תוכן שיווקי

פרקטיפרוג׳קט זכתה בתואר Top Atlassian Solution Provider 2021

23/12/2021 16:31

פרקטיפרוג׳קט זכתה באחרונה בתואר Top Atlassian Solution Provider לשנת 2021 של מגזין ההיי-טק CIO Applications. החברה נבחרה מתוך מאות שותפי אטלסיאן על בסיס קריטריונים של איכות, תפוצה וחוות דעת לקוחות. פרקטיפרוג׳קט היא חברת הטמעת פתרונות ניהול תהליכי עבודה בארגונים, והינה שותפת פלטינה של אטלסיאן.

באחרונה השלימה פרקטיפרוג'קט פרויקטי מעבר לענן ופרויקטי הטמעה ושדרוג אצל כמה לקוחות. החברה ממוקמת בין 30 שותפות הפלטינה הראשונות בדירוג אטלסיאן, והראשונה בישראל.

הילי בלזר, מנכ״ל פרקטיפרוג׳קט, אמר כי "אנחנו מסיימים את השנה עם גידול משמעותי בפעילותנו העסקית. הגידול מתבטא בכמות מכירות הפרויקטים להטמעת המערכות, ובראשן מערכת ג׳ירה של אטלסיאן, ובגידול משמעותי במכירות רישוי התוכנה. לצורך התמיכה בגידול במספר הלקוחות, החברה גייסה עובדים מומחים, בעלי ניסיון והסמכות של אטלסיאן".

פרקטיפרוג'קט השתתפה בכנס PMI 2021 של אנשים ומחשבים, שנערך בשבוע שעבר. הדוכן של החברה זכה לעניין רב בקרב משתתפי הכנס, שאף שמעו הרצאה מטעמה. פרקטיפרוג׳קט הציגה באירוע יכולות מתקדמות על גבי מערכת הג׳ירה, שמאפשרות לגוף ניהול הפרויקטים לקבל תמונת מצב עדכנית על מצב הפרויקט, ניצול המשאבים והמצב הפיננסי שלו, בצורה קלה ופשוטה. זאת, באמצעות הטמעת כלים ואוטומציות במערכת הג׳ירה.

פעילות במפרץ הפרסי

יש לציין שפרקטיפרוג׳קט השיקה השנה משרד חדש באיחוד האמירויות, שמעניק שירותים מקצועיים לחברות במפרץ הפרסי ובמזרח התיכון בכלל. הפעילות העסקית במפרץ נעשית על ידי צוות החברה המקומי וכוללת שירותים מקצועיים לצד שירותי רישוי.

בלזר הוסיף כי "הסכמי אברהם מהווים בסיס לשיתופי פעולה עסקיים במזרח התיכון כולו. איחוד האמירויות ומדינות אחרות באזור הן שווקים חדשים וחשובים עבור פרקטיפרוג׳קט. אנחנו מאמינים שפורטפוליו הפתרונות הרחב שלנו יחד עם הניסיון המוכח שלנו בהטמעת מערכות ממצבים אותנו בעמדה מובילה כדי לתת מענה לצרכים ולהזדמנויות באזור זה".

ההתרחבות השנה יצרה הזדמנויות להיכנס לתחומי פעילות משלימים, ובתוך כך נפתחה מחלקת DevOps בחברה. בלזר אמר כי "השנה פתחנו מחלקת DevOps עם התמחות בעולמות תחזוקת הסקריפטים ושיפור הביצועים הקיימים. אנחנו רואים סינרגיה גדולה בהיצע השירותים שלנו, שמיועדים לגופי הטכנולוגיה בארגון ומספקים פתרון כולל, מקצה לקצה – מאפיון תהליכי העבודה, דרך התאמת כלי הפיתוח ועד למתן תמיכה שוטפת לצוותים הטכנולוגיים".

"יחד עם הגידול בלקוחות ושיפור דריסת הרגל אצל לקוחות אנטרפרייז בארץ ובחו"ל, הרחבנו את סל ייצוג התוכנות שאותן אנחנו מייצגים ומספקים להם תמיכה והטמעה, שכוללים את אטלסיאן, אסנה, ג'טבריינס, רד-האט, גיטלאב, דטה דוג וספקים נוספים. היקפי רכש התוכנה בחברה הגיעו לכדי 40% מהמחזור, ואנחנו מתכוונים להגדיל את משקלם במכירות במהלך 2022", ציין.

"אנחנו צופים המשך גידול ב-2022, עם דגש על פרויקטי מעבר של לקוחות גדולים ממוצרי השרת של אטלסיאן למוצרי הענן, תוך שימור הפונקציונליות שפותחה על גבי השרת ועמידה בכל כללי האבטחה הנדרשים על ידי החברות. בימים אלה אנחנו עובדים עם כמה חברות גדולות בארץ ובחו"ל, בתהליך ההגדרה והמשמעויות במעבר לארכיטקטורת ענן, לקראת השנה הבאה", אמר בלזר.

אירועים קרובים