תוכן שיווקי

הדרך של הארגון להגן על הגלישה – השילוב בין אריקום לאינפורמט

16/04/2024 13:11
משימה קריטית של כל ארגון - להגן על הגלישה של העובדים ברשת.

בעולם העבודה של ימינו, עובדים גולשים למטרות עבודה ולמטרות פרטיות ביישומי רשת, כגון ווטסאפ ווב (WhatsApp Web), טלגרם ווב (Telegram Web) ויישומי GenAI, ואלו מאפשרים שליחה של קבצים וקישורים זדוניים.

אינפורמט מערכות – אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום פתרונות ה-IT והסייבר – בחרה להציע ללקוחותיה בתור מערכת אבטחה להגנה על גלישה ברשת בארגון את Ericom Cloud Security Platform, מבית אריקום סופטוור (Ericom Software), אשר פותחה בישראל ומציעה פתרונות אבטחת Zero Trust בענן.

הפתרון של אריקום מבצע 'הלבנה' של הקבצים לפני שהם מגיעים אל המשתמשים, ומגן על הארגון מזליגה של מידע עסקי אל מחוץ לתחומי הארגון, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כגון RBI (בידוד דפדפן מרוחק), טכנולוגיית הלבנה (CDR), בידוד של יישומי Web, בידוד פגישות וירטואליות וסינון תעבורה.

פתרונות מסוג זה היו זמינים עד כה בעיקר לחברות הענק, אך אריקום מביאה את הבשורה גם לחברות בינוניות-קטנות, על רקע התמחור המשתלם, ההטמעה הנוחה והניהול הנוח.

אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום פתרונות ה-IT והסייבר. אינפורמט מערכות.

אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום פתרונות ה-IT והסייבר. אינפורמט מערכות.

הפתרון של אריקום להגנה על הגלישה ברשת

מול האיומים המדוברים, ארגונים אינם מעוניינים לחסום באופן מוחלט את הגישה לאותם אתרים מסוכנים אך חיוניים. בנוסף, המטרה של הארגונים היא למצוא פתרון למשתמשים שעובדים מרחוק, ומקבלים גישה לאינטרנט ולרשת הארגונית במקביל.

הפתרון של חברת אריקום יודע כיצד להפוך קבצים חשודים לקבצים לא מזיקים, וכך להגן על הארגון מגלישה ברחבי העולם ומכל מכשיר.

מעבר לכך, הפלטפורמות של אריקום מגינה גם על מידע היוצא מהארגון, כמו בשימוש ביישומי GenAI. כאשר עובד מדביק מידע חסוי ב-Chat GPT, לדוגמה, הפלטפורמה מונעת זאת הודות ל'מסנן' העוקב אחר כל פעולה ברשת. הייחודיות של אריקום היא ביכולת שלה להגן ביעילות על השטח ה'אפור' של דרגות הסיכון.

מהו בידוד דפדפן מרוחק (RBI)?

הטכנולוגיה אותה מיישמת אריקום להגנה על הארגון בכל הנוגע לאיומי גלישה ברשת היא 'בידוד דפדפן מרחוק' (RBI – ר"ת Remote Browser Isolation), אשר מבודדת את הגלישה בדפדפן במיקום מאובטח ומרוחק. כדי לעשות זאת, התוכנה נכנסת לאתר בתור המשתמש, ומה שהמשתמש רואה על המסך שלו הוא למעשה שיקוף מסך של האתר המקורי. באופן שכזה, התוכנה יוצרת Air Gap, סוג של 'בועת אוויר' החוצצת בין המשתמש לבין האתר עצמו, וכך מגנה על הארגון מהאיומים.

כך העובדים גולשים באופן רגיל מהדפדפן שהם משתמשים בו כל הזמן ומכל מקום, בזמן שהתוכן הפעיל נשאר במיקום מבודד בענן המנוטר על ידי אריקום. לאחר בדיקה, רק המידע הבטוח נשלח בחזרה אל הדפדפן של המשתמש. הקוד של האתר עצמו לא מגיע אל העובד, ובמקרה של וירוס, הוא לא יכול להדביק את המשתמש. לאחר שהמשתמש עוזב את האתר, כל המידע מושמד לחלוטין.

בעקבות העובדה ש-ווטסאפ הוא יישום מוצפן מקצה-לקצה (E2EE), פתרונות אחרים לא מצליחים לזהות את הסכנה, משום שאין להם את מפתח ההצפנה בגישה מרחוק. עם הטכנולוגיה של אריקום, לעומת זאת, הסשן מתקיים אצל החברה במיקום 'סטרילי', כך שהאיומים מזוהים במהירות ובקלות.

במהלך הלבנת הקובץ, הכלי של Ericom, מפרק את הקובץ מכל רכיב שעשוי להיות זדוני ומייצר קובץ חדש ובטוח להורדה – כל זאת בצורה אוטומטית לחלוטין. במקרה של קבצי הפעלה (exe), התהליך כולל גם סריקה של 5 מנועי אנטי-וירוס עדכניים.

בנוסף, אריקום מאפשרת פתיחה של אתרים חשודים במצב Read-only, למניעת גניבת פרטי זהות.

הודות לטכנולוגיית ה-RBI של אריקום נמנעות מתקפות פישינג, גם במקרים בהם המשתמש לחץ על הקישור הזדוני.

הפתרון של אריקום שומר על פרטיות ואבטחת המידע על פי תקנות קפדניות, לרבות GDPR ו-SOC2, כדי לשמור על המידע הפרטי של העובדים. 

ניהול הפלטפורמה של אריקום הוא Agentless ו-100% בענן, כך שהוא מספק מענה פשוט לניהול משתמשים והרשאות.

התוצאות של שימוש בפלטפורמה הן שיפור ביציבות האבטחה השוטפת, ניהול פשוט של גישה מרחוק, יכולת התאמה לצרכי אבטחה משתנים וגם חוויית משתמש נוחה וידידותית.

ההגנה של אריקום – המומחיות והשירות של אינפורמט

אינפורמט ידועה בשירות, במומחיות ובהתאמה האישית של פתרונות, לכך מתווספת תמיכה מלאה בעברית של אריקום עצמה, הזמינה לארגונים.

השילוב בין אריקום לאינפורמט מבטיח שקט נפשי מקסימלי ויעילות מיטבית בהגנה על אחת מהסכנות הכואבות ביותר בתחום אבטחת המידע.

למידע נוסף היכנסו אל אינפורמט: Ericom – הדרך של הארגון להגן על הגלישה ברשת

אירועים קרובים