תוכן שיווקי

YouCC טכנולוגיות הטמיעה פתרון CI/CD Security בענן בפיקסלוט

10/09/2023 14:41
פרויקט בפיקסלוט. YouCC

כתב: הילל יוסף.

YouCC טכנולוגיות, המובילה בפתרונות אבטחת המידע בענן הארגוני, הטמיעה פתרון לאבטחת תהליכי הפיתוח (DevSecOps) בפיקסלוט (Pixellot). הפרויקט הסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פיקסלוט

פיקסלוט

בשל הצמיחה המהירה בפעילות פיקסלוט ובפריסתה ברחבי העולם, עלה הצורך בחיזוק רמת אבטחת המידע בחברה בכלל ובפעילותה בעולם שרשרת האספקה (DevSecOps) בפרט. YouCC, כחברה מומחית בתחום אבטחת הענן וכספקית פתרונות אבטחה, נענתה לאתגר הטכנולוגי בעולם ההגנה על הקוד וסביבת הפיתוח, ונתנה מענה טכנולוגי לפיקסלוט באמצעות פלטפורמת OX Security.

סביבת פיקסלוט מבוססת SaaS באופן מוחלט. מוצר האבטחה שהוטמע אצלה הוא של חברת הטכנולוגיה הישראלית OX Security, שפיתחה פלטפורמה שמיועדת להגן על חברות מפני תקיפות בסביבת ה-CI/CD וה-Production. מתקפות שרשרת אספקה הן אחד האיומים שעד כה לא היה להם מענה אמיתי. החברה פיתחה תקן פתוח חדש, PBOM, שמכסה את הקוד במוצר הסופי, כמו גם את תהליכי ה-DevOps והתהליכים שהשפיעו על התוכנה לאורך פיתוחה.

"ההטמעה שיפרה משמעותית את יכולתנו לנהל סיכוני אבטחה"

נתנאל שמר, סמנכ"ל המכירות של YouCC טכנולוגיות, אמר כי "הפרויקט הצליח להרחיב את הראייה המערכתית של הארגון בסביבת הענן, להעלות את רמת אבטחת המידע של המערכות שלו, וכל זאת – תוך צמצום התראות שווא ומיקוד באירועים קריטיים לטיפול עכשווי, לצד הגברת מערך האבטחה גם אל מול גופי צד ג', וטיוב חוקת אבטחה אחודה. באמצעות שירותי ה-PS של YouCC בוצעה אינטגרציה של המוצר למאגר ניהול הקוד של הארגון, וזאת כדי לייצר, בצורה מהירה וללא מגע יד, מיפוי מלא של נכסים ואפליקציות. לאחר הסריקה, OX Security מציגה את כל בעיות האבטחה שנמצאו, עם עדיפות לאלה שיש להן השפעה עסקית רחבה. כך, הפלטפורמה מעניקה לצוותי ה-DevSecOps של נראות מקצה לקצה בזמן אמת לכל ההיבטים המשפיעים על התוכנה".

ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות המידע של פיקסלוט, אמר כי "מטרת הפרויקט הייתה לקבל יכולת לניהול פגיעויות, הפיכת התהליכים למאובטחים יותר, לרבות העברה מאובטחת לייצור. זאת, לצד יכולת נראות לעשרות המפתחים בחברה. ההטמעה שיפרה משמעותית את היכולת שלנו לנהל את סיכוני אבטחת המידע בארגון".

YouCC טכנולוגיות, מקבוצת Octally, הינה ספקית של שירותים מקצה לקצה בתחום ההגנה על סביבות הענן הארגוניות, בהם פרויקטי מיגרציה לסביבות ענן, אבטחה של סביבות הענן ושירותים מנוהלים בתחום האבטחה. החברה משמשת שותפה של חברות טכנולוגיה מובילות שמציעות פתרונות Best of Breed להגנה ותפעול של סביבות הענן, בהן Reveal ,Resonate ,Lightspin ,Salt ,OX Security ,Torq ,F5, סנטרה, פאלו אלטו, פורטינט ו-Google Mandiant.

פיקסלוט מפתחת פתרונות מבוססי AI לצילום, ניתוח ושידור משחקי ספורט, ובאמצעותם היא מנגישה מיליוני משחקים שמעולם לא שודרו לכלל האוכלוסיות – כולל משחקים בליגות נשים, ליגות נוער וליגות משנה, שלא זוכים להפקה טלוויזיונית. יכולות הבינה המלאכותית מאפשרות לחברה לספק לצופים במשחק חוויית צפייה שכוללת וידיאו ודאטה, וכן לספק אמצעים לניתוח משחקים שמאמנים ואנליסטים עושים בהם שימוש. הכלים של פיקסלוט חולשים על משחקים מ-30 אלף מגרשים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

אירועים קרובים