תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN

20/06/2012 14:33

חברת IFN, מקבוצת יעל, היא שחקנית ותיקה בשוק ניהול התוכן והתהליכים בארגוני אנטרפרייז. החברה מתמחה בתחומי ה-CM  וה-BPM ומספקת פתרונות תיעוד טכני. לקראת מפגש לקוחות שעורכת החברה בסוף החודש, שוחחנו עם משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN.

מה החידושים שתציג IFN השנה במפגש הלקוחות?
במפגש נחשוף לראשונה את המוצרים של DataCap, חברה ששנרכשה לאחרונה על ידי יבמ. מוצרים אלה מהווים פיתרון מתקדם לסריקה ומיפתוח אוטומטי, כולל OCR. בנוסף, נציג מוצרים חדשים מבית יבמ כמו מוצר לאיסוף מידע מאמייל, מ-SharePoint מ-File System ישירות לארכיון המסמכים תוך מיפתוח אוטומטי ע"פ חוקה. נציג את החידושים בגירסת FileNet שהוא מוצר הדגל של יבמ לניהול תוכן, הכולל מנוע חיפוש טקטס. נתאר את הגירסה הבאה של DriveU, אפלקציה של IFN כולל Office Integration לניהול ארכיון מסמכים. מרבית המוצרים האלה כבר הוטמעו בהצלחה ע"י IFN אצל מספר לקוחות שלנו וחשוב לנו לחשוף את הטכנולוגיה לקהל שמחפש היום לשדרג מערכות ארכיון או להרחיב את היישום מארכיון אופטי לכלי ניהולי תוך שילוב תהליכים עיסקיים מונעי מסמכים באירגון.

IFN היא שחקן דומיננטי בשוק ניהול המסמכים בארץ כ-19 שנה. איך אתם מצליחים לשמור על מעמדכם?
בשוק המקומי IFN בהחלט מובילה את טבלת "ליגת העל", זאת השנה השלישית ברציפות, ע"פ סקר שעורכת חברת STKI, כך שבהבטים של מספר לקוחות Tier1, מספר רשיונות FileNet, היקף מכירות של שרותים – אנו עדיין מובילים את השוק בישראל. אכן יש ללקוחות מבחר של פתרונות אבל פה באים לידי ביטוי הנסיון המקצועי שלנו  במתן פיתרונות ללקוחות הגדולים במשק. בנוסף, אנו החברה היחידה שהוסמכה ע"י יבמ כ-Support Provider למוצרי ה-ECM, ו-98% מהפניות מקבלות פתרון ע"י צוות IFN  המקומי שלנו במערך תמיכה של 24×7. הייחודיות שלנו היא במתן מענה כולל, מסריקה ומיפתוח, ממשק לחברות הסריקה ושילוב חתימה דיגיטלית, כולל תמיכה בערוצי ההפצה של המסמכים. במשך שנות הפעילות בנתה החברה מודולים להסבות ותשתיות ולבניית אפלקציות וכלים אלה מסייעים בהורדת הסיכון בכניסה לפרוייקטי ECM מורכבים.

מה אתה צופה שיקרה בעולם התוכן בעתיד?
IFN המידע המכונה data unstructured תופס נפחים עצומים. זה כולל דוחות, חוזים, אימיילים, חשבוניות ומסמכים. יכולת הניהול והאיחזור בכמויות הגדלות וברמת ביצועים גבוהה בהחלט תהווה אתגר. רובנו עדיין משתמשים בארכיון המסמכים לצפייה בלבד. אני מאמין שבעתיד נראה יותר יישום של תהליכים עיסקיים עם שילוב של חוקת תיוק חכמה. הרגולטור הוא גורם שמניע את הענף. מיחשוב ארכיוני המסמכים, מעבר להתיעלות בשיתוף המידע, הוא מוריד את החשיפה והסיכון ומאפשר עמידה בזמני התקן לטיפול בתביעה בתחום הביטוח או שיתוף המידע באתרי החברות. אנו רואים מגמה ודרישה של לקוחות שלנו ליישום "מערכת ללא נייר" כך שעותק האירגון בטרנזקציה נסרק ישירות לארכיון ללא הדפסתו או משלוח דו"ח לקוח נשלח במייל במקום דרך בתי הדפוס,  מתוך מגמה ברורה לחיסכון בנייר.

ומה לגבי תחומי הענן ומובייל?
אנו כבר רואים ניצנים של שרותים לניהול מסמכים מבוססי FileNet באמצעות שרותי ענן ובתשלום דמי מנוי חודשי. יחד עם זאת, אינני רואה ריצה לפתרון ענן אצל ארגוני אנטרפרייז גדולים שמנהלים אפלקציות מורכבות, תוך אינטגרציה למערכות תפעוליות. זאת, כיוון  שמידע המסמכים בארכיון שלהם מאוד רגיש ובנוסף הם מחוייבים לתנאים משתנים ומחמירים של הרגולטור. בנושא המובייל יש כבר פתרונות קיימים לסמרטפונים וטבלטים כך שניתו לראות מסמכים של הארכיון מכל מקום בצורה מאובטחת ואני מניח שנציג פתרונות כאלה לשוק המקומי בקרוב מאוד.

הרשמה למפגש הלקוחות

אירועים קרובים