תוכן שיווקי

פיירברי מאיצה בגדול את הצמיחה של עסקים – בסימן התייעלות

נגה שרייר, שותפה מייסדת בחברת פיירברי, מסבירה כיצד ארגונים יכולים להיעזר במערכת ה-CRM פרי פיתוח החברה, כדי להאיץ את צמיחתם ולהתאים עצמם למציאות של החודשים האחרונים, בצל המצב

12/03/2024 12:03
נגה שרייר, שותפה מייסדת בחברת פיירברי.

מאת: הילל יוסף

"האתגרים של כל מנמ"ר.ית בכל מגזר פעילות, דומים: עליהם.ן להיענות לדרישות העסקיות של הארגון. אלא שככל שהארגון גדל, היקף התהליכים מתרחב, ומתחיל להצטבר מידע רב מאזורי תפעול רבים, למשל, מידע אודות הלקוח, מידע שיווקי, מידע על עסקאות שהוא ערך בעבר, ומידע אודות שביעות רצון הלקוח והקשר שלו עם אנשי השירות. כלל הנתונים הללו בארגון מנוהלים בצורות שונות ומגוונות, והאתגר הוא לקחת את כלל חלקי המידע, לעשות להם אגרגציה, לשומרם במקום אחד ואז – לנתח ולהפיק מהם תובנות, כדי לייצר תהליכים אחידים. היעד, בסופו של דבר, הוא שכלל היחידות העסקיות בארגון ידברו באותה שפה, עם אמת ארגונית אחת – ופה אנו נכנסים לתמונה", כך אמרה נגה שרייר, שותפה מייסדת בחברת פיירברי (Fireberry – לשעבר Powerlink).

שרייר הגיעה מרקע של ניהול מוצר, והיא נמצאת בחברה מעל 10 שנים. פיירברי לא ערכה סבבי גיוס כספים והיא פועלת על בסיס הרווחים אותם היא הניבה. היא מונה כ-50 עובדים ולה יש יותר מ-2,500 לקוחות ארגוניים ויותר מ-10,000 משתמשים, אותם מערכת ה-CRM שלה משרתת מדי יום. על לקוחותיה נמנים ארקיע, דן, אוניברסיטת רייכמן, מכללת רידמן, רונית רפאל, רימקס, שופרסל, ויסוצקי, איל מקיאג', Be The Bank, שלמה סיקסט ואחרים. בימים אלה פיירברי יוצאת לשוק הבינלאומי, תוך מיקוד בשוק בארה"ב.

מידע מאוגד מכל קצוות הארגון. מערכת ה-CRM של פיירברי.

מידע מאוגד מכל קצוות הארגון. מערכת ה-CRM של פיירברי. צילום: לכידת מסך

להבין מה הארגון צריך – בכל המחלקות

לדברי שרייר, "המשימה החשובה ביותר של אנשי ה-IT בארגון היא להבין מה הארגון צריך – בכל המחלקות, בכל ההיררכיות והתפקידים, על מנת לייצר תמונה אחידה שתענה לצורך זה". 

"פעמים רבות", סיפרה, "אנו פוגשים ארגונים, אשר רוצים להטמיע את המערכת שלנו, אולם הם עדיין לא הספיקו לסיים את המיפוי של התהליכים ואין להם תמונה מלאה אודות דרכי הפעולה והשיטות לאורן הארגון עובד. לכן כל ארגון נדרש לאפיין בשלב הראשון את כלל התהליכים המתרחשים בו – מהו המצב הקיים, היכן המידע מצוי, כיצד המערכות 'מדברות' זו עם זו".

שרייר הסבירה: "אנו מציעים פתרונות לשני סוגי ארגונים: ארגונים בצמיחה – אשר נמצאים לפני הקפיצה הגדולה שלהם – או ארגונים המחפשים דרכים למקסם ולייעל תהליכים קיימים בהשקעה סבירה. בסיטואציה שבה חברות נדרשות לייעל תהליכים קיימים ולשמור על רווחיות, לאור מצב השוק מאז פרוץ המלחמה, פיירברי יודעת להשתנות, להתאים לצרכים משתנים ולשפר תהליכים קיימים". 

לדברי שרייר, "השוק נחלק לשלושה חלקים: ארגוני אנטרפרייז, עסקים קטנים, וארגונים בגודל בינוני. הפתרונות אותם השוק מציע לארגוני אנטרפרייז הם חזקים, מורכבים ודורשים השקעה ניכרת ויקרה במשאבים. מנגד, ארגונים קטנים מטמיעים פתרונות מוכנים מהמדף, כי אין להם את הכאבים של הטיפול בהררי הנתונים. אנו ב-פיירברי מסייעים לקבוצת הארגונים שב'אמצע הדרך', על מנת שהם יוכלו לעשות הרחבה מעסק בגודל בינוני המצוי בצמיחה – לכדי ארגון גדול ומשמעותי".

"ממטבים את העבודה, עם כלי מיכון והמלצה"

לפי שרייר, "אנו עונים על כמה שכבות של צורך. הראשונה, אגרגציה של המידע: אנו בונים עבור הלקוח הארגוני מקור אחד של אמת, תוך שאנו 'מושכים' את כל המידע ממערכות אחרות. זאת, על מנת להציג תמונה מלאה של 360 מעלות, אודות הלקוח. בפעם השנייה, אנו עורכים יכולת חקירה מעמיקה ("דריל דאון"), על כל לקוח – מה הוא עשה, מתי הוא התעניין ומה הוא רכש, אילו חומרים שיווקיים נשלחו לו. באמצעות בנייה של תמונה מרוכזת שכזו, ניתן להפיק תובנות על כל חלק בארגון".

"הצורך השלישי", הסבירה, "הוא ביכולת שלנו לייצר על כל שכבת מידע שכזו ניתוחים, כולל לוחות מחוונים (דשבורדים) יכולות בקרה ומעקב, עם הפקה של תובנות עמוקות". 

"אנו לוקחים את תמונת המצב של תהליכי הארגון", ציינה שרייר, "וממטבים את העבודה, עם כלי מיכון והמלצה – אילו פעולות תפעוליות ניתן למכן, אילו תהליכים ניתן לייעל".

"אנחנו נמצאים היום בנקודת זמן מאד מעניינת ובמיקום ייחודי עם מענה של CRM לארגונים הנמצאים בשלבי צמיחה או ארגונים המחפשים להתייעל – אולם כאלה אשר אין להם את המשאבים הכספיים הנדרשים לטובת הטרנספורמציה הדיגיטלית", סיכמה שרייר. "יש לנו את היכולת להכניס מוצר טכנולוגי ולערוך שינוי ארגוני, תוך התאמה אישית, עלויות סבירות וקיצור זמני הטמעה בתהליך מהיר. כך, אנו מאפשרים לארגונים לערוך מסע לקוח מאוחד, Unified Customer Journey".

לפרטים נוספים על הפתרון של פיירברי, ולהרשמה – היכנסו לאתר החברה

אירועים קרובים