תוכן שיווקי

אמת טכנולוגיות בתנופה: פרויקטים בעשרות מיליוני שקלים

ההצלחה - תוצאה של רכישת NetSec CYBERcom

26/10/2021 13:20
אמת טכנולוגיות

ענקית תשתיות המיחשוב והתוכנה אמת מיחשוב מדווחת על סיום רכישת NetSec CYBERcom וצירופה לזרוע הקבוצה – אמת טכנולוגיות. מהלך זה מאפשר לחברה כניסה חזקה לתחום התקשורת.

שתי החברות מדווחות על אינטגרציה מוצלחת בין הצוותים, ברמות האישית והמקצועית, שסייעה רבות בהטמעת מערכות אסטרטגיות בחברות המובילות בישראל, כבר בחודשים האחרונים. מדובר בעסקאות גדולות מאוד ורחבות היקף מבחינת היצע הפתרונות והמורכבות הנדרשת – בתחומי התקשורת, אבטחת המידע, פתרונות מבוססי ענן ואון-פרמיס. גורמים בתעשייה מעריכים שמדובר בעסקאות בשווי של עשרות מיליוני שקלים.

"הרכישה של NetSec CYBERcom מהווה צעד נוסף לתנופה הגדולה של אמת טכנולוגיות", אמר דורון זוברמן, מנכ״ל אמת טכנולוגיות. הוא הוסיף: "מדובר בצעד אסטרטגי להשלמת החזון שלנו לשנים הקרובות, שלפיו נוכל להעניק ללקוחות פתרונות תשתית בכיסוי מלא – מהענן ועד נקודות הקצה, לרבות כל מה שביניהם, ולמיצובה של אמת טכנולוגיות כאחת מחברות תשתיות המיחשוב והתקשורת הגדולות והחזקות בישראל". כך, לדוגמה, באחרונה הודיעה החברה על סיום פרויקט היסטורי ויחיד מסוגו: הקמת תשתית לאומית חדשה ומהפכנית במודלים העסקיים והפיננסיים במדינת ישראל של הבנק הדיגיטלי, בשיתוף TCS וסיסקו.

אמת טכנולוגיות מספקת פתרונות מחשוב עסקיים וטכנולוגיים לתשתיות מיחשוב – תוכנה, חומרה, אפליקציות ושירותי ענן – לחברות המובילות במשק, בעולמות הפיננסים, ההיי-טק, הבריאות והתעשיה, לגופים ממשלתיים וביטחוניים. "מדובר בכניסה חזקה לתחום התקשורת, שמשלימה את סל הפתרונות ה-IT שאנחנו מציעים", הוסיף זוברמן.

ענן, פתרונות קצה וכל מה שביניהם

"הרכישה מאפשרת לנו להציע ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים פורטפוליו מוצרים עשיר ומגוון יותר, ברמות תכנון וביצוע מהגבוהות בשוק", אמר זוברמן. הוא הסביר כי "מדובר בחיזוק משמעותי לזרועות התקשורת, שהיה חסר לנו כך כך, לצד זרוע ענן ותשתיות ניהול מידע מבוססות, באמצעות חברות הבנות המתמחות בתחום – מידלינק וקלאודם. מלבד קבלת מעטפת מלאה של כלל הפתרונות הקיימים כיום מבית אחד, הלקוחות שלנו יחסכו בתקורות ניהוליות, שנובעות מניהול וחיבור בין מספר רב של שותפים עסקיים מומחים בתחומם".

מימין: יוסי יניב, עו"ד טל פרנקל, רועי הררי, דורון זוברמן, שאול פילוס, עו"ד אתי קורן, יואב וינברג ובני מנחם.

מימין: יוסי יניב, עו"ד טל פרנקל, רועי הררי, דורון זוברמן, שאול פילוס, עו"ד אתי קורן, יואב וינברג ובני מנחם. צילום: יח"צ

NetSec CYBERcom היא שותפה מובילה של סיסקו, פאלו אלטו, רובריק ו-F5, וצפויה להמשיך לפעול באופן עצמאי וגמיש במסגרת אמת טכנולוגיות, תוך שילוב יכולותיה בפתרונות ובפרויקטים של אמת, עם דגש על תחום התקשורת, שבו יש ל-NetSec CYBERcom את היתרון המשמעותי ביותר.

