תוכן שיווקי

שבוע אורקל 2021 – בסימן הענן הישראלי הראשון

האירוע הטכנולוגי הלימודי הגדול יתקיים בנובמבר בסימן Redefining the Future, על רקע פתיחת אזור הענן הציבורי של אורקל

18/10/2021 10:36
הראשון בישראל של חברה גלובלית: אזור הענן הציבורי של אורקל. צילום: יח"צ

שבוע אורקל חוזר בפעם ה-28 – והפעם תחת הכותרת “Redefining the Future”. ולמה זה כל כך אקטואלי השנה? כי ב-13 באוקטובר אורקל עשתה היסטוריה בישראל, עם פתיחתו של אזור הענן הציבורי הראשון של ספקית גלובלית בארץ, Cloud Region Oracle, השוכן במתקן תת קרקעי מאובטח בירושלים.

בין היתר, הכנס יעסוק גם במשמעויות של מהלך זה עבור ארגונים ועסקים מקומיים.

שבוע אורקל 2021 יימשך שמונה ימים, בין התאריכים 7-11 בנובמבר (אירוע הפתיחה יתקיים ב-2 בנובמבר בזום), ומאורגן כמדי שנה על ידי אורקל ישראל וג’ון ברייס הדרכה. שבוע ימים של חוויית לימודים מרתקת ועשרות סמינרים מקצועיים במגוון נושאים המאתגרים את המנהלים ואנשי המקצוע בתחום ה-IT וההיי-טק בסביבת אורקל.

חמישה ימים של סמינרים יתקיימו במלון דניאל בהרצליה, ובנוסף, בין התאריכים 14-16 בנובמבר יתקיימו סדנאות מעשיות Hands-on בכיתות הלימוד של ג’ון ברייס בתל אביב, כאשר ההשתתפות היא פיזית או מרחוק, בשידור Live.

האירוע מיועד למגוון רחב של מקצוענים בתעשייה, בהם מנהלות ומקבלי החלטות, מפתחים ומי שמעורבים בתהליכי פיתוח, מהנדסות תוכנה, אנשי דאטה, מדעני נתונים, DBA, BI, מהנדסי QA, בדיקות ואוטומציה, אנשי DevOps, מנתחי מערכות, אנשי סייבר, אנשי ענן ועוד.

כמו תמיד, הכנס מוגדר כהזדמנות לאנשי התוכנה וה-IT לשדרג את עצמם ולמקסם את יכולותיהם המקצועיות ואת החוויה שלהם כמשתמשי טכנולוגיות אורקל.

"להגדיר מחדש את העתיד"

כמדי שנה, גם הפעם יעניק האירוע למשתתפים תוכן מעמיק וחווייתי, שיצייד אותם בסל הכלים הנחוץ כדי להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים שמזמן העתיד הקרוב, כגון שמירה, שיפור והתאמת עמידות הארגון למתקפות סייבר, לעבודה מבוזרת גיאוגרפית/מהבית ומתן מענה טכנולוגי מהיר לדרישות העסקיות המשתנות כעת בקצב מהיר יותר מתמיד. האירוע יעסוק בפתרונות הקיימים ובאלה המסתמנים ובמגמות העדכניות והרלוונטיות ביותר בתחום.

שבוע אורקל מציע סמינרים בשישה תחומים: Data, Cloud ,DevOps ,Cyber ,Management ו-Code.

בין המרצים והמרצות:  ליאת סבג, אלון שפיגל, לירן בן חיים, אריק פרחי, בוריס דהב, אושיק אביעוז, גונן ישראלי, קובי שאשא, ניסים אברהם, דוד שיפמן, דור עמית, מיקי חיוט, ניר גייר, לב אפשטיין ועוד.

לצד כל אלה יתקיים מסלול סמינרים מעשיים תחת השם After Event Workshops, שבו יוכלו המשתתפים לגעת בטכנולוגיה ולהתנסות באופן מעשי ביכולות מתקדמות וחדשניות בהתאמה לששת המסלולים שבהם יתמקדו במסגרת הכנס השנה.

השנה יתקיים גם פרויקט מיוחד סביב תשתית ענן אורקל (OCI), שבו יוזמנו המשתתפים לאתגר מקצועי נושא פרסים. האתגר מורכב משאלון טכני, הבודק הידע של המשתתפים בנושאים של הפעלה ושימוש בסביבת תשתית ענן אורקל (OCI) מקרוב ובאופן מעשי. שלושת הזוכים שיענו על האתגר במהירות המירבית יקבלו סופ"ש זוגי בבית מלון בארץ לבחירה ו-200 המשתתפים הראשונים שיענו על האתגר בזמן הקצר ביותר יקבלו מתנה על עמידתם באתגר.

שבוע אורקל ייערך השנה בין ה-11-7 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה, ויכלול חוויית לימודים מרתקת ועשרות סמינרים מקצועיים במגוון נושאים מאתגרים.

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים