נשים ומחשבים: טל קיילר, ויסיטה

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: טל קיילר, מנהלת קבוצת מוצר בסטארט-אפ ויסיטה

טל קיילר, מנהלת קבוצת מוצר, ויסיטה.

שם ותפקיד: טל קיילר, מנהלת קבוצת מוצר בויסיטה (vcita) 

ותק בתפקיד: בתחום ניהול המוצר 11 שנה, בהיי-טק – 13 שנה.

השכלה ושירות צבאי: תואר ראשון במדעי המחשב וביולוגיה, תואר שני במנהל עסקים. שירות ב-81 – היחידה הטכנולוגית של צה"ל – בתפקיד מטה (לא טכנולוגי).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? מגיל צעיר נמשכתי לתחומים הריאליים וראיתי איך טכנולוגיה משנה את החיים לטובה. רציתי להיות חלק מזה, לעסוק במשהו יצרני שיכול להשפיע על אחרים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שמיום ליום האפלייה הולכת ונעלמת ורואים יותר ויותר נשים בתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים. עם זאת עדיין ניתן לראות פערים בשכר, ויותר גברים בתפקידים ניהוליים, כך שיש עוד דרך לעשות. בנוסף, עדיין יש פחות נשים שנכנסות לתחומים המאד טכנולוגיים. למשל, בניהול מוצר כבר אפשר לראות 50% נשים (ואף יותר), אבל בתפקידי data science משמעותית פחות, כך גם אין הרבה נשים ארכיטקטיות מערכת וכדומה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא. תמיד דאגתי לקדם את עצמי ולדרוש את מה שמגיע לי ובחרתי לעבוד בחברות בהן יש שוויון. כן נתקלתי בסיטואציות בהן גברים דיברו אליי או אל נשים אחרות בצורה לא הולמת, דבר שלשמחתי הולך ופוחת עם השנים והמודעות לנושא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נעמי אסיא

    ויסיטה החברה הכי משיימת שיויון מגדרי

אירועים קרובים