תוכן שיווקי

CMS תסייע לארגונים במעבר לדאטה סנטר החדש של מיקרוסופט בישראל

בצעד שנועד לחזק את החברות הקטנות והבינוניות, ניתן יהיה לעבור באופן בטוח לענן Azure של מיקרוסופט, ולקבל ללא עלות שירותי ייעוץ, ליווי וחיבור למומחים בתחום

24/12/2023 14:39
סער רצון, מנהל מוצר מיקרוסופט מחברת CMS.

CMS – חברת ההפצה המובילה בישראל המתמחה במתן שירותי תוכנה, סייבר וחומרה – הכריזה על יוזמה חדשה, שמהותה לסייע לאלפי לעסקים ישראלים לעבור לענן Azure בדאטה סנטר החדש של מיקרוסופט (Microsoft) בישראל, שהפך להיות זמין בחודש שעבר.

מדובר ב-Regional data center ברמת אבטחה ונגישות הגבוהים ביותר, המותאמים בין היתר גם לארגונים בעלי מידע רגיש, או המחויבים ברגולציות קשיחות, כמו חברות פיתוח, פארמה, מדיקל, שבבים, מערכות מתקדמות מבוססות מדע או ניסויים, חברות סטארט-אפ ועוד.

באמצעות היוזמה, אלפי ארגונים קטנים ובינוניים בכל רחבי הארץ יוכלו לקבל ללא עלות, ייעוץ והתאמה המושלמת של פתרונות Microsoft Azure לצרכים העסקיים והמקצועיים, לצד חיבור נכון (מקצועית, אישית וארגונית) לאינטגרטור מומחה לטובת ליווי, ייעוץ וליישום הפרויקט.

עופר פיבושביץ, GTM AZURE, ישראל ודרום מזרח אירופה: "לאחרונה השקנו את הדאטה סנטר ריג'ן בישראל, המהווה אחד מתוך 60 מרכזים בינלאומיים. הדאטה סנטר ריג'ן בישראל מאפשר גישה לשירותי הענן של החברה, כמו Microsoft Azure ו-Microsoft 365, מאזור ישראל באופן מקומי. לארגונים נותני שירות המעוניינים להוריד את זמני השיהוי שלהם, הדאטה סנטר המקומי מאפשר שיפור זמן התגובה והשיהוי ללקוחות (זמני תגובה של מילי שניות שמתקרבים לזמן אמת), שיהוי נמוך יותר בהשוואה לשימוש בדאטה סנטר מרוחק. לכל אלו מצטרפת שכבת האבטחה, המגינה על המידע מפני תוקפים וגורמים עוינים. דוגמה נוספת היא היכולת של Microsoft Azure לספק עמידה ברגולציות שונות המחייבות ארגונים ישראליים בשמירת מידע באופן מקומי, דבר שהיה בלתי אפשרי עד היום ועיכב את הטרנספורמציה לענן אצל חברות רבות".

תסייע לאלפי לעסקים ישראלים לעבור לענן Azure בדאטה סנטר החדש של מיקרוסופט בישראל. CMS.

תסייע לאלפי לעסקים ישראלים לעבור לענן Azure בדאטה סנטר החדש של מיקרוסופט בישראל. CMS. צילום: עיבוד ממוחשב ללוגואים, כאילסטרציה

סער רצון, מנהל מוצר מיקרוסופט מחברת CMS, הסביר את הרציונל העומד מאחורי המהלך, ואמר: "דווקא עכשיו כאשר ארגונים רבים עלולים להיות מושפעים מ-End of support עבור SQL & Windows 2012, שנחשבת לאחת התוכנות נפוצות ביותר בישראל לניהול מידע, זו הזדמנות לעבור לפלטפורמה מאובטחת בענן של מיקרוסופט ולקבל מהשלם יותר מסך חלקיו, ובדאטה סנטר המקומי של מיקרוסופט על כל יתרונותיו.  

כלומר, במקום לקנות את התוכנה ולהמשיך לתחזק את השרת הקיים ולספוג עלויות, אנחנו מציעים לעסקים הקטנים והבינוניים לעבור לענן שכולל את כל השירותים הקריטיים שארגון חייב על מנת לשמור על המערך העסקי והמקצועי שלו, ועל המידע של הלקוחות שלו. השירותים כוללים, בין היתר, שירותי גיבוי ושירות התאוששות מאסון (DR) וכן שירות VDI – שירות ניהול ברשת וירטואלית, שמנהל ומגן על עובדים שעובדים מרחוק. כמו כן, שירותי אבטחת המידע של מיקרוסופט משובצים באופן מובנה בסביבת הענן של מיקרוסופט (שירותי ה-Defenders).

חברת CMS תומכת כיום במאות אלפי לקוחות קטנים ובינוניים. מתן מענה דווקא עכשיו לאתגרים אלו, באמצעות מערך האינטגרטורים שלה הפרוש בכל הארץ, יעניק לארגונים קטנים ובינוניים רבים יתרונות תחרותיים ברמת הארגונים הגדולים, חיסכון במשאבים וסיוע טוב יותר בהתמודדות עם אתגרי השעה. אנחנו מבינים היטב שאבטחת מידע בלתי מתפשרת, יתירות, סקלביליות, צמצום עלויות אחסון ומעבר למודל תשלומים גמיש שגדל עם העסק, צריכים להיות חלק מהיכולת הארגונית של עסקים קטנים ובינוניים, גם אם לא באופן מלא, על מנת שיוכלו לגדול באופן אחראי, יעיל וחסכוני, ואף לקדם את הארגון ולעודד אותו להשתמש במידע שלו כמנוע צמיחה".

לפרטים נוספים והצטרפות לתוכנית לחצו כאן

אירועים קרובים