תוכן שיווקי
לקראת ועידת השקת הענן של Google בישראל, ה-9 בנובמבר, תל אביב

Google Cloud מביאה את בשורת הענן הציבורי לישראל

18/10/2022 12:15
גוגל קלאוד

מאת: הילל יוסף

חדשנות דיגיטלית היא המפתח המניע העיקרי לצמיחה בעולם החדש, אולם לא כל הארגונים מצליחים בכך. הדרך להצלחה במסע הדיגיטלי היא חיבור של אנשים, נתונים וטכנולוגיה – על גבי הענן. חטיבת הענן של Google (גוגל), Google Cloud (גוגל קלאוד), קשובה לצרכי הלקוחות הארגוניים, והיא מביאה את בשורת הענן הציבורי לישראל, עם הקמת אזור (Region) ענן מקומי.

פעילות הענן של Google בעולם נמצאת בצמיחה מואצת: Google Cloud היא שחקן ענן בעל גידול גבוה, שצומח בצורה קבועה מדי רבעון – בקצב גידול מהיר. בארץ, נתח השוק של Google Cloud גדול מהממוצע העולמי. כך, Google Cloud נבדלת מהעננים האחרים: היא חברת חדשנות, הנושמת ומתנהגת כסטארט-אפ. החדשנות שלה מגיעה מהקוד הפתוח, והיא מהשחקנים הגדולים בתחום. הענן של Google חכם ומטפל בנתונים עם טכנולוגיות של בינה מלאכותית, יכולת חיקור, קיטלוג, חיזוי והפקת תובנות מושכלות.

טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת תעזור לארגון להישאר תחרותי ותאיץ את הצמיחה העסקית שלו בדרכים רבות ושונות. המעבר לענן ייעל את תפעול ה-IT, ישחרר את צוות המחשוב מהצורך התובעני של תחזוקת התשתיות, וכך ארגונים יוכלו להתמקד בפרויקטים שיניבו ערכים עסקיים.

לצד זאת, ארגונים יזכו לקבל סקיילביליות (מדרגיות) כמעט בלתי מוגבלת, שתאפשר לצרוך משאבי מחשוב לפי הצורך. גמישות זו גם תאיץ את תהליכי הפיתוח ותפחית את העלות שלהם. המפתח להגירה מוצלחת לענן הוא תכנון קפדני: לחטיבת הענן של Google יש תוכנית ייעודית לארגונים, להגירה מוכללת, מקצה לקצה, באופן יעיל ומהיר, עם המלצות וכלים לפישוט התהליך, תוך הקפדה על היבטי אבטחת המידע.

המסע לענן עם Google Cloud – מענה לכל תרחיש

המסע לענן עם Google Cloud עונה לכל תרחיש – העברת עומסי מחשוב חדשים, הגירה מסביבת און-פרמיס או מסע דיגיטלי כולל. Google Cloud מסייעת לארגונים בבניית תשתית העתיד, שתתמוך בהמשך הגידול ותענה לאתגר העבודה ההיברידית, באופן מאובטח וידידותי, עם הפקת יותר תובנות ויותר ערכים עסקיים מהדטה שביישומים הארגוניים.

נימבוס – מכרז הענן למגזר הממשלתי-ציבורי, בו Google Cloud היא אחת משתי הזוכות – הוא מפץ גדול בשוק הישראלי. מדובר במכרז משנה מציאות: ישראל היא מהמדינות הגדולות בהיקף צריכת הענן, אולם רוב הלקוחות שבענן הציבורי הם סטארט-אפים. נימבוס יביא את הענן לשוק הארגוני, שעובר לענן לאט יותר, ומשתמש בתשתיות שאינן מותאמות לתהליכים דיגיטליים.

Google נטועה בישראל באופן עמוק, עם מחויבות ארוכת טווח לשוק המקומי: באחרונה חגגה באירוע Decode with Google 15RAEL – חמש-עשרה שנים של חדשנות בישראל, עם תמיכה רבת שנים בארגונים ובסטארט-אפים במדינה. במהלך השנים הרחיבו ב-Google את ההשקעות בארץ, בנוסף לרכישת חברות ישראליות, דוגמת Alooma, Elastifile ו-Velostrata.

ביום ד', ה-9 בנובמבר 2022, תשיק Google את הקמת אזור (Region) הענן הייעודי שלה בישראל, בביתן 2 בגני התערוכה, תל אביב.

בחברה מזמינים אתכם ואתכן לוועידה הטכנולוגית הגדולה של השנה, בה תכריז Google על פתיחת אזור הענן הייעודי בישראל, שתפתח הזדמנויות לחדשנות לארגונים מכל המגזרים במשק המקומי.

המשתתפים יוכלו לבחור באיזה מחמשת מסלולי התוכן המגוונים ברצונם לשמוע וללמוד – עם מרצים מקצועיים שיגיעו מכל העולם.

עוד יכלל בכנס אתגר Cloud Hero – מתחם למפתחים עם אתגרים מקצועיים בענן, בתחרות ידידותית במגוון נושאים.

הוועידה תהווה הזדמנות לפגוש בכירים בתעשייה וקרקע פורה לנטוורקינג. כך, המשתתפים יוכלו לשמוע על סיפורי הצלחה של חברות שערכו, בהצלחה, את המעבר לענן, וכיצד אזור הענן בישראל יסייע לארגונים להזריק חדשנות באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

להרשמה לכנס – לחצו כאן

אירועים קרובים