לדברי שאול פילוס, מנכ"ל NetSec CYBERcom, "החיבור עם אמת טכנולוגיות טבעי לנו מאוד והוא נולד משני טעמים: ראשית, מדובר בחברה גדולה, עם קשרים מצוינים, שעד כה לא הייתה ברשותה חברת תקשורת חזקה. לאמת ניסיון ואמון רחב בקרב ארגוני האנטרפרייז בישראל כבר 37 שנים, והיא משמשת כמנוף עסקי מדהים ל-NetSec CYBERcom, על ידי שילובה בפרויקטי התשתיות והתקשורת הנחשקים ביותר בישראל. לצד זאת, וזוהי הסיבה השנייה – החיבור מאפשר לנו להמשיך להיות מי שאנחנו, לא לוותר על הזהות הארגונית והמותג שלנו ולעבוד כ-'חברת לוויין', בצורה גמישה ופרקטית, יחד עם הצוותים המגובשים והמקצועיים של אמת טכנולוגיות".

פתרונות תקשורת חדשים – ואף יותר

NetSec CYBERcom הוקמה לפני שלוש שנים על ידי פילוס ועמו בני מנחם, סמנכ"ל המכירות, נתן קצב, מהנדס תקשורת בכיר, וג'קי אנגל, מומחה אבטחת מידע, שהצטרף לצוות המוביל מיד לאחר ההקמה.

לחברה התמחות ייחודית, חזקה ומגוונת בתחומי שירותי התקשורת ואבטחת המידע למתן שירותים מנוהלים ותגובה פרו-אקטיבית, שנקראת MDR (ר"ת Managed Detection and Response). כך, NetSec CYBERcom מקבלת מלקוחותיה עדכונים בזמן אמת על כל אירוע, מהנדסי החברה מנהלים את כלל מערך התקשורת ואבטחת המידע ודואגים לטפל בכל עניין באופן פרו-אקטיבי. לדברי פילוס, "פעילות זו עוררה בקרב לקוחותינו עניין רב, שכן עד כה הלקוחות הסתפקו בקבלת שירותי Soc as a Service, וכעת אנחנו מספקים להם מעטפת שלמה ורחבה הרבה יותר, עם דגש על תחום התקשורת, שעד כה הוזנח והלקוחות נדרשו לטפל בו בכוחות עצמם. אנחנו מנהלים עבור לקוחותינו את כל מערך התקשורת, ובמקרה של אירוע דואגים לטפל מיידית, עד לרמת החלפת החומרה בבית הלקוח".

באחרונה השלימה החברה שתי הסמכות מטעם סיסקו: הראשונה, Webex Calling – לפלטפורמת מרכזיה וקול סנטר בענן. "במסגרת זו נוכל לבצע מכירה ואינטגרציה מלאה לפתרונות משלימים, על מנת שהלקוחות יקבלו פתרון הוליסטי ושלם עם פיתוחים ייעודים רק לנו, לרבות סרגלי נציג, Wallboard ודו"חות מותאמים אישית", אמר פילוס.

ההסמכה השנייה, Cisco Advanced Security Specialization, מאפשרת ל-NetSec CYBERcom לבצע פרויקטים רחבי היקף לפתרונות אבטחת מידע מבוססי סיסקו ולחתום מול לקוחות החברה על הסכמי EA ארוכי טווח בהיקף של מילוני שקלים. הסכם ראשון כבר נחתם באחרונה עם לקוח ביטחוני גדול.

לדברי מנחם, "החזון שלנו הוא להיות תמיד צעד אחד קדימה לפני הלקוח, לחשוב בשבילו, להיות דינמיים ופרו-אקטיביים, ולכן נוצר החיבור עם אמת טכנולוגיות. אנחנו חברת התקשורת היחידה בישראל שיודעת לבצע פרויקטים רחבי היקף – החל משלב התשתית דרך פתרונות מיתוג מתקדמים, פתרונות אלחוטיים, פתרונות טלפוניה ומוקדי שירות, וכלה ב-וידאו לחדרי ישיבות. כולם מברכים על המהלך ומקווים להגדלת הפעילות בישראל כבר בזמן הקרוב".

אירועים קרובים