איש הברזל עם Infor EAM בעיר הגדולה

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, ו-GIV Solutions הציגו בכנס Inforum 2017 בניו-יורק ● גוטמן סיפר למשתתפים על הקשר בין תכנון, הכנה והתחרות בתחרות איש הברזל לבין הטמעה מוצלחת ומימוש בפועל של מערכות Infor EAM בשיכון ובינוי

17/07/2017 14:46
ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי. צילום: פלי הנמר

GIV Solutions, שותף זהב של Infor בישראל, הרחיבה את פעילותה באופן ניכר בשנים האחרונות, עם סידרת הצלחות בשוק הישראלי ביישום פתרונות ייחודיים על בסיס מערכת Infor EAM. היא עשתה זאת בתחומים כגון ניהול ערים חכמות, ניהול ארגוני תשתיות תחבורה, ארגוני תשתיות ונכסים, ו-Defense & Aerospace.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

החברה הוזמנה יחד עם לקוח מרכזי שלה, שיכון ובינוי, לכנס השנתי של Infor בניו-יורק. ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, סקר מעל הבמה באירוע מספר פרויקטים מוצלחים. גוטמן, "איש ברזל" בתחביבו, בחר בסקירתו לספר על הקשר בין תכנון, הכנה והתחרות בתחרות איש הברזל לבין הטמעה מוצלחת ומימוש בפועל של מערכות Infor EAM בשיכון ובינוי, תוך מימוש הצרכים העסקיים המגוונים של החברה. תהליך המימוש נעשה בשיתוף פעולה עם GIV, כשותף למחויבות להצלחת הפרויקט, כספק המיישם וכיועץ מומחה בפרויקט מורכבים ונועזים.

בין הפרויקטים סקר גוטמן את פוליסיטי – המכללה הלאומית לשוטרים. מדובר בפרויקט שמסגרתו אוחדו 19 בסיסי הדרכה של משטרת ישראל, כמודל של עיר חכמה על בסיס הפתרונות GIV-CITY ו-Infor EAM. עוד פרויקטים שאותם הציג הם בתחום ניהול תשתיות התחבורה בחברות דרך ארץ, מנהרות הכרמל ודרך הצפון, על בסיס הפתרונות Infor EAM ,GIV-RMS ו-GIV-BMS. פרויקטים נוספים הם בתחום ניהול, תפעול ואחזקת הנכסים – במעונות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ובמשרדי קבוצת שיכון ובינוי. גם הם בוצעו על בסיס Infor EAM.

מה בין תחרות איש הברזל ל-Infor EAM. הרצאתו של ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

מה בין תחרות איש הברזל ל-Infor EAM. הרצאתו של ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

כל הפרויקטים בוצעו כפרויקטי Turn Key על ידי GIV Solutions, תוך עמידה מלאה ביעדים ושביעות רצון מלאה של הלקוחות החברה נבחרה מחדש בכל פעם לאחר בחינה מול הספקים והפתרונות בשוק.

GIV Solutions זוכה להערכה גבוהה מצד Infor הבינלאומית על ביצועים, החדשנות וההישגים של הפרויקטים. GIV נבחרה במשך שלוש שנים כשותף השנה של Infor ב-EMEA, בנוסף להיותה שותף זהב של החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. AdiurdyAdorway

    First things first, you have to set a fixed target date for when you'll completely quit, for example 2-3 weeks from now. He is content, along with the complete opposite of our thoughts final years has in store for us.

אירועים קרובים