הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T

דניאל מסביר על התפתחות החברה בשנה האחרונה, התוכניות שלה ל-2017 והיכן מקומו של ה-IT בכל זה

שחר דניאל, מנכ''ל Safe-T

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"בשנה האחרונה גדלה פעילותה העסקית של Safe-T והתבססה ברחבי העולם: הגדלנו את המכירות שלנו והוספנו לקוחות; זכינו במספר מכרזים כמו זה של משרד הבריאות בישראל, שהניב התקשרות לא רק עם המשרד כלקוח אלא גם עם קופות חולים, בתי חולים ויחידות סמך; מכרנו והטמענו את המוצרים במדינת אינדיאנה שבארצות הברית; חתמנו על הסכם OEM משמעותי עם חברת אבטחה מידע גדולה בארצות הברית; וחדרנו לשוק הפיננסי באפריקה. כמות השותפים העסקיים של החברה גדלה באופן משמעותי, בהתאם לגידול שהתבטא בפתיחת פעילות באזורים חדשים בעולם, ביניהם אמריקה הצפונית, אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

ה-IT סייע רבות לפעילותנו, בעיקר בהקשר של מודעות הארגונים לנזקי פשעי הסייבר בכל מקום. אנשי ה-IT הובילו את הבשורה במעלה השדרה הניהולית של הארגון שלהם ודרשו להקצות משאבים מתאימים כדי להתמגן בהתאם לרמת האיומים הגדלה".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"האתגרים העומדים בפנינו ל-2017 דומים לאלה שהיו לנו בשנה החולפת: נצטרך לעמוד בפני האיומים החדשים המתגלים חדשות לבקרים ולהמשיך לספק פתרונות הולמים להגנה על הארגונים ועל המידע הרגיש שלהם. נצטרך להמשיך לגדול בכמות הלקוחות, השותפים ואזורי הפעילות".

בנימה אישית

מי אני? "שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T".
שירות צבאי? "שירות בפטריוט, נ"מ".
לימודים אקדמיים? "אני בעל תואר Executive MBA מהאוניברסיטה העברית".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "2015".
מה עשיתי קודם לכן? "שימשתי מנהל תוכנית בפריימסנס ומנהל פרויקט באלביט".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"הנושאים בעלי החשיבות הרבה ביותר הם אינטרנט של הדברים, סייבר ויחסי מנמ"ר-מנכ"ל. בדרגת החשיבות הבאה – SaaS (תוכנה כשירות) ודיגיטל. DRP/BCP, מוביליטי ואנליטיקה באים בהמשך, ולאחר מכן עיר חכמה ודטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים