תוכן שיווקי

פיתרון אבטחת הרשתות של חברת ווטרפול הותקן בהצלחה במערכות המידע של ישראכרט ע"י חברת ספיידר

03/11/2011 15:04

חברת Waterfall Security Solutions, מפתחת מוצרי אבטחת מידע מתקדמים על בסיס תקשורת חד-כוונית, וחברת ישראכרט, המובילה את שוק כרטיסי האשראי בישראל, משווקת את נבחרת המוצרים המגוונת והחזקה ביותר: ישראכרט, MasterCard , American Express ו-VISA, הודיעו היום על סיום התקנה מוצלחת מערכות Waterfall באתר חברת ישראכרט.

פתרונות אבטחת הרשתות של Waterfall מאפשרים חיבור בין רשתות בעלות רגישות שונה באופן מאובטח, תוך תמיכה בצרכים העסקיים של הארגון, ומבלי לחשוף את הרשתות הללו לאיומים של מתקפות סייבר, סייבר-טרור והאקינג מרשתות חיצוניות. פתרון ה-Waterfall One-Way מספק לחברת ישראכרט יכולת העברת נתונים, בזמן אמת, מרשתות פומביות לתוך הרשתות הרגישות של הארגון ללא סיכון של דליפת מידע.

דייגו שייקוביץ', סמנכ"ל מכירות בחברת ספיידר פתרונות: "מיום היוסדה מתמקדת חברת ספיידר פתרונות במוצרי אבטחת מידע תשתיתיים של היצרנים המובילים בתחום. הסביבה הקריטית של הלקוח חייבה פתרון אבטחה מוביל ומוכח  אשר נותן  מענה מושלם לאיומי האבטחה החדשים".

"חברת ווטרפול הינה חברה וותיקה הפועלת בתחום משנת 2004 וצברה ניסיון רב מול לקוחות ממגזרים מגוונים, בארץ וברחבי העולם, מתחום הביטחון והתשתיות הקריטיות. לאחרונה, עקב הגברת המודעות לאיומי סייבר, החלו לקוחות ממגזרים נוספים, ביניהם הפיננסים, התחבורה והתקשורת, להטמיע את מוצרי החברה", הגיב אמיר גרובייס, מנהל המכירות בחברת Waterfall. "הצמיחה האדירה בהיקף העסקים, כמו גם האמון שאנו זוכים בו מלקוחותינו, מחזק את בטחוננו כי נמשיך לצמוח בקצב מהיר תוך חיזוק מעמדנו כמובילי שוק עולמיים בתחום של אבטחת רשתות על בסיס תקשורת חד-כיוונית".

אמיר גרובייס, Waterfall" מוצרי חברת Waterfall Solutions עומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ואושרו לשימוש באתרים קריטיים ורגישים ברחבי העולם. הטכנולוגיה של Waterfall מוגנת בפטנטים בין לאומיים, ואף עברה בדיקות ואישורים רבים על ידי גופי רגולציה וממשל במדינות רבות. לאחרונה נבדקה הטכנולוגיה של Waterfall על ידי משרד לביטחון פנים האמריקאי (Department of Homeland Security) להגנה על אתרים לאומיים רגישים".

אודות חברת ווטרפול: חברת ווטרפול סקיוריטי סולושנס בע"מ, מובילה עולמית במוצרי אבטחה מבוססי תקשורת חד-כוונית. החברה מפתחת טכנולוגיות ומוצרים לאבטחת מידע ורשתות בסביבות תעשיתיות וביטחוניות ומוצריה מספקים מגוון רב של פיתרונות עבור תשתיות קריטיות, מגזרי הייצור והאנרגיה השונים וכן גופי ביטחון. פתרונות ה-Cyber Security של Waterfall מסייעים לתשתיות קריטיות ולתשתיות חיוניות לעמוד בדרישות של מגוון סטנדרטים ורגולציות בין-לאומיים כמו גם במדיניות אבטחה ובפרקטיקות Best Practice מקובלות בתחום אבטחת סייבר.

אודות חברת ספיידר: חברת ספיידר פתרונות בע"מ הינה החברה המובילה בשוק הישראלי במתן פתרונות Turn-key ושירותי מומחה בתחום אבטחת מידע ותקשורת. חברת ספיידר פתרונות בע"מ גאה להציג סל פתרונות אבטחת מידע של היצרנים המובילים בעולם, תחת עקרון Best Of Breed. המוצרים שמציעה החברה נבחרו בהתאם למבדקים בלתי תלויים ובהסתמך על מבחנים שערכו מומחי הטכנולוגיות של ספיידר פתרונות. החברה מציעה שירותי מומחה בתכנון, הטמעה ותחזוקת מערכות אבטחת מידע ותקשורת. ספיידר הקימה ומתחזקת מערכות אבטחת מידע בארגונים גדולים ובינוניים במשק הישראלי בתחומי הפיננסים, ספקי אינטרנט, תעשייה, היי-טק, ממשלה ובריאות.

אירועים קרובים