם המחשב מצויד בכרטיס של AMD, יש גם תמיכה ב-Freesync Premium.

המחיר 2,500 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים