תוכן שיווקי

VMware Carbon Black – הגנה חכמה על נקודות הקצה

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת VMware בישראל: "כיום אין להסתפק בבלימת איומים ידועים, אלא להתמודד עם איומים לא ידועים"  

09/05/2022 13:10
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

נקודות הקצה הן אחד משדות הקרב המרכזיים בין האקרים מתוחכמים לבין מנהלי האבטחה, שמנסים לבלום אותם כבר בנקודות הכניסה הללו לרשתות הארגוניות. כיום כבר ברור, שהפתרונות הקיימים, ובראשם אנטי וירוסים, אינם יעילים, והאקרים לא מתקשים לעקוף אותם. לפתרונות מסוג זה חסרה הנראות והבנת ההקשרים הנדרשים כיום לניהול אבטחה של נקודות קצה, ועל כן הן "עיוורות" למתקפות רבות.

הדרך לחזק את האבטחה של נקודות הקצה תלויה ביכולת לאסוף מהן יותר נתונים, לנתח אותם בזמן אמת ולספק תובנות והקשרים, המעידים על מהלכים נסתרים שמתבשלים בהן – וזו בדיוק התפיסה שמציע פתרון Carbon Black עבור נקודות קצה במרכזי מחשוב של ארגונים. נוסף עליו מוצע VMware Carbon Black Cloud Endpoint לסביבות ענן טבעיות.

VMware Carbon Black הוא פתרון EDR לזיהוי איומים בנקודות קצה ולבלימתם, שתוכנן לשימוש על ידי מוקדי אבטחת סייבר (SOCs), חברות המתמחות בתגובה לאירועים (IR) וחברות המספקות שירותי אבטחת סייבר מנוהלים (MSSP).

המערכת אוספת ומקליטה באופן רציף נתוני פעילות בהיקף רחבי מנקודות הקצה ומספקת בזמן אמת למנהלי המידע את מלוא המידע הנדרש כדי לזהות דפוסי התנהגות חריגים, לצוד איומים וכן לתחקר אירועי פריצה שהתרחשו. פונקציית 'תגובה חיה' (Live Response) מאפשרת למנהלי האבטחה לפתוח מרחוק אפיק תקשורת מאובטח לנקודות המאוימות, להעלות או למשוך מהם קבצים, להרוג תהליכים, למשוך את כל המידע מהזיכרון ולשקם במהירות את הנזקים – מכל נקודה בעולם.

נוסף על כך, המערכת מספקת יכולות תחקור ומעקב רחבות היקף. כלי הוויזואליזציה מציגים בצורה חיה ובהירה את מלוא שרשרת התקיפה ומאפשרים למנהלי האבטחה לזהות במהירות ובקלות את שורשיה. הם מסוגלים לצפות בשלבי המתקפה השונים, לזהות את התנהגויות התוקפים, לסגור פרצות אבטחה וליישם לקחים שישפרו את האבטחה אם התקפה דומה תתרחש בעתיד.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת VMware בישראל, אומר, כי "Carbon Black הוא נדבך מרכזי באסטרטגיית האבטחה של VMware, והוא מעצים את היכולת לזהות ולהגיב במהירות למתקפות על נקודות הקצה, לצמצם למינימום את הנזקים ולעבות כל העת את יכולות ההגנה. כל זאת באופן קל, נוח וידידותי, עם אוטומציה וכלי ויזואליזציה ברמה גבוהה. ארגונים לא יכולים להסתפק כיום בזיהוי איומים ידועים באמצעות פתרונות מסורתיים כמו אנטי וירוס, אלא לזהות ולהתמודד עם איומים בלתי ידועים באמצעות Carbon Black, שבולם את ההאקרים בנקודות הקצה".

אבנט מסייעת למשווקים קיימים וחדשים להיכנס לעולם האבטחה של VMware. מערך ההנדסה של אבנט תקשורת (Professional Services) מעמיד לרשות המשווקים הללו אנשי הנדסה מהשורה הראשונה לצורך אפיון הפתרון, כתב כמויות, POC, ליווי והטמעה ועוד. כך נחסך מהמשווקים הצורך לגייס כוח אדם איכותי ויקר, ובעזרת אבנט תקשורת הם מסוגלים לשווק ללקוחותיהם פתרונות אבטחה מתקדמים ולזכות בעסקאות.

אבנט תקשורת הינה חברת ההפצה המובילה בישראל, המתמחה באספקת פתרונות בתחומי המחשוב והענן, התקשורת, האחסון, הגיבוי ואבטחת המידע.

אבנט הקימה ומפעילה מערך הפצה נרחב, המונה חברות אינטגרציה ומאות משווקים מורשים המרושתים ברחבי הארץ – ובסיועה הם הפכו למנוע רב עוצמה של מכירות, הטמעת מוצרים ותמיכה של מוצרים ושירותים בקרב מאות אלפי עסקים בישראל.

אבנט מייצגת ומפיצה בישראל יותר מ-10 מותגים גלובליים, חלקם הגדול באופן בלעדי, והפכה כל אחד מהם לסיפור הצלחה בולט בשוק הישראלי, בהם: Adobe, Commvault, Equinix, Hitachi Vantara, VMware, Microsoft, Riverbed,.

כחברה אחות ברד-בינת, קבוצת ה-IT הגדולה בישראל, עם ניסיון מקצועי רב של יותר מ-20 שנים בשוק הישראלי ועשרות שותפויות עסקיות (חלקן בלעדיות) צברה אבנט מוניטין מוכח של מפיצה בעלת ערך מוסף, המעצימה את משווקיה.

אירועים קרובים