תוכן שיווקי

סינופיה סיימה פרויקט הגירה לוירטואליזציה, מבוסס HP P4500 Clustered Storage בקולור-צ'יפ

התשתית כולה מבוססת HP. בתשתית שולב מערך אחסון ב-Cluster מבוסס (HP P4500 (LeftHand, מתג שדרה במהירות 10 גיגה, שרתי DL380 וספרית גיבוי MSL2024. במסגרת הפרויקט בוצעה הגירת שרתי הארגון לוירטואליזציה המושתת על סביבת VMware vSphere 5

31/07/2012 14:44

סינופיה פתרונות סיימה זה מכבר הטמעת פרויקט הגירה לוירטואליזציה בחברת קולור-צ'יפ*. היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים. חברת קולור-צ'יפ עוסקת בפיתוח וייצור שבבים לתעשיית התקשורת האופטית, מערך היצור בחברה מחייב זמינות גבוהה מאד של תשתיות המחשוב. ליבת המערכת הינו מערך אחסון מתוצרת (HP P4500 (LeftHand המושתת על חיבוריות ISCSI במהירות 10 גיגה.

איל זקס מנכ"ל סינופיה פתרונות אומר, "כששמענו את צרכי הלקוח והצורך שלו בזמינות גבוהה ביותר, הבחירה במערך האחסון HP P4500 הייתה טבעית. מערך זה מביא עמו רמה אחרת בכל הקשור לשרידות האחסון. בפועל מדובר ב-Clustered Storage, לא עוד סינכרונים בחלונות זמן, לא עוד Failover ו-Failback אלא On Line Cluster אמיתי גם לארגונים שאינם קונצרנים ענקיים. המערכת מגיעה כסטנדרט בפורמט שרידות כפול ויכולות זמינות שאפיינו עד כה פתרונות היקרים פי כמה. כל מרכיבי הפתרון, החל מתמיכה באתר בודד, דרך תמיכה בשני אתרים, אתרים מרוחקים או אתר התאוששות מאסון, כולם נמצאים באותה חבילה.

יכולת חשובה נוספת הכלולה בפיתרון ייחודי זה הינה השילוב בעולם הוירטואליזציה. כאשר משלבים פתרון זה עם פתרון מבית VMWare או מיקרוסופט, הרי שניתן לבצע פעולות שעד לפני כמה שנים נחשבו לחלום במהירות ובפשטות תפעולית מרשימה, הקטנה למינימום של עלויות התפעול וזמני חזרה מאסון קטנים ביותר. למשל, להעלות שרת שלם באתר מרוחק תוך דקות, לעשות שימוש במידע מאתרים שונים באותו שרת ועוד.

הייחודיות של HP P4500 LeftHand נמצאת בארכיטקטורת ה-SAN הווירטואלי. תוכנת ניהול האחסון רואה במערך הכוננים אשכול של "מכשירי אחסון" (Storage Appliances) וירטואליים. ההפרדה בין התשתית הפיזית לבין התמונה הלוגית של מערך האחסון מאפשרת גמישות, נצילות וחסינות שאינן אפשריות בפתרונות SAN קונבנציונליים. התוצאה: אמינות וזמינות ברמה של פתרונות Enterprise – במחירים ריאליים ליישום ב-SMB".

סינופיה פתרונותסער צוק, מנהל מערכות המידע בקולור-צ’יפ Color-Chip, מעדכן כי "בפני חברת קולור צ'יפ נצבו אתגרים מורכבים מבחינת תשתיות המחשוב, מערך השרתים הן בהיבט של זמינות המערכות 24/7, שרידות ויכולת גדילה מודולרית עתידית במסגרת תקציבית מוגבלת. איפיון הפרויקט והמורכבות שלו כפי שהוצגו על ידי לחברת סינופיה, דרשו מהם ידע יישומי ברמה גבוהה ויכולת עמידה בסטנדרטים קשיחים. מבחינת הפרויקט סינופיה עמדה בלוחות הזמנים ואף הקדימה אותם, עמדה במסגרת התקציב לפרויקט בהתאם ל-SOW שהוגדר והתמודדה עם קשיים תוך כדי לקיחת אחריות ומתן פתרונות לקולור-צ’יפ. הבחירה במערך האחסון HP P4500 מוכיחה את עצמו ברמה המבצעית היום-יומית מבחינת ביצועים ותפוקות מערכת, השותפות ברמה המקצועית עם חברת סינופיה מאפשרת למחלקת מערכות מידע של הארגון להישאר "רזה" ובמקביל להרים פרויקטים נקודתיים ובכך לקדם את חברת קולור-צ'יפ מבחינה טכנולוגית. אין לי ספק כי עבודה עם סינופיה כאינטגרטור מביאה ערך לארגון ותורמת להצלחתו".

*חברת קולור-צ'יפ בע"מ נוסדה בשנת 2001 ועוסקת בפיתוח וייצור צ'יפים– שבבים לתעשיית התקשורת האופטית. החברה פיתחה טכנולוגיות ייחודיות לייצור רכיבי תקשורת פסיביים מבוססים על מצע זכוכית לשימוש ברשתות תקשורת. לקוחות החברה הם יצרני ציוד תקשורת מובילים מארה"ב, סין ואירופה. חברת קולור-צ'יפ מייצרת את הצ'יפים במפעל ייצור – FAB שהושקעו כספים רבים בהקמתו והינו ייחודי בישראל.

אירועים קרובים