תוכן שיווקי

בזק בינלאומי מכריזה על Cloudojo – זרוע חדשה ליישום פתרונות AWS

Cloudojo תספק לשוק הישראלי פתרונות ענן מקצה לקצה, עם התמחות ב-AWS ● רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי: "אנחנו מציעים יכולות של חברת בוטיק מובחרת ומנוסה, עם הגב והתשתיות של בזק בינלאומי"

27/11/2023 13:15
מימין: רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, וחיים חזק, מנכ"ל Cloudojo.

כתב: הילל יוסף.

בזק בינלאומי מכריזה על מהלך חדש לביסוס ולחיזוק פעילותה בעולמות הענן: החברה משיקה פעילות עצמאית תחת השם Cloudojo (קלאודוג'ו), שתהווה הזרוע של החברה לשיווק, יישום והטמעת פתרונות ענן מקצה לקצה, ובראשם אלה של AWS.

Cloudojo יוצאת לדרך עם נבחרת חזקה של מומחי AWS וענן מהשורה הראשונה בישראל, ועם הסמכות ש-AWS מספקת לשותפיה, כמו ארכיטקטים, אנשי Devops, אנשי FinOps, אבטחת מידע, מכירות ועוד. את Cloudojo יוביל וינהל חיים חזק, שניהל בעברו את אגפי הפיתוח של בזק בינלאומי ו-יס, ועד לאחרונה שימש כמנהל ה-IT בבזק בינלאומי – תפקיד שבמסגרתו הוא הוביל פרויקטים מורכבים ופורצי דרך בקבוצה.

Cloudojo היא שותף מוסמך של AWS, ומוכרת גם כ-DirectConnect Service Delivery Partner, שהיא ההסמכה הגבוהה ביותר של שירותי הענן של אמזון בתחום. זאת, לצד היותה שותף מורשה למכור פתרונות AWS (כ-Reseller), כמו גם פתרונות ISV, באמצעות המרקטפלייס.

"סיירת של המומחים הטובים בתחומם"

"אין לי ספק ש-Cloudojo תהווה גורם משמעותי בשוק הענן בישראל, בזכות שילוב של מומחים בעולמות הענן בכלל, וב-AWS בפרט, וכן בזכות הפתרונות פורצי הדרך של AWS", אמר מנכ"ל בזק בינלאומי, רון גלב.

גלב תיאר את הייחודיות של הפעילות החדשה: "Cloudojo יוצאת לדרך כסיירת של המומחים הטובים בתחומם, בהובלת חיים חזק וצוות של מומחים עם ניסיון רב שנים, שמכירים היטב את עולמות הענן. יחד עם נבחרת זו אנחנו מציעים לשוק הישראלי מומחיות AWS ויכולות של חברת בוטיק מובחרת, עם השותפויות הענפות והתשתיות של בזק בינלאומי. בזק בינלאומי היא שותפה מובילה של מרבית היצרנים המובילים בישראל, ואת הידע, הקשרים והניסיון אנחנו מביאים גם לעולם הענן".

"הן ארגונים שרק מתחילים את המסע שלהם לענן והן ארגונים שכבר צברו ניסיון בתחום ימצאו את הערכים המוספים הרבים שתספק להם Cloudojo", מציין גלב. הוא מוסיף כי "2024 מסומנת על ידי גורמים המעורים בשוק הענן כקו פרשת מים – גם עבור הארגונים הגדולים שבתחילת דרכם בתחום וגם עבור ארגוני SMB. פרויקט נימבוס, המיזם הלאומי שנועד לספק שירותי ענן לגופי הממשל בארץ, מהווה קטליזטור שמזרז את מהפכת הענן הציבורי בישראל. הבשורה הגדולה שאנחנו מביאים והעבודה עם AWS יהפכו אותנו לשחקן מרכזי בשוק זה".

התאמה אישית לצרכי עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית

"הרעיון שמוביל אותנו, ב-Cloudojo, הוא התאמה אישית לצרכי הלקוח", אומר חזק. "ברור לנו שהצרכים של לקוח אנטרפרייז ושל ארגון שהוא דיגיטל נייטיב – שונים, ושהמסע של כל ארגון לענן הוא שונה, ולא משנה באיזה שלב הוא בדרך. השאיפה שלנו היא להתאים חליפה מדויקת לדרישות של כל ארגון, ולהעצים את המסע עבור הלקוחות".

לדבריו, "אנחנו מציעים One Stop Shop ללקוח ושירותים מקצה לקצה – החל מביצוע קישוריות ישירה מהרשת הארגונית לדאטה סנטר של AWS על גבי רשת פרטית, דרך מתן פתרונות ייעוץ ויישום על גבי ענן AWS, וכלה במכירה ישירה של פתרונות AWS ושותפיה באמצעות המרקטפלייס, כמו גם שירותי תחזוקה וייעוץ גם בשוטף, כולל שותפויות ייחודיות עם יצרנים שנולדו לענן. המשמעות היא עבודה עם ספק מרכזי, שרואה את כל התמונה ומוכוון לקוח מקצה לקצה, כמו גם פשטות תפעולית בכלל ההיבטים – מרכש ועד תמיכה".

"לא סתם בחרנו בשם Cloudojo", הוא מוסיף. "Dojo בעולמות התוכנה, ובהשאלה מאומנויות הלחימה, הוא מקום שבו עושים דרך, צוותים לומדים מיומנויות מורכבות, שיטות עבודה וכלים שעוזרים להם לפתח מוצרים טובים יותר מהר יותר, וזו המטרה שלנו, ב-Cloudojo – להפוך את המסע של הארגונים לענן ליותר מקצועי, יותר שלם והרבה יותר מהיר".

אירועים קרובים