אנשים ומחשבים ואני; והפעם: גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באורקל ישראל

במלאות 40 שנים לאנשים ומחשבים, בכירים בתעשייה מספרים - ומראים - על עצמם ועל מה שמהווה עבורם  גוף המדיה, הכנסים והאירועים המובילים של הענף

גילי שלזינגר. זכייה באלוף האלופים בטקס מצטייני המחשוב מטעם וואן. וואן זכתה באלוף האלופים חנש פעמים ברציפות . צילום: קובי קנטור ז"ל

קצת עלי: הגעתי לעולם הטכנולוגיה במקרה, או בעזרת"מזל". מזל לפי האמונה שלי הוא הזדמנות פוגשת מוכנות, ואני הייתי שם בזמן הנכון והייתי מוכנה לשינוי.

הקריירה שלי התחילה ב-1995 כמנהלת תפעול ומחשוב של מחלבות דן ( היום חלק ממחלבות גד). הטמעתי ERP של קו מערכות מנתניה, וכשעזבתי את המחלבה לאחר עלייה מוצלחת לאוויר קראו לי מקו מערכות להצטרף כמנהלת השיווק והמכירות שלהם.

כך זה התחיל. התאהבתי בתחום התוכנה והטכנולוגיה, ומאז אני כאן במשך 26 שנים.

לאחר ארבע שנים בקו מערכות עברתי להיות סמנכ"לית המכירות של קבוצת רמדור, שעסקה בתוכנות לעולם הבנייה והפרויקטים וכן בעולמות התכנון והתקציב.

משם, לאחר טלפון שקיבלתי מאיתי רותם, מנהל קבוצת הסאפ ביבמ עברתי לגדולים, והייתי מנהלת המכירות של קבוצת הסאפ בשנים מרתקות ומעניינות.

משם התקדמתי לקבוצת מלם, לנהל תחום פעילות במכירות וכמנהלת פיתוח עסקי של תחום ה-ERP.

המנהל שלי במלם, רונן בנבניסטי, עבר לקבוצת וואן ולקח אותי איתו. בוואן התחלתי כמנהלת מכירות לתחום ה-ERP, ולאחר שנה, כששי אוזון מונה למנכ"ל הקבוצה, מוניתי לסמנכ"לית השיווק של הקבוצה. בוואן הייתי כ-8.5 שנים, שם עבדתי רבות עם אנשים ומחשבים, שעזרו מאוד לשים את וואן על המפה.

בתפקיד האחרון שלי בוואן במשך כשנתיים הקמתי פעילות מאפס בשם וואן סטארט, לתמיכה ושילוב פתרונות תוכנה של סטארט-אפים ומוצרים משלימים לפעילות החדשנות של וואן.

ביוני 2018 עברתי לאורקל ישראל, לתפקיד מנהלת חטיבת האנטרפרייז, לנושא אפליקציות בענן בתחום ERP, משאבי אנוש ושולחן עבודה לעולם הפיננסי. אני נהנית מכל דקה באורקל. חברה מדהימה, אנשים מדהימים ומוצרים יוצאים מן הכלל .

השכלה: תואר ראשון במסלול האקדמי של המכללה למינהל, תואר שני באוניברסיטה העברית, מסלול מנהלים, התמחות במימון.

התנדבות: גשר של אור מ-2013, WIT מובילת הפעילות, נשים בטכנולוגיה מ-12.2019.

בביקור במאורת הנמר: אלברטו מרנפלד, ראש פעילות התוכנה כשירות של אורקל בישראל, וגילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באגף ה-SaaS באורקל ישראל. צילום: פלי הנמר

בביקור במאורת הנמר: אלברטו מרנפלד, ראש פעילות התוכנה כשירות של אורקל בישראל, וגילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באגף ה-SaaS באורקל ישראל. צילום: פלי הנמר

אני ואנשים ומחשבים:

הקשר המיוחד שלי עם אנשים ומחשבים התחיל ב-2011, עם כניסתי לתפקיד סמנכ"לית השיווק של קבוצת וואן. כבר בתחילת הדרך הבנתי, שהדרך של כל חברה טכנולוגית לפרוץ ולהגיע לתודעה של מנמ"רים ומקבלי החלטות בישראל היא בעזרת אנשים ומחשבים.

אנשים ומחשבים בשבילי זו משפחה, חברים לדרך וגורם שהוא "כיכר העיר" של שוק הטכנולוגיה. שם הכל קורה.

הפעילות המשותפת עם אנשים ומחשבים התמזגה תמיד בתוכנית העבודה שלי כסמנכ"לית שיווק, והייתה עוגן מרכזי בפעילות השיווק של החברה.

מ-2011 השתתפתי אישית בכל כנס C3 כנותנת חסות מרכזית. ה"חולצות של גילי" בזמנו בוואן, וכיום באורקל, הן כבר מותג…

באמצעות כנסי C3 הכרתי אישית את מרבית האנשים המשפיעים בתעשייה, וכך הצלחתי לעשות עסקים רבים לאורך השנים, בכיף ובהנאה תוך כדי מתן הרצאות רבות ומגוונות, כי הבמה היא האהבה שלי.

שיתוף הפעולה לאורך השנים היה כמעט בכל דבר משמעותי ביוזמת אנשים ומחשבים? אם זה פרסום שוטף וכתבות מקצועיות בדיילי מיילי, כנסים מרכזיים כגון מצטייני המחשוב, הקיקאוף השנתי, בחירת מנמ"ר מצטיין, או כנסים ייעודיים, כגון eGOV, כנסים לתחומים מקצועיים שונים ועוד .

לאורך השנים אנשים ומחשבים גם הפיקו עבורי אירועים וכנסים יעודיים מקצועיים ומוצלחים בצורה יוצאת מגדר הרגיל, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, במקצועיות חסרת פשרות.

גם כיום, בעידן המיוחד שלנו, אנשים ומחשבים הם שותפים לדרך ומפיקים עבורנו כנסים וירטואליים מוצלחים.

מזל טוב גדול לרגל יום הולדת 40. מאחלת לכם עוד שנים רבות ומוצלחות.

נטלי , פלי, דליה, חגית, צליל, יהודה, יוסי – אתם אלופים, תודה על הכל ויישר כוח להמשך. 

בחגיגת יום הולדת 70 לפלי הנמר, עם הנמר והקוסמת דליה אסיא-פלד. צילום: תומר פולטין

בחגיגת יום הולדת 70 לפלי הנמר, עם הנמר והקוסמת דליה אסיא-פלד. צילום: תומר פולטין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים