תוכן שיווקי

גוגל קלאוד וסאפ מרחיבות את השת"פ בפתרונות על גבי תשתיות ענן

שיתוף הפעולה בין סאפ לגוגל קלאוד מאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים ומציע את RISE with SAP, פתרון ERP מלא בענן

14/06/2023 12:13
אריאל סלפטר, ראש תחום אנטרפרייז מסחרי בגוגל קלאוד.

שירות Rise with SAP שהושק לאחרונה כולל את פתרון ה-ERP המתקדם בעולם SAP S/4HANA על גבי פלטפורמת גוגל קלאוד (Google Cloud). בכך, ארגונים יכולים להשלים תהליך טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטי באופן מנוהל, לתמוך בהטמעת חדשנות עסקית וליצור בסיס ארגוני גמיש ומהיר.

השירותים מלווים במתודולוגיה ייעודית, שמאפשרת מעבר חלק, מהיר ואפקטיבי לענן תוך הפחתת מורכבות. במסגרת המודל, שירותי התחזוקה, השדרוגים והשירות לתשתיות ה-IT מאוגדים תחת חוזה אחד. לאחרונה הצטרף לשירות Rise with SAP הלקוח הראשון בישראל – פלרם.

כעת, מרחיבה סאפ (SAP) את סל הפתרונות והיכולות על גבי תשתית גוגל קלאוד, והיא מציעה כלים מתקדמים, שיעזרו לארגונים לממש את אסטרטגיית ה-Open Data הארגוני.

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ, ותומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד, התייחסו לכניסה לעולמות ה-Open Data  וציינו את המחויבות ההדדית של החברות ליצירת תשתית אחת, שתאגד כל מידע מכל מקור בסביבת ענן אחת, יחד עם כלי AI מובנים בסביבה הזו.

על ההשקות החדשות והדרכים ליצור טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית בארגון תוכלו לשמוע באירוע משותף של החברות (לפרטים והרשמה לחצו כאן).

אחת ההכרזות המשמעותיות היא השקת SAP BTP – SAP Business Technology Platform ובתוכה השירותים המוכרים ה SAP Analytics Cloud ו-SAP Datasphere על גבי גוגל קלאוד בישראל, המאפשרים בניית ארכיטקטורות מידע מודרניות, גמישות ומותאמות לכלל המגזרים בישראל.

זוהי הבעת אמון של סאפ וגוגל קלאוד בשוק הישראלי, אשר תאפשר לארגונים לפתח יכולות אפליקטיביות מותאמות אישית למערכת ה-ERP הארגונית, לנהל את כל סוגי המידע באופן מרוכז ולבצע עליו ניתוחים, ללא תלות בסוג המידע או במקורו.

אריאל סלפטר, מנהל המגזר העסקי בגוגל קלאוד ישראל, מסר, כי "יצאנו לדרך מתוך חזון של ענן מהיר, מאובטח ואמין, שיתמוך בתהליכי חדשנות, פיתוח מהיר של יכולות ועבודה חוצת ארגון עם דטה באופן עצמאי. הרחבת השותפות היום בין הצדדים תגביר את המעבר לענן ותאפשר לכל ארגון להפיק יותר מהמידע ולהריץ אפליקציות מתקדמות וקריטיות בזמן אמת. אנחנו רואים את המגמה העולמית בכל התעשיות והאזורים לאמץ את גוגל קלאוד כדי להטמיע את Rise With SAP כמו שחברות כמו סימונס אנרג'י, קרפור, סיסקו ואחרות עשו זאת, ובטוחים שגם השוק בישראל ייצא נשכר ויאמץ את קרש הקפיצה הזה".

רמי מנחם, מנהל התפעול ב-סאפ ישראל, מסר, כי "אנחנו נרגשים הן משיתוף הפעולה הגלובלי ולא פחות מכך משיתוף הפעולה המקומי בין סאפ לגוגל קלאוד. זוהי בשורה משמעותית ללקוחותינו בכל המגזרים, בדגש על המגזר הציבורי. בהכרזה הזו אנו מאפשרים ללקוחות שלנו לצרוך שירותים משכבת ה-PAAS של המערכת עם SAP BTP, שכוללים אינטגרציה, פיתוח, ניהול דטה בענן, אוטומציה של תהליכים בשילוב AI, יחד עם הטכנולוגיה של גוגל קלאוד. הדרך לטרנספורמציה לענן ליישומים הוותיקים בישראל בכלל המגזרים סלולה ועובדת, והלקוחות שלנו כבר צועדים בה".

אירועים קרובים