היום האדום של רד-האט

אדומי הכובע הפסידו לגרמנים המסודרים והמבריקים מסאפ 4:0, לאחר שפפה קיבל כרטיס אדום והורחק מהמגרש ● מיקרוסופט ניצחה את אמזון והוכיחה שהיא עדיין כאן, וצ'קפוינט נעצרה מול איראן

יום האתמול (ב') במונדיאל היה מדהים, כמו הימים הקודמים. אמנם אחד המשחקים נגמר ב-0-0, אבל השניים האחרים הניבו שערים.

במשחק הראשון שיחקה גרמניה, שבאופן טבעי מיוצגת בטור על ידי סאפ (SAP) הגרמנית, מול פורטוגל, אותה מייצגת כאן רד האט (RedHat). הגרמנים ממשיכים להוכיח שכשיש סדר ובסיס טוב ברמת מערכות ה-ERP  עם הברקות ומיקוד בקצה, התוצאות לא מאחרות לבוא. כך, סאפ הביסה את יריבתה אדומת הכובע 4:0, גם בזכות היכולות שלה וגם בזכות שחקן הקבוצה היריבה פפה, שהיה חייב לעשות שטות וקיבל, בצדק, כרטיס אדום. במחצית השנייה גרמניה כבר נחה לקראת המשחק הבא ואפילו רונאלדו המבריק לא הצליח להביא את הקוד הפתוח של רד-האט לכבוש שער ניחומים.

למרות הניצחון הגדול ולמרות מילר הגדול, צריך לראות איך סאפ-גרמניה תמשיך לשלבים הבאים. האם היא תצליח להגיע מעבר לחצי הגמר ואולי אף להגשים את הציפיות וההערכות של חלק מהפרשנים ולזכות בגביע? ימים יגידו. אני חוזה שנבחרת רד האט-פורטוגל עוד תפתיע ובלי פפה חמום המוח במשחקים הבאים תכפר על ההפסד ותוכיח שהקוד הפתוח והקהילה יכולים עדיין להיות מנצחים.

המשחק השני היה החלק והמשעמם ביותר של האליפות, כאשר איראן, שלא אשדך לה שום חברת מיחשוב בגלל הסנקציות שמוטלות עליה, שיחקה מול ניגריה, שכאן מיוצגת על ידי צ'קפוינט (Check Point). ניגריה כונתה על ידי הפרשנים "הנבחרת הכי ישראלית שיש" ויהיה זה אך טבעי לשדך לה חברה משלנו.

ניגריה-צ'ק פוינט היא קבוצה-חברה עם עוצמה חזקה בהגנה ובשער הכניסה של הארגון. השוער הניגרי, אניימה, הוא הטוב ביותר באליפות. העוצמה בהגנה עם החידלון בהתקפה של הנבחרת יצר שעמום מתמשך ונקווה שלא יהיו עוד הרבה משחקים כאלה בטורניר.

אלה שנשארו ערים עד 01:00 בלילה יכולים היו לצפות במשחק המרתק ביותר של היום: מצד אחד עמדה נבחרת ארצות הברית, שכמו במונדיאל הקודם שידכתי אותה הפעם למיקרוסופט (Microsoft), ומולה התייצבה הנבחרת הרעננה של גאנה, שכאן מיוצגת על ידי אמזון (Amazon). ענקית הקמעונות והענן אמנם הפסידה הלילה לענקית התוכנה, אולם היא עוד תפתיע.

מיקרוסופט התחילה את המשחק מצוין, ועל בסיס שיטה מסודרת וכישרונות בכלל לא רעים הראתה שהיא עוד יכולה להגיע באליפות למקומות שטרם הגיעה אליהם. אולי אחרי שיש בארצות הברית נשיא שחור ובבחירות הבאות ייתכן שתהיה נשיאה אישה, המדינה הזו תנפיק גם נבחרת אלופת עולם בכדורגל. לאורך המשחק היה נדמה שהאנשים של נבחרת גאנה-אמזון נמצאים על ענן, כיאה לנבחרת שמיוצגת על ידי חברת ענן, ועם גול השוויון לקראת הסיום נראה היה שהיא מצליחה להפתיע ותצא מהמשחק עם נקודה. אלא שבסופו של דבר, מיקרוסופט-ארצות הברית, עם העוצמה שלה, הצליחה להכניע את היריבה ולהוכיח שלא נס ליחה, ושגם בעידן הענן יש לה מה למכור.

זהו זה, תם סבב המשחקים הראשון. מהיום נראה מה יוליד הסבב השני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים