תוכן שיווקי

קראודסטרייק בחרה ב-CMS כמפיץ הרשמי שלה בישראל

קראודסטרייק מגדירה מחדש את האבטחה בעידן הענן, עם פלטפורמת הגנה על נקודות קצה ותהליכי עבודה, שנבנתה מהיסוד כדי לעצור פריצות

09/01/2022 11:44
יוסי כהן, מנכ"ל חברת CMS.

חברת קראודסטרייק (CrowdStrike), מובילה עולמית באבטחת מידע, בחרה בחברת CMS להיות המפיץ הרשמי שלה בישראל. הבחירה ב-CMS – שהינה מחברות ההפצה הגדולות בישראל המתמחה בין השאר בתחום הניהול וההגנה על המידע – נובעת, בין היתר, מהרחבת הנוכחות ונפח השוק של קראודסטרייק במדינה ורצון להתחבר לחברה מנוסה ודינמית, שתוביל איתה את המהלך.

קראודסטרייק מצטרפת לרשימה של ספקים בעלי שם עולמי של פתרונות בתחום הניהול וההגנה על המידע המופצים על ידי CMS, ומאפשרים לה לספק Value Added Distribution Solutions לכל לקוחותיה, בכל מגזר ובכל גודל ארגון.

קראודסטרייק מגדירה מחדש את האבטחה בעידן הענן עם פלטפורמת הגנה על נקודות קצה ותהליכי עבודה שנבנתה מהיסוד כדי לעצור פריצות. עם ארכיטקטורת Single lightweight-agent פלטפורמת ®CrowdStrike Falcon ממנפת יכולות בינה מלאכותית (AI) בענן, ומציעה הגנה בזמן אמת ונראות ברחבי הארגון, שמונעת התקפות על נקודות קצה ותהליכי עבודה ברשת או מחוצה לה. באמצעות ®CrowdStrike Threat Graph, ה-CrowdStrike Falcon לוכד כטריליון סיגנלים ליום בזמן אמת, באיכות מעולה ומכל העולם, שמזינים את אחת מפלטפורמות ההגנה על נתונים המתקדמות בעולם.

"טכנולוגיות פורצות דרך, שנמצאות בראש כל דירוג"

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל חברת CMS, "קראודסטרייק מציעה לשוק הישראלי טכנולוגיות פורצות דרך, שנמצאות בראש כל דירוג ומובילות ארגונים רבים בישראל ובעולם, מכיוון שהן הנכונות ביותר לצרכים העסקיים והטכנולוגיים בעולם המשתנה והנמצא תחת מתקפה מתמדת. הודות לניסיון הרב ויכולת התגובה המהירה של צוות מקצועי, חד ומיומן בעולמות הניהול וההגנה על המידע – בין היתר כמפיצה של אדובי של מיקרוסופט, וריטאס, סופוס, אקרוניס, קווסט, וואן איידנטיטי ועוד – אנו יכולים לנתח, לאפיין ולהוביל לפתרונות מתאימים יחד עם השותפים והאינטגרטורים שלנו, ולתת מענה מושלם לצרכים של הלקוחות שלהם".

כפיר בירנבוים, מנהל פעילות קראודסטרייק ישראל, התייחס לחיבור וציין כי מדובר בצעד שמאפשר את המשך צמיחת החברה בארץ. "אנחנו מכירים היטב את CMS ובטוחים שיחד נצליח להגיע לכיסוי שוק רחב ואיכותי", אמר כפיר והוסיף, "היצע המוצרים של קראודסטרייק, שרלוונטי לכל חברה, מתפתח ומתעדכן בקצב מסחרר, ומהווה את קו ההגנה הראשון והמשמעותי ביותר אל מול איומי סייבר מודרניים. כפי שמעידה הכרתה כמובילה ב-Forrester Wave: Endpoint Security Software As A Service, Q2 2021, ב-2021 Gartner Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms, וכמעט בכל מבחן צד ג' שהתפרסם בשנים האחרונות. החיבור עם CMS יאפשר לחברות מכל הסוגים להגן על הארגון שלהם מפני פריצות, ויעניק להן יכולת עמידות טובה יותר".

אירועים קרובים