תוכן שיווקי

VMware Tanzu – גן עדן למפתחים בדרך למודרניזציה של האפליקציות

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "נספק למשווקים ידע וכלים לשיווק VMware Tanzu, שהפכה למנוע של הכלכלה הדיגיטלית"

17/11/2021 12:08
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

אפליקציות מודרניות הן המנוע העסקי הגדול של כל ארגון השואף לשפר את כושר התחרות בעידן הכלכלה הדיגיטלית. הצלחתו של הארגון תלויה רובה ככולה ביכולת לפתח אותן במהירות, להריץ ולנהל אותן ביעילות בכל ענן – ולספק ערך מתמשך ללקוחות. האתגר מתעצם לנוכח העובדה, שכל ארגון כבר מחזיק מיליוני שורות קוד "ישנות" שקשה מאוד לתחזק ולשנות אותן, אך הן חיוניות לפעילותו העסקית.

VMware Tanzu תוכננה כפתרון Full Stack למודרניזציה של האפליקציות, והפכה לכלי ממדרגה ראשונה, שמוביל אלפי ארגונים ברחבי העולם ללב הכלכלה הדיגיטלית ומציידת אותם ביכולת משופרת להתחרות. בצד התשתיתי ניתן לבנות מודל תפעולי אחוד למכונות וירטואליות ולקונטיינרים בענן הפרטי, ולפרוס אותם על פני מגוון עננים תוך ניצול היתרונות של קוברנטיס. VMware Tanzu מאפשרת ניהול מרכזי מקצה לקצה של התשתית והאפליקציות באופן מאובטח ועם יכולות פריסה בלתי מוגבלות.

Tanzu מאפשרת העברה מהירה של עומסי עבודה קיימים לקונטיינרים המבטיחים שיפורים מיידיים באבטחה וביכולת הניהול. לחלופין, ניתן לבנות ארכיטקטורה חדשה ולכתוב מחדש תוכנות עסקיות קריטיות ולאפשר שימוש בהן באופן רציף ואמין. ולבסוף, VMware Tanzu מאפשרת לבצע מודרניזציה של התשתית ולפשט את תפעול העננים, האשכולות והאפליקציות – עם יכולות גבוהות בתחום האבטחה, היציבות והרחבת הפריסה.

VMware Tanzu היא גן עדן של ממש עבור המפתחים, שכן הם יכולים להתמקד בפיתוח הקוד ללא צורך להקדיש זמן לתשתית. Tanzu מציידת אותם בשרשרת אספקה של תוכנה מקצה לקצה, שמובילה אותם במהירות לפרודקשן. הם יכולים לספק את התוכנה בפלטפורמה מאובטחת ואוטומטית, לרשותם עומד קטלוג מלא של אבני בניין בקוד פתוח, הכולל רכיבים של אפליקציות, בסיסי נתונים וסביבות הרצה, ניתן ליישם תהליכי דטה מודרניים עבור אפליקציות זמן אמת וניתן ליהנות מנראות מלאה של האפליקציות בפרודקשן כדי לזהות ולפתור בעיות ולשפר את האפליקציות. כן מציעה VMware Tanzu סביבת הרצה של קוברנטיס, הכוללים רכיבים מוטמעים מראש שהוסמכו לשימוש. באופן זה ניתן להריץ את הקוברנטיס בדטה סנטרים, בעננים ציבוריים ובמכשירי קצה.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "VMware הפכה לחוד החנית של גדולי הארגונים בעולם, החותרים למודרניזציה של האפליקציות, בהם: תשעה מיצרני הרכב הגדולים בעולם, 15 מהבנקים הגדולים בעולם, 14 מחברות הביטוח הגדולות, 13 מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם ותשע מחברות הטלקום הגדולות בעולם. ארגונים בארץ צועדים בנתיב דומה, ואני בטוח שהידע והניסיון של אבנט תקשורת יסייעו לארגונים רבים נוספים בארץ להצטרף למהפכת האפליקציות המודרניות".

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "VMware Tanzu הפכה למנוע של הכלכלה הדיגיטלית, אך מכירת פתרון זה לארגונים מחייבת ידע וניסיון רבים, שהם תנאי לזכייה בפרויקטים וביישום מוצלח. אנו נספק למשווקים את הידע והמשאבים הנדרשים לכך ונסייע להצלחתם בשוק צומח וקריטי, המעצב את פני הכלכלה הדיגיטלית של העשור. אבנט בנתה מחלקת הנדסה (Professional Services) ייעודית לפתרונות VMware, המורכבת  ממקצוענים המסוגלים לתת מענה כולל למכירת הפתרונות ללקוחות: החל משלב הייעוץ הראשוני – דרך אפיון – וכלה בהטמעה והתקנה. השירות מיועד לקהל משווקי אבנט עבור לקוחותיהם והוא פותח את הדלת למשווקים החסרים יכולות הנדסיות בתוך הבית. כן הוא מיועד לספק למשווקים בעלי יכולות מוגבלות בבית גמישות ויכולת לבצע פרויקטים נוספים ועל ידי כך להרחיב את פעילותם העסקית".

אירועים קרובים