תוכן שיווקי

מעוניינים באזרחות פורטוגלית לכם ולמשפחה, או ברילוקיישן לפורטוגל?

09/05/2023 11:08
מסייעת ברילוקיישן לפורטוגל. פייר הורס.

Fire Horse (פייר הורס) היא חברת ניהול פורטוגלית מובילה, המציעה תחת קורת גג אחת שירותי ייעוץ וליווי בתחומים מגוונים, ביניהם שירותי רילוקיישן מלאים לבודדים, משפחות וארגונים, איתור נכסים להשקעה, השגת אזרחות פורטוגלית לזכאים ובעיקר לבני המשפחה של הזכאים לאזרחות, והסדרת נישואין אזרחיים. Fire Horse עובדת מול הקהילה הישראלית מאז 2001, ונתנה שירותים לאלפי ישראלים. 

למה פורטוגל?
פורטוגל היא יעד אטרקטיבי לכל אדם, בשל נופיה המדהימים, האקלים החם ומסביר הפנים, המקומיים הידידותיים עם תרבות האירוח, וכן העובדה שמדובר באחת המדינות הבטוחות בעולם.

לחברות פורטוגל מציעה עובדים ברמה גבוהה ומיקומים שמביאים אליהם משקיעים. כמו כן זוכים מי שעוברים אליה לאיכות חיים גבוהה, ליציבות כלכלית ולגישה אל האיחוד האירופי, מה שהופך אותה למיקום מעולה לצמיחה אישית ומקצועית, המאפשר גם, באמצעות ההליך המשפטי התקין, להשיג את אחד המקומות האטרקטיביים ביותר למעבר.

מה Fire Horse מציעה לישראלים?
ההצעות של Fire Horse ליחידים, משפחות וארגונים ישראלים כוללות חבילות רילוקיישן מקיפות למעבר חלק לאלו המחפשים מיזמים חדשים, חיים שונים ובטוחים, או עסק בר קיימא. אלו כוללים: קבלת אזרחות פורטוגלית לזכאים ולבני משפחותיהם, הזדמנויות להשקעה בנדל"ן, הכוונה מומחית לגבי לאום ותהליכי נישואים פורטוגליים.

חברת Fire Horse מליסבון תקיים בקרוב אירוע מיוחד, בקומה ה-49 במגדלי עזריאלי, שמטרתו היא להציג לקהילה הישראלית את ההזדמנויות משנות חיים הקיימות בפורטוגל.

בחברה שואפים לספק למשתתפי האירוע מידע על היתרונות של אזרחות פורטוגלית, נישואים אזרחיים, השקעות נדל"ן או חבילת רילוקיישן מלאה, ולעזור להם לנצל את הפוטנציאל שלהם, באמצעות המידע בשילוב ייעוץ ייחודי.

מהו היתרון של Fire Horse?
היתרון התחרותי של Fire Horse טמון בצוות המומחים שלה, המספק חבילה מקיפה של שירותים. החברה מהווה One Stop Shop, ועוזרת להבטיח שכל לקוח יקבל פתרונות מותאמים לצרכים הייחודיים שלו, מה שהופך את המסע לפורטוגל לחלק ככל האפשר.

Fire Horse מאופיינת בגישה האישית שלה ובתמיכה מקצה לקצה בכל לקוח. החברה מספקת את השירותים בעצמה או על ידי שותפי פרימיום.

קרלוס נונס, מנכ"ל Fire Horse, אמר בפנייה ישירה לישראלים: "אנו מכוונים לאנשים ולארגונים ישראליים, כי אנו מכירים ברוח היזמות, מוסר העבודה החזק והמחויבות שלהם לצמיחה. פורטוגל מציעה סביבה משגשגת לפיתוח אישי ומקצועי כאחד, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לשגשוג של פרטיים ועסקים ישראלים".

לסיכום: כפי שרבים יודעים, פורטוגל הקימה ופתחה את השוק הגלובלי הראשון, על ידי פתיחת נתיבי המסחר הימיים בין אירופה, הודו, אמריקה, אסיה ועד יפן. כיום חוזרת פורטוגל ומציעה לארגונים ואנשים את אותם יתרונות בעידן מודרני וטכנולוגי, כפי שבעבר הובילה את העולם כמעצמה הטכנולוגית הראשונה.

האירוע בעזריאלי יתקיים בין התאריכים 21-23 במאי, בין השעות 09:00-19:00.

להרשמה לאירוע – לחצו כאן

אירועים קרובים