תוכן שיווקי

משפחת ExpertBook של ASUS – הפתרון הנייד לעולם עסקי היברידי

15/09/2022 11:29
גם רופאים שמגיעים כל יום לבית החולים צריכים מחשב נייד מודרני, קל ונוח לשימוש, כמו מחשבי ה-ExpertBook של ASUS. אילוסטרציה.

המגיפה, שעדיין לא עברה באופן רשמי, שינתה כמה וכמה דברים בהתנהלות הכללית של יום העבודה של רבים מאיתנו. הדבר העיקרי שהשתנה, או בעצם התחזק, הוא הקשר הבלתי אמצעי כמעט עם המחשב הנייד. הוא כבר לא משהו שאנחנו מכניסים לתיק כדי לנייד אותו בין הבית למשרד, ואולי לפגישה כאן ושם. הוא הפך ללב ולעיקר של חיי העבודה שהפכה להיברידית, כך שיש ימים שאנו עובדים מרחוק, בסביבה ביתית או אחרת.

הניידות הפכה, אם כן, לחשובה עוד יותר מתמיד. יצרניות המחשבים הניידים, כמו ASUS, הבינו מהר מאוד את הצורך בשינוי בהתייחסות אל הצרכים של העולם העסקי החדש. הן הבינו את הצורך הגדול עוד יותר מתמיד ביכולת להתנייד, ואת הצורך החזק עוד יותר בסביבת עבודה שתהיה נוחה בכל תרחיש של שימוש, והן גם הבינו שהמחשבים צריכים להיות אמינים ועמידים עוד יותר – וכמובן בלי להזניח את ההיבט של העוצמה.

ExpertBook – הניידים העסקיים של ASUS

מכאן נולדה משפחת ניידי ה-ExpertBook, הניידים העסקיים של ASUS, שמציעה שילוב של יכולות נדרשות עבור העובדים ובעלי העסקים בעידן הנוכחי של השינוי הדיגיטלי.

מדובר במשפחה של מחשבים דקים וקלי משקל, המבטיחים ניידות נוחה ממקום למקום, ואת היכולת לשלוף אותם בקלות מהתיק בכל עת שיש בהם צורך. הקלות הזו לא באה על חשבון הסוללה, ומחשבי ה-ExpertBook יכולים ללוות אתכם לכל אורך היום בעבודה, וגם להשאיר קצת סוללה כדי לצפות בסדרה האהובה בדרך למנוחה.

נוח במיוחד לעבודה בכל מקום. ExpertBook B7 Flip של אסוס.

נוח במיוחד לעבודה בכל מקום. ExpertBook B7 Flip של ASUS. צילום: אסוס

ככל שאנחנו יותר ניידים – כך גם גדלה ההסתברות לאירועים מהסוג של זעזועים, חבטות ונפילות שהמחשבים הניידים שלנו יכולים לספוג. בדיוק לשם כך שלחה ASUS את מחשבי ה-ExpertBook לבדיקת התקן הצבאי המחמיר MIL-STD-810H, כדי להבטיח שלא כל טלטול או מכה בכנף ישלחו את המשתמש אל מעבדת התיקונים, וכדי להבטיח את האמינות ואת העמידות שלהם גם בשימוש בתנאים פחות אידיאליים, כשלא יושבים ליד שולחן העבודה בבית או במשרד.

כן, משרד. חיים היברידיים או לא, בסופו של דבר יש גם בעלי עסקים ועובדים שהמשיכו, וממשיכים, להגיע בכל יום למקום העבודה. גם רופאים שמגיעים כל יום לבית החולים צריכים מחשב נייד מודרני, קל ונוח לשימוש מתחת ליד, בעת שהם מבצעים ביקור חולים לדוגמה, או כשהם מכינים סיכום מחלה לקראת שחרור – ובמקרה כזה הם גם יוכלו להיעזר במחשב 2-ב-1, עם מסך מגע מתקפל ותמיכה בעט אלקטרוני. גם מוסכניק, באותה מידה, זקוק לאותן יכולות כשהוא מסתובב בין כלי הרכב שבטיפול כדי לבדוק תמונת מצב, לדוגמה.

ואם אתה מנכ"ל שיוצא לפגישה מחוץ למשרד עם לקוח פוטנציאלי חדש? בכל התרחישים הללו זקוקים המשתמשים למחשב שמבטיח יכולות אבטחה גבוהות, לדוגמה שבבי TPM מעודכנים שמשולבים בכל משפחת מחשבי ה-ExpertBook, וכן חיישני טביעות אצבע ומצלמות רשת מתקדמות, שמאפשרות שימוש ב-Windows Hello וזיהוי מהיר, המאפשר להיכנס למחשב ללא סיסמה, ועוד.

נתי כהן, CIO ברשות הטבע והגנים, "אנו גוף מאוד דינמי, ייחודי בנוף, ולכן אנו צריכים את הכלים הנכונים. האתגר שלי הוא לאתר אותם לעבודה טובה יותר.

מחשבי ASUS עזרו לי להגשים את מטרות הארגון. אקח למשל את ה-B7, שסופק ליחידות הניטור. מדובר במכשיר חזק, תקן צבאי, שבו ASUS הגיבה בהצלחה, אפשר לומר בהצלחה רבה על הדרישה".

חיישן טביעות האצבע משולב, לדוגמה, בכפתור ההפעלה/כיבוי של ExpertBook B5 Flip (או B5302), מחשב ה-2-ב-1 עם המסך המתקפל של ASUS, שמאפשר עבודה בריבוי מצבים. הוא שוקל 1.3 ק"ג בלבד, ומציע מסך 13.3 אינץ' בטכנולוגיית OLED, שמציעה תצוגה יוצאת מן הכלל, עם צבעים מלאי חיים, עם אישור דיוק של Pantone ועם תמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3.

כמו כל חבריו למשפחה גם הוא מבוסס על מעבד עתיר ביצועים של אינטל, ומגיע עם עד 48 גיגה-בייט זיכרון RAM ואחסון SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט. סוללת 66 וואט/שעה מבטיחה יום עבודה ארוך במיוחד.

זו גם הסוללה שאפשר למצוא ב-ExpertBook B9 – המחשב שמציע ניידות יוצאת מן הכלל, עם משקל של 1.01 ק"ג. זהו מחשב שכל מי שצריך מחשב חזק וקליל ישמח לקחת איתו לדרך, מכיוון שמעבר לכך שהוא מציע תמיכה בעד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM, ומעבד אינטל מתקדם שמוכן לעסקים, הוא מציע אפשרויות אחסון מהמתקדמות שיש, עם תמיכה ב-RAID 0 וב-RAID 1, עם עד 4 טרה-בייט באמצעות כונני SSD, תכונה שמציעה לא רק אחסון מהיר, אלא גם שקט נפשי אם בוחרים בתצורת הגיבוי הפעיל. מסך 14 אינץ' עם שוליים דקים במיוחד – יחס מסך לגוף של 94% – ומקלדת נוחה במיוחד, משלימים מחשב שיתאים לכל מלאכה קשה.

ExpertBook B9 של אסוס.

ExpertBook B9 של אסוס. צילום: אסוס

ה-ExpertBook B7 Flip לוקח את היכולות של ה-B5 Flip ומוסיף להן עוד רמה. הוא מגיע עם מסך בגודל 14 אינץ' יוצא מן הכלל, שעוזר ליהנות גם בשעות הפנאי בעת צפייה בסרט או בסדרת טלוויזיה, עם רזולוציה של עד 2K ואם אפשרות למסך +FHD עם מסך פרטיות משולב, שמונע מעיניים פולשניות לקרוא מידע מהמסך מזוויות שונות. הוא גם מציע עד 64 גיגה-בייט זיכרון RAM, ועד שני כונני SSD בגודל 1 טרה-בייט כל אחד כנפח אחסון. תמיכה באפשרות לשילוב סים של 5G, וכמובן תמיכה בעט אלקטרוני, שהופכים אותו למחשב שמתאים לכל תרחיש עבודה בתוך המשרד בבית או בשטח.

אירועים קרובים