תוכן שיווקי

העתיד המבטיח של אבטחת מידע בענן

16/05/2022 10:49

ביום ג', ה-17 במאי, תתקיים פסגת האבטחה השנתית השנייה של גוגל קלאוד (Google Cloud). באירוע הדיגיטלי יוצגו החידושים האחרונים, הכלים הייחודיים וחזון החברה לעולמות אבטחת המידע והסייבר. ההרשמה פתוחה ללא עלות.

גוגל קלאוד פותחת צוהר לעולם המרתק של אבטחת מידע וסייבר, ומאפשרת לעוסקים בתחום להכיר, ללא עלות, את הכלים המאובטחים ביותר בחברה: פתרונות אבטחת הענן שלה. באירוע ייחשפו מגוון דרכים חדשות להגדיר ולהניע את אסטרטגיית האבטחה בענן ולפתור את האתגרים הטכנולוגיים הגדולים ביותר של ארגונים מודרניים.

להגן על המידע העסקי – הגיע הזמן לעליית מדרגה

כמות המידע העסקי החסוי שעובר דרך שרתי המיילים והאחסון ומערכות המידע של ארגון היא עצומה. כל פרצת אבטחה החושפת מידע של החברה או של לקוחותיה לגורם עוין, עלולה לגרום למשבר חמור לארגון, שיכול לעלות לו בזמן, במשאבים וכמובן באמון הלקוחות. ולכן, פתרונות אבטחה, המספקים מענה לצרכים השונים של שרשרת האספקה, הלקוחות, המוצרים והיישומים הקיימים – צריכים להיות בראש סדר העדיפויות של כל ארגון.

בימים בהם ארגונים חשופים למתקפות סייבר, כמו פישינג, תוכנות זדוניות, מתקפות DOS או Zero-day, הנחת המוצא בכל ארגון (ללא קשר לגודלו או לסקטור אליו הוא שייך), היא להגן על המידע העסקי. רק בשנת 2021 לבדה הושפעו 66% מהארגונים בישראל ממתקפות כופר (Ransomware) – נתון דומה לזה שנרשם במקומות אחרים בעולם. במרבית המקרים המתועדים, נאלצו הארגונים לשלם להאקרים כדי לשחרר את המידע. בסקר מועצת המנהלים של גרטנר (Gartner) לשנת 2022, 88% מחברי הדירקטוריון ראו בפרצות באבטחת הסייבר סיכון עסקי. אבל איך יודעים אם מערך אבטחת המידע והסייבר בארגון מספק? והאם הוא יעמוד במתקפות מודרניות?

על פניו, התחזית קודרת – אבל העתיד יכול להיות בטוח יותר. על פי גרטנר, עד שנת 2024, חברות שיאמצו רשת אבטחת סייבר יצמצמו את ההשפעות הכלכליות של אירועי אבטחה בכ-90% בממוצע.

עם העלייה באיומי הסייבר, הכלים המסורתיים אינם מספקים ודרוש שדרוג משמעותי על מנת להדוף מתקפות מתוחכמות.

כיצד יראה תחום אבטחת המידע בעתיד? ואילו מגמות ישפיעו עליו? לפני שעונים על השאלות האלו, יש להבין את מכלול האיומים החדשים.

כלים חדשים לאבטחת מידע 

בכדי לתת מענה לאתגרי האבטחה המתגברים, גוגל קלאוד מקיימת בשבוע הבא את אירוע ה-Security Summit לאנשי אבטחת מידע. באירוע שישודר בלייב לכל EMEA, יציגו בכירים בחברה את האתגרים המרכזיים באבטחת מידע וסייבר לצד הכלים, הפתרונות והחידושים שגוגל פיתחה עבור עצמה ועתה זמינים לארגונים.

אחד הנושאים המרכזיים בהם יתמקד האירוע הוא פתרונות חדשים בתחום אבטחת תוכנת שרשרת אספקה (Secure Software Supply Chain), במודלים של Zero-trust ואיך ניתן לעבור בקלות ובמהירות למודל זה. כמו כן יעסוק האירוע בהגנה מפני מתקפות כופר (Ransomware), איומי סייבר נוספים ועוד.

באירוע ישתתפו, כאמור, מרצים בינלאומיים מובילים מ-גוגל קלאוד, כולל סוניל פוטי (Sunil Potti), מנהל כללי וסגן נשיא לתחום אבטחת ענן, שידבר על הדרך שבה היכולות והמומחיות הייחודית של הענן של גוגל מסייעות לארגונים, גדולים כקטנים, במגזר הציבורי או הפרטי, להתמודד עם אתגרי האבטחה הבולטים ביותר של ימינו. לצידו יציגו מנהל הסייבר בבית הלבן וראש מערך הסייבר ב-סיטיבנק (Citibank).

משמאל: סוניל פוטי, מנהל כללי וסגן נשיא לתחום אבטחת ענן בגוגל קלאוד; כריס אינגליס, מנהל מערך הסייבר הלאומי במשרד הנשיא ביידן בבית הלבן; וג'ונתן מידווס, מנהל הנדסת אבטחת סייבר בענן בסיטיבנק

משמאל: סוניל פוטי, מנהל כללי וסגן נשיא לתחום אבטחת ענן בגוגל קלאוד; כריס אינגליס, מנהל מערך הסייבר הלאומי במשרד הנשיא ביידן בבית הלבן; וג'ונתן מידווס, מנהל הנדסת אבטחת סייבר בענן בסיטיבנק

באירוע יערך גם דמו לאסטרטגיית הגנה הוליסטית, הכוללת זיהוי, חקירה ותגובה של איומים מודרניים באמצעות חבילת האבטחה SecOps של גוגל קלאוד והגישה הייחודית שלה לטיפול באיומי סייבר.

בין אם הארגון שלכם משתמש בענן לטרנספורמציה דיגיטלית, או ממשיך לפעול בשרת מקומי או בעננים אחרים, בפסגת האבטחה תלמדו כיצד תוכלו להיות בטוחים יותר. אם אתם עוסקים בתחום, אתם מוזמנים להצטרף בהרשמה מראש, ללא עלות, ל-Security Summit של גוגל קלאוד כדי ללמוד מהמומחים, לחקור את הכלים העדכניים ביותר ולהכיר את עתיד עולמות ה-Cybersecurity.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

אירועים קרובים