תוכן שיווקי

אופק הפצה תשווק ותפיץ את מוצרי הסייבר של איירונסקיילס

21/12/2022 12:32
מימין לשמאל: רהב רוזנטל, מנכ"ל אופק הפצה, ויניב אלבז, ה-VP sales ROW של איירונסקיילס.

חברת אופק הפצה הודיעה באחרונה כי חתמה על הסכם הפצה עם איירונסקיילס (IronScales). הסכם ההפצה יאפשר ל-אופק להציע ללקוחותיה פתרון מתקדם ומוביל במניעה, גילוי ותגובה לאיומי ולמתקפות פישינג באמצעות מיילים.

איירונסקיילס מקדמת מחקר ופיתוח של טכנולוגיות מבוססות למידת מכונה ורותמת את כוחה של הבינה המלאכותית, יחד עם הגורם האנושי, בהעלאת המודעות והיכולת לדווח על מקרה בזמן אמת ולתרום למערך ההגנה והמודיעין של כלל הקהילה.

"חברת אופק ייעוץ והפצה, המתמחה במוצרי ענן ושירותי ייעוץ מנוהלים (MSP), מייצגת את המותגים המובילים בשוק. החתימה עם איירונסקיילס ממשיכה את המגמה הזו, ותסייע לשותפים שלנו להשליט את מכלול אבטחת הארגון באופן המלא ביותר", נמסר מהחברה.

מספקת אמצעי מתקדם להתגוננות מפישינג במייל. איירונסקיילס

מספקת אמצעי מתקדם להתגוננות מפישינג במייל. איירונסקיילס

לדברי רהב רוזנטל, מנכ"ל אופק, "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת מאוד, ארגונים מאויימים באופן יומיומי דרך מערך הדוא"ל שלהם. השאיפה שלנו תמיד היא להפיץ את המוצר הטוב ביותר בתחומו, ומהבחינה הזו אני מאד שמח על הזכות לייצג דווקא את מותג איירונסקיילס. כיום, יש הרבה חברות טובות, אך איירונסקיילס השכילה לתת דגש חזק יותר מכולם על ההנדסה החברתית. זה כל כך חשוב ונכון להתייחס באופן הרציני ביותר לגורם האנושי בארגון, שעלול לסכן אותו בקלות יחסית. אני מאמין מאד במוצר וחושב שהוא יכול לחולל פלאים לכל ארגון המבקש להישמר מפני הפרצות הרגישות ביותר, שמתהוות חדשות לבקרים".

לדברי איל בנישתי, המייסד והמנכ"ל: השותפות האסטרטגית עם אופק היא המשך טבעי לצמיחה המהירה שאנו חווים בשוק האמריקני, עם למעלה מ-1,400 נותני שירותי ייעוץ מנוהלים (MSP) ולמעלה מ-7,000 ארגונים מנוהלים. ארגונים בעולם מחפשים באופן אקטיבי את פתרונות הדור הבא בעולמות אבטחת האימייל, בדגש על ICES, ואנו שמחים להיות בחזית של הטכנולוגיה הזו עם השותפים שלנו.

איירונסקיילס הוא פתרון אבטחת דוא"ל מבוסס בינה מלאכותית, פשוט להטמעה ורב עוצמה בהגנה, ואחד אשר עוזר להילחם נגד התקפות מורכבות ולהגן על תיבת הדואר של העובדים משיטות הפישינג המודרניות של ימינו, ולשמור על בטיחות ארגונים בסביבת הענן. איירונסקיילס נוסדה בתל אביב בשנת 2014, על ידי בוגרי יחידת העילית בחטיבת המודיעין של צה"ל, ומטה החברה נמצא באטלנטה, ג'ורג'יה.

לפרטים נוספים אודות איירונסקיילס – לחצו על הקישור הבא

אירועים קרובים