נשים ומחשבים: פולינה ברניר, נאייקס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: פולינה ברניר, מנהלת הצלחת לקוח בנאייקס

פולינה ברניר, מנהלת הצלחת לקוח בנאייקס.

שם ותפקיד: פולינה ברניר, מנהלת הצלחת לקוח בחברת הפינטק נאייקס (NAYAX).

ותק בתפקיד: שנתיים וחצי.

תפקידים קודמים: עבדתי בוריפון 15 שנים. התחלתי כמנהלת תמיכה טכנית טיר 2, לאחר מכן קודמתי להיות מנהלת גלובלית של תמיכה טיר 2 לפיתוח אפליקציות. לאחר עשר שנים עברתי לקליפורניה לתפקיד מנהלת שירותי לקוח מקצועיים.

השכלה/שירות צבאי: ללא שרות צבאי (עליתי לארץ לבד בגיל 17 מאוקראינה), הנדסאית תוכנה, MBA Derby University.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? 

שילוב של דברים. אני אדם מאד טכני ואני נהנית מאד מהעיסוק באזורים האלה. פתרון בעיות תמיד היה מהנה עבורי. בנוסף, כעולה חדשה היה חשוב לי מאוד להגיע מהר לביטחון כלכלי. עולם ההיי-טק היה הדרך הקלה ביותר להגיע לכך, ואכן מגיל 20 כבר הייתי עצמאית כלכלית. לא הייתי תלויה באף אחד וטוב לי ככה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

במידה מסוימת. אין ספק שנשים יכולות להגיע לכל תפקיד בתעשייה. השאלה היא האם אישה צריכה להתאמץ יותר כדי לעשות זאת. מהניסיון שלי – זה מאוד תלוי בחברה. מקום העבודה הנוכחי שלי, נאייקס, מאוד הוגן מהבחינה הזאת, אבל אצל מעסיקים קודמים לפעמים הרגשתי שיש אפליה, ולעיתים אפילו הרגשתי שזה מעבר לאפליה: פשוט סקסיזם. כדי להתנהל במקום כזה ברמה היומיומית צריך ללמוד לנשום עמוק.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

קשה לענות על השאלה הזאת. אפליה היא לא משהו שמכריזים עליו בריש גליי. את אף פעם לא יודעת אם הופלית על בסיס מגדרי או שהיו שיקולים אחרים ושאינך מודעת להם. בתחושה שלי? חוויתי אפליה. אבל לעולם לא אדע בוודאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים