תוכן שיווקי

גטר מרחיבה את פתרונות הסייבר ומשווקת את FileWall של אודיקס

GTC החלה להציע פתרונות אבטחה מתקדמים להגנה על משתמשי מיקרוסופט 365 מפני מתקפות מבוססות קבצים, כחלק מפעילות התוכנה בענן של גטר

29/03/2022 10:45
עמית תשבי, מנהלת מכירות תוכנה בקבוצת גטר GTC

מתקפות סייבר ונוזקות המועברות בקבצים אינן דבר חדש, ובכל זאת נדמה כי גם בתחום זה ישנם תמורות ושינויים. חברת מיקרוסופט פרסמה לאחרונה, כי החל מאפריל 2022 ייחסמו כל המאקרו (Macro) המצויים בקובצי חמשת יישומי Office מובילים (Access, Excel, PowerPoint, Visio & Word)  כברירת מחדל, בתרחישים שבהם הקבצים מורדים מהאינטרנט. פרסום זה מחזיר לכותרות את המודעות לעוצמת הסיכון שיש לנוזקות חבויות בקבצים תמימים למראה הנמצאים בשימוש יומיומי. סיכון זה הביא את ענקית התוכנה להחלטה גורפת זו של חסימה קולקטיבית של מאקרו בשל החשש כי הם עשויים להיות נגועים, ויתרה מזו, במקרים רבים, כלים כמו אנטי וירוס נכשלים בזיהוי נוזקה כאשר היא חבויה במאקרו בתוך קובץ.

מובן שגישת חסימת קבצים כמדיניות הגנה ארגונית אינה ישימה עבור ארגונים הנדרשים לאפשר לפחות לחלק מעובדיהם שימוש מתקדם ביכולות אופיס 365. ארגונים אלה נדרשים למצוא פתרונות שיאפשרו להם מצד אחד להמשיך את פעילותם העסקית ומצד שני לתת את המענה האבטחתי הנדרש.

חברת גטר GTC (ר"ת Getter Tech Cloud), שותף/משווק מורשה של מיקרוסופט בישראל, העוסקת בהטמעת פרויקטים מבוססי טכנולוגיית מיקרוסופט בארגונים בישראל, חתמה על הסכם עם חברת הסייבר הישראלית אודיקס לשיווק FileWall, פתרון האבטחה המתקדם להגנת צרופות הדואר האלקטרוני של מיקרוסופט 365 עבור לקוחותיה.

FileWall הינו תוסף אבטחה להלבנת קבצים, אשר פועל בגישת Deep File Analysis ומאפשר סריקה עמוקה של קבצים יומיומיים המצויים בסיכון גבוה (אופיס, PDF, תמונות) ונטרול של קודים זדוניים פוטנציאליים החבויים בהם, לרבות נוזקות חדשות שאינן מוכרות או ידועות עדיין לקהילת הסייבר.

יתרה מזו, FileWall מאפשר למנהלי אבטחת המידע בארגון לאפיין הרשאות מתקדמות לשימוש בקבצים לפי פרופיל המשתמשים וצורכיהם בהקשר של סוגי הקבצים (לדוגמה: נטרול מאקרו למשתמשים מסוימים).

"מתקפות מבוססות קבצים הן אירוע יומיומי המתרחש בכל חברה. ארגונים פועלים להעלאת המודעות לנושא בקרב העובדים אבל נדרשת גם טכנולוגיה שתצמצם את הסיכוי לפגיעה. הלבנת קבצים הוא תחום שהיה שמור עד כה לארגונים גדולים, ובדרך כלל הוטמע בתוך הארגון", מסבירה עמית תשבי, מנהלת מכירות תוכנה בקבוצת גטר GTC. "המטרה שלנו היא להנגיש לכלל לקוחות מיקרוסופט 365 שלנו את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר בתחום. בחודשים האחרונים בדקנו לעומק את FileWall של אודיקס והתרשמנו ממנו מאוד. FileWall הוא אפליקציית הלבנת הקבצים ה-Native הראשונה במרקטפלייס של מיקרוסופט, וכשותף בכיר של מיקרוסופט החלטנו לשלב את המוצר בקטלוג המוצרים שלנו, מתוך אמונה חזקה ביכולות ההגנה שלו".

בימים אלו אנו מציעים הורדה חינם של תוסף האבטחה של מיקרוסופט 365 במטרה לייצר אבטחה מלאה לדוא"ל של המשתמשים. להורדת התוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים