תוכן שיווקי

צו 8 לטובת התלמידים

במבצע מהיר ומרשים ביצעה בזק בינלאומי בשיתוף משרד החינוך הקמת תשתיות תקשורת עבור בית ספר ראשון לתלמידים שפונו מבתיהם בעוטף עזה בעקבות המלחמה

12/11/2023 11:12
מתחם בית הספר החדש בנווה זוהר. 

לאור התמשכות הלחימה בדרום ובצפון, משרד החינוך החליט על הקמת שישה מתחמי חינוך זמניים עבור התלמידים המפונים מהישובים השונים, הראשון מהם במועצה האזורית תמר, אשר ממוקם על שטח חוף ליד תחנת המשטרה בנווה זוהר ויהיו בו 15 כיתות.

בזק בינלאומי, אשר מובילה את מערכת החינוך בישראל לעידן חדש של חיבוריות וקישוריות גבוהים בכל מקום בארץ, נקראה לדגל על ידי משרד החינוך לטובת הקמת תשתיות התקשורת במתחם החדש בים המלח.

"מבחינתנו – מדובר בפרויקט לאומי", אומר שרון אברהם, מנהל הפרויקט בבזק בינלאומי. "הגענו במהלך השנה האחרונה למוסדות חינוך מבודדים בכל נקודה על המפה, מרמת הגולן ועד אילת והערבה, במטרה שכל ילד וכל מורה במדינה יוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר באיכות הגבוהה ביותר. לכן, כשקיבלנו את המשימה על הקמת המתחם הזמני ידענו בדיוק מה דורש הפרויקט ועשינו זאת בצורה המהירה ביותר".

צו 8 עבור כל החברה

בית הספר הראשון, אשר מיועד לתלמידים המפונים ממועצה אזורית אשכול ושוהים בים המלח, נפתח ביום רביעי 8/11 ליד מתחם המלונות בים המלח, ויכלול 400 תלמידים בכיתות א'-י"ב.

התלמידים יחולקו ל-15 כיתות: 6 עבור תלמידי א'-ו' ו-9 עבור תלמידי ז'-י"ב. בטקס הפתיחה השתתפו שר החינוך יואב קיש – ראש מועצה אזורית אשכול, גדי ירקוני – מ"מ מנכל משרד החינוך, מאיר שמעוני, וחברי הנהלת משרד החינוך.

שר החינוך, יואב קיש, במעמד טקס פתיחת בית הספר.

שר החינוך, יואב קיש, במעמד טקס פתיחת בית הספר\. צילום: דוברות משרד החינוך

שרון אברהם מתאר את חשיבות הפרויקט ואת תהליך הקמת תשתיות האינטרנט במתחם בנווה זוהר: "אחת המשימות החשובות שלנו בבזק בינלאומי היא לדאוג שבכל בית ספר במדינה יהיה רוחב פס שמאפשר לקיים שגרת למידה באינטרנט שתואמת את הצרכים הפדגוגיים בעידן הדיגיטלי. כיום מוסד חינוך שאין לו אינטרנט זה משהו שמקביל למוסד חינוך בלי חשמל. זה בסיסי.
"במצב הלחימה הנוכחי, ועם הפנייה של משרד החינוך אלינו להקים תוך שלושה ימים בלבד מתחם חינוכי זמני, אשר ייתן מענה מלא לצרכים האלו, לא היה לנו ספק שאנחנו לוקחים על עצמנו את האתגר הזה, וחשוב לציין שמדובר באתגר משמעותי במיוחד – הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה הלוגיסטית".

גמי גריגו, מנהל אגף שירות ודליוורי בבזק בינלאומי.

גמי גריגו, מנהל אגף שירות ודליוורי בבזק בינלאומי. צילום: פרטי

על האתגר העצום, מרחיב גמי גריגו, מנהל אגף שירות ודליוורי בבזק בינלאומי: "מתחילת הלחימה אנחנו בבזק בינלאומי בכלל, ובאגף השירות והדליברי בפרט, מגויסים בצורה מלאה לטובת המדינה. זה מתחיל בכמות אנשי המילואים באגף שנמצאים כרגע בכל גזרות הלחימה, ממשיך באופן שבו מתנהלות ומבוצעות המשימות שרק מתגברות עם הזמן והופכות להיות יותר מאתגרות".

גריגו מוסיף ומתאר את הלך הרוח בבזק בינלאומי בתקופה הנוכחית: "בזמנים מורכבים כאלה מבינים עד כמה בזק בינלאומי היא משפחה. מעבר להתגייסות הכללית של החברה להשלמת המשימות המאתגרות והחיפוי אחד על השני בתוך המחלקות ובתוך האגף, מאז פרוץ הלחימה בזק בינלאומי מגויסת למען הקהילה ותורמת בכל מקום אפשרי – למשפחות המפונים, ליחידות הצבאיות השונות, למשפחות של עובדי החברה שנמצאים במילואים, והתחושה של כולנו היא שאנחנו נמצאים בצו 8 – גם בהיבט הטכנולוגי, כמו הפרויקט עבור משרד החינוך בים המלח, וגם בתחום הקהילתי. כולנו בבזק בינלאומי שולחים את מטב האיחולים לכוחות הביטחון וההצלה, וליבנו עם כל תושבי המדינה בתקופה זו. אין לי ספק שביחד ננצח!"

אירועים קרובים