אבטחת מידע וסייבר
פאלו אלטו דיווחה: ההכנסות זינקו ל-2 מיליארד דולר
חברת הסייבר שהקים ניר צוק פרסמה תוצאות עסקיות טובות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2024, שננעל ב-30 באפריל ● ההכנסות גדלו ב-14.17%, ל-1.98 מיליארד דולר, והרווח הנקי זינק ב-158.6% - ל-278.8 מיליון ד'
"העלייה לאוויר של esh הייתה סוג של ניצחון"
כך סיפרה ה-CSO של eshOS, יעל שיינברג וקנין, שהייתה אחת ממנהלות אבטחת הסייבר אשר עלו על הבמה לפאנל מיוחד שנערך במסגרת Infosec 2024 - כנס אבטחת המידע השנתי של אנשים ומחשבים
ג'ו לוי מונה למנכ"ל סופוס
"מתקפות סייבר נגד חברות קטנות ובינוניות עלולות להשפיע קשות על יכולתו של העולם לתפקד", אמר המנכ''ל החדש של ענקית הגנת הסייבר
"בחרנו להקים סוג של SOC מוניציפלי"
"ועכשיו יש חיבור ישירות אל מערך הדיגיטל הלאומי ומשם ל-SOC הממשלתי, וזה ענק במונחי ביצוע", כך סיפר אוהד יצקן, העומד בראש הגוף המנטר הגנת סייבר בכל משרדי הממשלה, בכנס האבטחה הגדול בישראל, Infosec 2024
מתקפת סייבר שהשביתה את מודיעין עילית – הוסתרה מהציבור
לפי הדיווח ב''הארץ'', לעירייה לקח לפחות שבוע לעדכן את מערך הסייבר הלאומי על המתקפה שהתרחשה בינואר השנה ● בפועל - נמשכה ההשבתה כחודש שלם
"עד סוף 2025 יותר מ-150 רשויות יאובטחו בשירות מנוהל"
כך אמר רון ברזני, מהחברה למשק וכלכלה, בפתח כנס שערכה Cyber Control Ness - זרוע הגנת הסייבר ואבטחת המידע של נס ● ברזני הציג באירוע את המכרז בו זכתה נס לספק לרשויות המקומיות אבטחה - כשירות מנוהל
מנהלי האבטחה – נודניקים, והנהלות ארגונים מתעלמות מאזהרותיהם
מנהלי הגנת הסייבר בארגונים נכשלים בניסיונם לזכות באמון של המנהלים בארגון שלהם, כך לפי מחקר של טרנד מיקרו ● רק הפסד כספי של כ-200 אלף דולרים יניע את חברי ההנהלה לפעול בתחום
"כל מנמ"רית ומנמ"ר צריכים לתפוס את ה-AI בשתי הידיים"
"בעידן שבו ארגונים עובדים במודל היברידי, אחרי שעלו לענן - הזהויות הן גדר ההגנה החדשה", אמר עומר גרוסמן, מנמ"ר סייברארק



