חדשות מתפרצות

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

אמת מחשוב מסכמת רבעון שני: קיטון בהכנסות, אך קפיצה ברווחיות

החברה פרסמה את התוצאות העסקיות עם קיטון של 8.9% בהכנסות, ל-302.47 מיליון שקל, אך ריסון בהוצאות הכלליות הקפיץ את הרווח התפעולי בשיעור דו-ספרתי והנקי בשיעור תלת-ספרתי, ל-10.46 מיליון שקל - עלייה של 104.6%

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות. צילום: ניב קנטור

להשקעה בהיי-טק – אושרה לרשות החדשנות תוספת תקציב של 390 מ' ש'

על התקצוב הנוסף, המיועד להשקעה בחברות טכנולוגיה קטנות ובינוניות, החליטה הממשלה נוכח העלייה בביקושים בשנת 2020, עקב המשבר הכלכלי ● התוספת תאפשר לרשות להאריך את תקופת ההגשה לערוץ המענקים המהיר

גם בזמן הקורונה, חגיגה במועדון המיליארדרים. איור: BigStock

לתריסר עשירי ארה"ב – בזוס, גייטס, צוקרברג וחבריהם – יותר מטריליון ד' יחד

מסתבר שכשהעניים מתענים העשירים באמת מתעשרים - 12 המככבים ברשימת המיליארדרים האמריקנים הולכים ואוחזים ביותר ויותר נכסים והון ● בנוסף, עקב זינוק בשווי המניות שבבעלותו, היזם המיליארדר אילון מאסק הפך לאדם הרביעי בעושרו בעולם כולו

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

פורמולה מערכות: הרווח התפעולי והנקי עלה בשיעור דו-ספרתי

חברת האחזקות פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה, עם גידול של 5.93% בהכנסות, ל-437.06 מיליון דולר, וגידול של 17.76% ברווח הנקי הכללי, ל-26.6 מיליון ד'

תוצאות מרשימות. מלם תים

מלם תים ברבעון השני של 2020: קיטון בהכנסות וברווחיות כאחד

הקבוצה פרסמה את התוצאות העסקיות שלה שמעידות על קיטון של 3.41% בהכנסות, ל-526.87 מיליון שקל, וקיטון של 11.04% ברווח הנקי, ל-16.02 מיליון שקל

אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא. צילום: יח"צ

"להסכם הנורמזליציה עם האמירויות פוטנציאל להגדלת ייצוא ההיי-טק בעשרות אחוזים"

כך מעריך יו"ר מכון הייצוא אדיב ברוך ● "מאז יום ראשון אנחנו מוצפים בפניות מאנשי עסקים מהנסיכויות שמבקשים פגישות וקשר עם חברות ישראליות" ● "הממשלה חייבת לשים את הייצוא בראש סדר העדיפויות - זה מנוע הצמיחה המרכזי שיוציא אותנו מהמשבר"

פיתחה לפמי פרימיום את מערכת דגימות הקורונה במוסדות סיעודיים. וואן

וואן פרסמה תוצאות עסקיות טובות: גידול ברווחים ובהכנסות

בסיכום הרבעון השני של השנה, החברה מדווחת על גידול של 36.6% ברווח הנקי, ל-20.74 מיליון שקל, וגידול של 3.2% בהכנסות, ל-409.92 מיליון שקל

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות. צילום: יח"צ

רשות החדשנות ומשרד הדיגיטל הלאומי משיקים את מסלול "ממשל-טק" 2020

המסלול החדש יציע 10 מיליון שקל לשנה, לעידוד הכנסת חדשנות טכנולוגית לטיפול באתגרי המגזר הציבורי ● אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "בימים של משבר הקורונה, יותר מתמיד, יש צורך לחזק את יכולתו של המגזר הציבורי בניהול המשבר"

אירועים קרובים