חברת UPS תפעיל את מטוס המטען הגדול מסוגו בישראל

החידוש הוא בסימן הגידול העולמי בתנועת סחורות והביקוש למשלוחים אוויריים ● החברה מבטיחה הפעלה בלוח טיסות שמיטיב עם היצואנים ● פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, צפה בכלי הטייס העצמתי ונכח באירוע חניכתו

25/11/2021 10:00
מטוס המטען בואינג 767 שישמש בשירות UPS מעתה.

 UPS העולמית החליטה לצרף לקו שבין אירופה לישראל את מטוס המטען בואינג 767, בקיבולת של עד 60 טון, שהוא הגדול מבין המטוסים שמפעילות חברות הבלדרות בישראל. מטרת החידוש היא לתת מענה לגידול בפעילות השינוע והלוגיסטיקה של החברה לקו לישראל.

"חום הזנב", הממותג בצבעי החברה, יטוס באופן בלעדי עבור היצואנים והיבואנים הישראליים, ויוביל משלוחים בקו ישיר בין תל אביב לקלן שבגרמניה, שהינו מרכז המיון המרכזי של החברה באירופה.

מעבה את שירות המשלוחים המוטס. UPS.

מעבה את שירות המשלוחים המוטס. UPS. צילום: יח"צ

המטוס ימריא בימים ב' עד ה' בשעה 21:15 – שעת ההמראה המאוחרת ביותר מבין חברות הבלדרות בישראל – ויאפשר ליצואנים, לעסקים ולחברות לייעל את הפעילות ולמשוך את יום העסקים עד שעה מאוחרת ביותר. לוח הטיסות החדש יאפשר למשלוחים שנאספו עד שעה מאוחרת הגעה למרבית היעדים באירופה, וליעדים במזרח ארצות הברית – כבר בבוקר שלמחרת.

בימי א' ימריא מטוס הבואינג 767 ב-15:15, וימשיך להוות הפתרון הבלעדי ליצואני בלדרות ביום זה. הקו הישיר, כמו גם שעת ההמראה המאוחרת יחסכו זמן וכסף למשתמשים בשירותי UPS השונים, בין אם מדובר בהטסת חבילות קטנות או מטענים גדולים.

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק, UPS.

רונן כהן, סמנכ"ל שיווק, UPS. צילום: פלי הנמר

"הגעתו של המטוס החדש מהווה בשורה עבור הלקוחות הישראלים"

יאיר עשהאל מנכ"ל OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל ציין כי "כנציגות מקומית וכחברה גלובלית אנו פועלים לבצע התאמות בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותינו. עוד ציין עשהאל כי המשבר בהובלה הימית בשילוב צמיחה דרמטית בסחר המקוון מהווה הזדמנות עבור חברות השילוח לבסס את מעמדן בעולם של טרנספורמציה דיגיטלית. הגעתו של המטוס החדש מהווה בשורה עבור הלקוחות הישראלים, יסייע בהרחבת פעולות הייצוא והייבוא, יקצר טווחים עבורם ויאפשר שירות יעיל יותר".

יאיר עשהאל, מנכ"ל OPSI, קבלנית מורשית של UPS.

יאיר עשהאל, מנכ"ל OPSI, קבלנית מורשית של UPS. צילום: פלי הנמר

הגעתי לטקס החניכה של המטוס כדי להתרשם מהחידוש, וחזרתי עם כמה תמונות ורושם חיובי במיוחד. יש למה לחכות.

מימין: יאיר עשהאל ובמרכז שי לבנת, בעלים-שותף של קבוצת תעבורה, בעלים של OPSI.

מימין: יאיר עשהאל ובמרכז שי לבנת, בעלים-שותף של קבוצת תעבורה, בעלים של OPSI. צילום: פלי הנמר

אפשר להתחיל להעמיס את 60 הטון היומיים של יצוא ישראלי ובדרך חזרה יגיעו בין היתר מרבית חבילות האי-קומרס של הישראלים.

אפשר להתחיל להעמיס את 60 הטון היומיים של יצוא ישראלי ובדרך חזרה יגיעו בין היתר מרבית חבילות האי-קומרס של הישראלים. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים