תוכן שיווקי

הכירו את חברת O.T.R.T לפתרונות משאבי אנוש

O.T.R.T הוקמה על ידי לילך טבצניק, ששימשה במשך עשור כסמנכ"לית משאבי אנוש בבינת תוכנה, ותיתן מענה בתחום משאבי האנוש מקצה לקצה – החל בהקמת מערך משאבי אנוש בחברות ליווי בתהליכי שימוע ושימור עובדים

07/04/2022 11:39
לילך טבצ'ניק, מייסדת ומנכ"לית O.T.R.T

לאחר עשור כסמנכ"לית משאבי אנוש בבינת תוכנה, לילך טבצ'ניק יוצאת לדרך עצמאית ומקימה את חברת O.T.R.T לפתרונות משאבי אנוש, שבה תכהן כמנכ"לית.

טבצ'ניק, בעלת תואר שני בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת תל אביב, צברה ניסיון של יותר מ-20 שנה בניהול משאבי אנוש וניהול אופרציות גדולות ומורכבות.

חברת  O.T.R.T תיתן מענה בתחום משאבי האנוש מקצה לקצה: הקמת מערך משאבי אנוש בחברות; ניהול שוטף; בניית נהלים וחוזי עבודה; ראיונות עומק אישיותיים; ליווי מנהלי משאבי אנוש; ליווי וייעוץ למנכ"לים ולחברי הנהלה; ליווי בתהליכי שימוע; שימור עובדים; אימון מנהלים; הרצאות בנושא הטרדה מינית; טיפול ברווחה; גיוס טכנולוגי וגיוס בכירים.

טבצ'ניק מסבירה, כי ניהול משאבי האנוש בחברות הפך להיות עסקי יותר, יחד עם המודעות הגוברת להיבט המשפטי. "במעגל חיי העובד בארגון, לאורך כל הדרך אנחנו חייבים לבצע תהליכים נכונים, אשר יגנו על החברה וימנעו חשיפות מיותרות", אומרת טבצ'ניק, שפועלת בשיתוף פעולה הדוק עם עו"ד סיגל קורן הלדנברג, המתמחה בתחום דיני העבודה זה שני עשורים. "החיבור לעו"ד קורן הלדנברג התחיל בעבודה משותפת עוד הרבה קודם", אומרת טבצ'ניק. "אני מאמינה בה, במקצועיות שלה, בדרך החשיבה היצירתית שלה ורואה בה שותפה חזקה לתהליך, ואין לי ספק שהיא תשלים ותתמוך בצד המשפטי".

עוד היא מציינת, כי החברה צפויה להתמקד בלקוחות אקסקלוסיביים ובחברות שרואות בהון האנושי שלהן את המפתח להצלחה, ומוסיפה, כי "לא מן הנמנע שהתרבות הארגונית של החברה גוזרת את דינה בכל מה שנוגע להיבט של שימור עובדים, שימור ידע ותדמית החברה. תהליכים שמבוצעים נכון, בשילוב גיוס נכון ומיתוג נכון של החברה, יכולים להביא כל חברה להצלחה, ואנו מסייעים לכך לקרות".

אירועים קרובים