גאדג'Time: מנורה חכמה WiZ HERO – צבעוניות מתפרצת בבית

לגאדג'ט הזה של חברת WiZ יש בשבילכם 16 מיליון אפשרויות צבע שונות של תאורה, ועוד תכונות מלבבות לחובבי הז'אנר ולמי שהבית שלו חייב להיות חכם עד הפרט האחרון

מנורה חכמה. WiZ HERO.

יש הרבה מאוד אנשים שכבר הפכו בפועל את הבית שלהם לחכם, ויש כאלה שאולי בדרך לשם. אלה וגם אלה יכולים בימים האלה להתחיל לרכוש בארץ את מוצריה של WiZ באופן רשמי, לאחר שחברת ביקונקט החלה בייבוא מסודר שלהם.

אחד המוצרים הללו, ואולי הכי פשוט להתקנה ושימוש, הוא מנורה חכמה שעונה לשם HERO. אני לא יודע עד כמה היא גיבורה אמיתית, אבל היא מאפשרת למשתמשים לבצע הרבה מאוד קביעות שיכולות להתאים לטעם הכללי, לטעם באותו רגע, ולשניהם יחד.

HERO היא מנורה שמציעה בהירות שמגיעה עד 620 לומנס, והיא תומכת במגוון טמפרטורות צבע רציף, מאור לבן עד אור צהוב. מעבר לכך היא תומכת בכל גווני ה-RGB, כך שאפשר למעשה לבחור גוון צבע אחד מבין 16 מיליון אפשרויות צבע שונות לתאורה שלה. והיא מבוססת על נורת LED בעוצמה של 9 וואט, שמבטיחה לא פחות מ-25,000 שעות עבודה – כלומר גם אם היא תפעל במשך 24 שעות ביום, היא תחזיק יותר מאלפיים יממות.

אבל החוכמה האמיתית היא כמובן ההתחברות לרשת WiFi, והאפשרות לשלוט בתפעול שלה באמצעות האפליקציה הכללית של WiZ, דרכה ניתן לכבות ולהדליק את המנורה מרחוק, להגדיר שעות עבודה וצבעי עבודה ועוד.

את הצבעוניות הזו ויתר הצ'ופרים של המנורה תוכלו להשיג במחיר 239 שקל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים