גאדג'Time: טיול נוסף בין החפיצים שהוצגו בתערוכת CES

אחרי שהצגנו בפניכם כמה מהחפיצים הבולטים שהוצגו, הוכרזו והושקו בתערוכת CE2 2022, אנחנו שולחים אתכם לעוד טיול קצר של צעצועים אלקטרוניים, שאולי תגלו לפתע שאתם צריכים

Kensington Surface Laptop Riser

אחרי שהצגנו בפניכם כמה מהחפיצים הבולטים שהוצגו, הוכרזו והושקו בתערוכת CE2 2022, אנחנו שולחים אתכם לעוד טיול קצר של צעצועים אלקטרוניים, שאולי תגלו לפתע שאתם צריכים.

Kensington Surface Laptop Riser – זה שיורד וגם זה שעולה

עבודה מול המחשב בישיבה כל היום אינה בריאה לגוף. נכון שמדי פעם אפשר לקום, להתמתח, ללכת למטבח להכין תה ואפילו לגנוב הפסקת סיגריה עבור מי שעדיין חוטא בכך, אבל עדיין חלק גדול מכוח העבודה רוב היום יושב מול המחשב – וזה עוד לפני שלוקחים בחשבון תקופת עבודה עמוסה קצת יותר, וזה עוד לפני שמגיעים הביתה ומתיישבים מתישהו מול הטלוויזיה, וכן, המחשב הביתי. לא כולם ככה כמובן, אבל רבים כן.

אז למה לא לשלב גם עבודה בעמידה? זו בדיוק המטרה של Surface Laptop Riser מבית קנסינגטון. מדובר בהתקן שמיועד דווקא למחשבי ה-Surface של מיקרוסופט, בסדרות Laptop Go ו-Surface Book, שהם אכן מחשבים ולא טאבלטים עם מקלדת, אבל לא נראה לי שלמישהו תהיה התנגדות אם תשתמשו בו גם עבור מחשבים אחרים.

הוא עולה ויורד, לגובה שולחן ולגובה עמידה, עם התאמה לגבהים שונים, והם גם סוג של מפזר חום. מאחור יש וו קטן להניח אוזניות, ובמסגרת הסדר על השולחן שיהיה פה, יש גם ווים קטנים למטה לסידור מאורגן של כבלים שצריך לחבר לנייד. מחיר עדיין לא פורסם, וגם לא מועד השקה.

Withings Body Scan – הרבה יותר מרק משקל

ויט'ינגס נחשבת לאחת החברות הראשונות שהציגו לעולם משקל חכם באמת, כזה שמאפשר לעקוב אחר המשקל באופן מסודר ולא להזדקק לזיכרון או למחברת כדי לרשום את התוצאות. אבל Body Scan הוא הרבה יותר מזה. הוא אמור לקבל את האישורים של ה-FDA ושל ה-CE כדי לקבל הכרה כמכשיר רפואי לפני שיושק במחצית השנייה של השנה, והוא אמור לספק נתונים רבים על האדם הנשקל, והכל באמצעות חיישנים שיודעים להשתמש בקריאה של כפות הרגליים.

הרמת הידית המיוחדת מלפנים סוגרת מעין מעגל, שמאפשר ללמוד על מצב הגוף לפי מדדים שונים, כולל ועד קריאות אק"ג, רמות השומן והשרירים באזורים שונים בגוף ועוד. לפי החברה המשקל החכם הזה יודע לזהות עד 8 אנשים שונים שמשתמשים בו, כך שאולי תוכלו לצרף את השכנים, והסוללה שבקרבו אמורה להחזיק מעמד במשך שנה לאחר טעינה מלאה מאפס.

לפנים יש גם צג בגודל 3.5 אינץ' שמאפשר לראות מייד את המגמה של המשקל שלכם, עולה או יורד. המחיר אמור להיות כ-300 דולר, ויש לי הרגשה שאם זה אכן יקבל את האישור של ה-FDA, זה מסוגל להפוך ללהיט מכירות לקראת תקופת החגים בסופה של 2022.

Anker Nano II 100W – מטען GaN קטן ועוצמתי

לפעמים החפיצים שאנו משתמשים בהם די ברורים מאליהם, והם לא צריכים להציע פריצת דרך גרנדיוזית כדי להיות מעניינים. עובדה, מטען ה-GaN החדש של אנקר זיכה את החברה בפרס כבוד בתערוכה. קוראים לו Nano II 100W וגם Anker 736 במקומות מסוימים, והוא מגיע מסידרה ארוכה יחסית של מטעני GaN שמציעה החברה, וכמו ששמו מציע הוא מספק עד 100 ואט לטעינה, וזאת קפיצה יפה מקודמו, שהציע 65 ואט.

Anker Nano II 100W

Anker Nano II 100W. צילום: יח"צ

יש שני חיבורי USB Type-C וחיבור USB Type-A אחד, וההספק מתחלק בין כל המכשירים שמחוברים, ובמערך הזה אחד מהם יכול להיות בקלות מחשב קל ודק מודרני, שמגיע עם חיבור Type-C וזקוק בדרך כלל ל-65 ואט.

הוא תומך בטכנולוגיה קניינית שהחברה מכנה PowerIQ 3.0, שתפקידה למטב את ההטענה של המכשירים שמחברים אליו, והוא גם תומך בתקן Power Delivery 3.0 PPS, שאומר שהוא מתאים לתקן הטעינה המהיר של סמסונג, בין השאר.

הוא אמור להגיע לשוק במרץ הקרוב במחיר של 79 דולרים.

TCL Nxtwear Air – שתי תצוגות מיקרו לד בקצה האף

גם TCL, שעבור חלק מתקשרת עם טלוויזיות ועבור אחרים היא בכלל יצרנית טלפונים (והיא הרבה יותר), הגיעה ל-CES 2022 עם גלריה ארוכה של מוצרים, ואחד מהם הוא משקפי המציאות הרבודה Nxtwear Air, שהם בעצם הדור השני של המוצר הזה מבית החברה, והיא טוענת שצפייה בסרטים באמצעות המשקפיים הללו תהיה חוויה פורצת דרך.

TCL Nxtwear Air

TCL Nxtwear Air. צילום: יח"צ

כדי להבטיח את זה היא שילבה שתי תצוגות מיקרו לד ברזולוציה של 1080p, וב-TCL אומרים שזה כמו לצפות במסך בגודל 140 אינץ' שנמצא במרחק של ארבעה מטרים מהמשתמש, וכן, זה כבר מסך שמשתמשים בו בקולנוע כדי להציג סרטים.

הם אמנם שוקלים 75 גרם, שזה כולל גם רמקולים זעירים, אבל זה כי כדי לפעול הן זקוקות להתקן חיצוני שיספק להן את הכוח באמצעות חיבור USB-C, וזה יכול להיות כמובן רוב הטלפונים בסביבה כיום שמגיעים עם חיבור תואם. המחיר והזמינות טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים