עם המנמ"ר על הגג של עזריאלי

שיחה עם ישראל רוזלי, מנמ"ר קבוצת עזריאלי ● על רקע הנוף היפה שמשתקף מגג הבניין העגול הוא מדבר על הקבוצה ועל אתגרי המנמ"ר

11/09/2016 11:58
ישראל רוזלי, מנמ"ר קבוצת עזריאלי, על גג המגדל העגול. ברקע: המגדל החדש עזריאלי-שרונה, שנמצא בימים אלה בבנייה. מדובר במגדל גבוה יותר ממגדלי עזריאלי הנוכחיים, שיכיל בין היתר קניון

יום בהיר ויפה קידם את פניו של ישראל רוזלי, מנמ"ר קבוצת עזריאלי, ואת פניי כשעלינו על גג המגדל העגול במגדלי עזריאלי בתל אביב. ניתן לראות משם נוף מרהיב – את גוש דן וכמובן את הים.

קבוצת עזריאלי היא חברת נדל"ן מניב מהגדולות בישראל. החברה עוסקת בבנייה ובפיתוח של נכסי נדל"ן בארץ ובחו"ל, וכן בתחום הדיור המוגן.

רוזלי הוא בן 47, נשוי ואב ל-2. לפני שהגיע לקבוצת עזריאלי הוא שימש כמנהל מחלקת ה-Helpdesk וכסגן המנמ"ר בארנסט אנד יאנג (E&Y) ישראל.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

לדבריו, "הקבוצה רואה בשילוב טכנולוגי-דיגיטלי חלק אינטגרלי בהתקדמות שלה. אני מוצא בצמיחתה של החברה הזדמנויות רבות ואתגרים. כל פרויקט כולל גם את החידושים הטכנולוגיים והדיגיטליים. האפשרות להיות חלק מהשינויים של ה-IT הקלאסי מהווה אתגר רב וממלאת בסיפוק עצום".

ממרומי המגדל העגול של עזריאלי ישבנו, רוזלי ואני, וקיבלנו פרופורציה על עבודתנו. כמו שרואים מסביב, השאיפה היא תמיד לאתגרים ועשייה רבים יותר.

רוזלי מסכים עם הקביעה שתפקידו של המנמ"ר הוא לצמוח עם החברה להיות שותף מלא בעשייה ובבנייה. אולם, לדבריו, "עם כל העשייה והסיפוק, צריך לראות ולדעת גם את העבר ואיך הכול התחיל".

הוא דיבר על אתגרי המנמ"ר בעידן הנוכחי ואומר כי הם "צמחו, והולכים וצומחים. כמו המגדלים מסביב, עשייתו ותפקידו השתנו וממשיכים להשתנות. מנמ"רים רואים רחוק יותר וגבוה יותר. העשייה שלהם לא נפסקת, וכך גם הלמידה, האתגרים והטכנולוגיות".

 

הנמר על גג אותו מגדל כשגבו לעבר, אל עבר בניינה הקודם של יבמ (IBM) ישראל, לפני שעברה לפתח תקווה. כיום זהו בניין רמות אינווסטמנטס. הנמר עבד בשירות יבמ בשנות ה-70', עד לפני 35 שנים.


רוזלי במשרדו במגדלי עזריאלי, נצפה קורא במגזין מנהיגים של קבוצת אנשים ומחשבים. על שער המגזין מתנוססת תמונתו של נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, המצוטט בכתבת השער כאומר" "מנמ"רים, הזריקו חדשנות לארגוניכם".


ממרומי מגדלי עזריאלי, במבט מזרחה, נגלים משרדיה של קבוצת אנשים ומחשבים, בקומה העליונה של מגדל הפניקס בגבעתיים (במרכז התמונה). מאורת הנמר שוכנת בפינה הצפונית-מערבית ומשקיפה מערבה, למגדלי עזריאלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים