תוכן שיווקי

ריליין – חברת שירותי מחשוב לעסקים שרואה את עצמה חלק מהלקוח

עם מוצרים איכותיים ומוקפדים, השירות כנר לרגליה ותמיכה מסביב לשעון, ריליין מציעה שירותי מחשוב מקיפים לעסקים ● רועי אדיר, מנכ"ל החברה, מסביר מה מייחד אותה מהמתחרים

16/08/2022 13:10
רועי אדיר, המנכ"ל והבעלים של ריליין.

ריליין (Reline) היא חברה שהוקמה לפני שבע שנים על מנת לתת שירותי מחשוב מקצועיים לעסקים. מאז, החברה יצרה לעצמה מוניטין יוצא דופן ומעגל הולך וגדל של לקוחות נאמנים. כינסנו לשיחה את רועי אדיר, מנכ"ל ריליין, על מנת שיספר לנו על הייחוד שהחברה מציעה ללקוחותיה בתוך שוק דינמי ועתיר באתגרים.

מה הביא להקמת החברה?
"ייסדתי את ריליין לאחר שצברתי קרוב ל-20 שנות נסיון בתחום. הידע והנסיון הביאו אותי להקים חברת בוטיק, שתעניק שירותי מחשוב תוך שימת דגש על רמת השירות. יש בשוק חברות רבות שעוסקות במכירת טכנולוגיות ושירותים, ולעתים קרובות המוצרים שהן מציעות ללקוחות דומים מאוד ואף זהים זה לזה. יחד עם זאת, הם נבדלים זה מזה במחויבות, במקצוענות ובהיקף השירות שכל חברה מביאה".

מה מבדל אתכם מהמתחרים?
"נושא השירות הוא נר לרגלינו, עיקר הדגש שלנו מתמקד בו, לצד השקעה במעטפת שאנחנו מעניקים לכל לקוח. מאחר שהייתי בצד הלקוח במשך יותר משני עשורים, אני יודע לבחון את עצמי מהזווית שלו, ואני תמיד מחויב להסתכלות זו, ואמשיך להיות כך. לראייתי, מי שלא מבין את גודל האחריות של התחום שלנו – מומלץ לו שיעשה הסבה.

כיום, ריליין מעניקה שירותי מחשוב לעסקים בינוניים וגדולים, כולל מענה ראשוני מסביב לשעון. החברה מעניקה שירותי תמיכה מהרמה הבסיסית ועד לרמות הכי מתקדמות של אבטחת מידע, ענן, DevOps, ופרויקטים מורכבים בארץ וברחבי העולם. יש לנו כ-150 לקוחות ומעל 30 עובדים.

אנחנו רואים את עצמנו כחלק מהלקוח, כשערכי הנתינה והשירות ניצבים בראש מעיינינו. נעשה אצלנו שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כדי לסייע ללקוח לעמוד בתקציבים ריאליים, לעמוד ביעדים שלו ועל מנת שיקבל את הפתרון הנכון והמדויק לו.

חברת בוטיק ייחודית לפתרונות IT. ריליין

חברת בוטיק ייחודית לפתרונות IT. ריליין

ריליין היא MSP – Managed Service Provider. החברה מעניקה פתרון מרמת התקלה של משתמש הקצה ועד לשירותים הכי מורכבים של הלקוח – וכמובן, כל מה שבאמצע. בחברה שלנו לא עושים קצת מכל דבר, אלא את הכול ובצורה המעמיקה והאיכותית ביותר: מתן תמיכה לצוות, לשרתים, לענן ולכל מידע שקיים אצל הלקוח באופן יסודי. הליווי מתמקד בתחומי אבטחת מידע, או פרויקטים של מעבר לענן. הרבה מהלקוחות מגיעים אלינו דרך המלצות מפה לאוזן של לקוחות קיימים, שמבינים את הערך בשירות ובמוצרים שלנו.

מוצרי הענן ומוצרי האבטחה שלנו נבדקו בקפידה, ורק אותם נציע ללקוחותינו. לא נעבוד עם מוצר אם הוא לא מדויק ללקוח, גם אם הרווח שלו גבוה. זאת, משום שהמיקוד אצלנו הוא באיכות ולא בכמות. בסוף, השירותים הללו הם החמצן של הארגונים. למשל, לקוחות רבים נמצאים בשלבי מעבר שונים לענן, או רגע לאחר השלמת תהליך המעבר. אם לא מאפיינים מעבר לענן באופן מיטבי, עלולים להסב נזק לארגון – אם זה בחוסר זמינות של המערכות, תהליך אפיון לא נכון, בחירה של טכנולוגיות לא נכונות ללקוח וכדומה. יש לנו נסיון של שנים בנושא ואנחנו עם האצבע על הדופק גם בכל המתרחש בטכנולוגיות חדשות בתחום הזה, שמתחדשות חדשות לבקרים ודורשות מאתנו דינמיות וגמישות בדרך ההתנהלות".

איך באמת שומרים על חדשנות בעולם כה דינמי?
"הלקוחות שלנו לא מתחייבים לאף מוצר ליותר מחודש. זה היופי בשירותי MSP, כי מה שכיום נחשב מתקדם ופורץ דרך, מחר כבר לא יהיה חדשני ויוחלף בטכנולוגיה אחרת. הידיעה הזו גורמת לנו לעמוד תמיד על המשמר, ומבחינתנו זוהי שיטת העבודה הכי הוגנת כלפי הלקוח – הן מהבחינה הטכנולוגית והן מבחינת העלויות".

אירועים קרובים