מצטייני השיפוט – חלק ב'

ביוגרפיות קצרות של השופטים בתחרויות IT Awards ו-Webi Awards מבית אנשים ומחשבים ● והפעם: פרטים על שופטים נוספים ב-Webi Awards

Webi Awards 2014

אודי סלנט

סלנט הוא מומחה חווית משתמש (UX) ופיתוח מוצרים דיגיטלים, בעל נסיון של כ-14 שנים בתחום.

בתפקידו הנוכחי הוא משמש כאחראי על ניהול המוצר ותחום חוויית המשתמש בסטארט-אפ DudaMobile.com, שמפתח טכנולוגיה להמרה אוטומטית של אתרי אינטרנט לגלישה בסמארטפונים.

אודי סלנט, אחראי על ניהול המוצר ותחום חוויית המשתמש ב-DudaMobile.com

אודי סלנט, אחראי על ניהול המוצר ותחום חוויית המשתמש ב-DudaMobile.com

בנוסף, משמש סלנט מרצה אורח במוסדות אקדמיים וכנסים, ויועץ לחברות ועסקים ביצירת אסטרטגיה דיגיטלית, תכנון שירותים ומוצרים עבור מספר ערוצים ופלטפורמות שונות. הוא מתמחה באפיון וניהול אתרי אינטרנט.

במשך שש שנים הוביל סלנט את תחום האינטרנט וחוויית המשתמש בפלאפון, וכן ניהל את אתר האינטרנט והשירות העצמי שלה. עם השקת ה-iPhone בישראל, הוא הוביל את פרויקט האפליקציות בחברה.

קודם לכן שימש במשך שש שנים ארט דירקטור בכיר בדפי זהב, הוביל את תחום עיצוב המוצרים והיה אחראי על אפיון קו המוצרים הדיגיטליים ואתר האינטרנט שהשיקה החברה.

בעבר שימש כמרצה ופיתח עבור המרכז האקדמי רופין ומכללת ג'ון ברייס תוכניות לימודים שונות.

בהשכלתו, סלנט הוא בעל תואר בעיצוב רב תחומי והוראה טכנולוגית מ-HIT ותואר MBA בהתמחות בחדשנות, יזמות וניהול טכנולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

אורן בסון, המנכ"ל והבעלים של קבוצת יחסי הציבור אולמדיה-דורן

אורן בסון, המנכ"ל והבעלים של קבוצת יחסי הציבור אולמדיה-דורן

אורן בסון

בסון, בעל תואר MBA, הוא המנכ"ל והבעלים של קבוצת אולמדיה-דורן, חברת יחסי הציבור הגדולה בישראל בתחום המחשוב וההיי-טק, והעורך הראשי של פורטל השיווק של ישראל, Allmarketing.co.il.

הוא משמש כיועץ התקשורת ויחסי הציבור של כמה מחברות המחשוב הגדולות בישראל ומרצה על מגוון נושאים שקשורים לעולם השיווק, התקשורת והשיווק האסטרטגי באינטרנט.

ד"ר רונן יוכפז

ד"ר יוכפז הוא יזם ואיש תוכנה בעל 20 שנות ניסיון בתחומי המחשוב והאינטרנט. הוא משמש כמייסד ואחראי טכנולוגיות (CTO) ב-VNT, המספקת מוצר לגילוי ומיפוי אוטומטי של רכיבי חומרה ותוכנה לפי הקשר עסקי, כחלק מיישום ITIL בארגונים גדולים.

ד"ר רונן יוכפז, מייסד ואחראי טכנולוגיות ב-VNT

ד"ר רונן יוכפז, מייסד ואחראי טכנולוגיות ב-VNT

בניסיונו, ד"ר יוכפז הוא בוגר ממר"ם (סא"ל במילואים) ויש לו ניסיון רב שנים בתשתיות מחשוב, פיתוח מערכות שליטה ובקרה לעולם המבוזר, וניהול פרויקטי תוכנה מורכבים.

בהשכלתו, הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ופסיכולוגיה, תואר מאסטר במנהל עסקים ודוקטורט בתחום מחשוב הענן, במסגרת לימודי מערכות מידע.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים